رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اسلام آبادغرب خبر داد:

روند رو به رشد آمار بیماران کرونایی بستری در بیمارستان اسلام آبادغرب/ مردم بیشتر رعایت کنند

کد خبر: 307253
|
18:35 - 1400/06/16
نسخه چاپی
روند رو به رشد آمار بیماران کرونایی بستری در بیمارستان اسلام آبادغرب/ مردم بیشتر رعایت کنند
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اسلام آبادغرب با اشاره به روند رو به رشد آمار بیماران کرونایی بستری در بیمارستان اسلام آبادغرب گفت: مردم بیشتر پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

دکتر محمدرضا نادری  در گفتگو با اسلام آباد خبر ، اظهار کرد: تعداد بیماران بستری کرونایی در بیمارستان امام(ره) اسلام آبادغرب در هفته گذشته 90 نفر بوده  و امروز 112 نفر می باشد که در چند روز گذشته تا 120 نفر نیز افزایش یافته و بالغ بر 80 بیمار نیز روزانه بصورت سرپایی داروی رمدسیور را دریافت و مراحل درمان را در منزل طی می نمایند.

 

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اسلام آبادغرب افزود:  تمام بخش های بیمارستان بجز بخش های ویژه و اطفال به بخش کرونا تبدیل شده اند و آمادگی پذیرش بیماران تا 140 نفر نیز وجود دارد .

 

وی از مردم  خواست در این ایام بحران با کادر بیمارستان بیشترهمکاری نمایند چون کادر درمان با وجود کمبود نیروی متخصص، اداری و خدماتی در حال ایثار و جهاد هستند و به سختی انجام وظیفه می کنند.

 

دکتر نادری عنوان کرد: با وجود رفع نیاز اکسیژن ساز، بنا به تشخیص پزشک کماکان برای بیماران بدحال بخاطر نیاز به اکسیژن با خلوص بالا از کپسول استفاده می شود که جابجایی کپسول ها نیازمند نیروی انسانی می باشد که در حال حاضر به شدت با کمبود نیروی خدماتی مواجه هستیم.

 

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان با توصیه به رعایت پروتکل های بهداشتی هشدار داد: مردم نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و زدن ماسک بی خیال نشوند و از حضور در اجتماعات و فاتحه خوانی ها پرهیز نمایند چون شهرستان هنوز در وضعیت قرمز قرار دارد.

 

دکتر نادری در پاسخ به سوال خبرنگار ما گفت: کمبود واکسن در شهرستان نداریم و بطور مستمر انتقال واکسن از مرکز استان به شهرستان انجام می گیرد  و روز گذشته بالغ بر 5 هزار دوز انواع واکسن وارد شهرستان شده و مردم می توانند به مراکز تجمیعی مراجعه نمایند.

 

وی افزود: مردم بخاطر چندین روز تعویق دوز دوم واکسن نگران نباشند، چون بازه زمانی تزریق این واکسن ها از سه هفته تا سه ماه می باشد که ما میانگین 4 هفته را در نظر می گیریم و تا سه ماه هم هیچ مشکلی ندارد.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد