گزارش تصویری|

رزمایش تمرینات تاکتیکی گردان های امام علی (ع) بسیج در اسلام آبادغرب برگزار شد

کد خبر: 307263
|
23:10 - 1400/06/20
نسخه چاپی
رزمایش تمرینات تاکتیکی گردان های امام علی (ع) بسیج در اسلام آبادغرب برگزار شد
رزمایش تمرینات تاکتیکی گردان های امام علی (ع) بسیج در منطقه عمومی رزمایش اسلام آبادغرب برگزارشد.

به گزارش اسلام آباد خبر ،  رزمایش تمرینات تاکتیکی گردان های امنیتی امام علی (ع) بسیج با حضور بسیجیان و یگان آموزش و پشتیبانی سپاه شهرستان اسلام آبادغرب در منطقه عمومی رزمایش با اجرای فنون رزم و عملیات های تاکتیکی برگزارشد.

 

سرهنگ پاسدار ارسلان سلطانقلی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اسلام آبادغرب اظهار داشت: در این رزمایش راهپیمایی و کوهپیمایی گردان های امنیتی امام علی(ع) شهرستان اسلام آبادغرب به منظور ارتقاء آمادگی جسمانی نیرو های گردان، ارتقاء و توان فرماندهی و مدیریت گردان(جابجایی،انتقال گردان و ستون کشی) اجرا می گردد.

 

وی عنوان کرد:  نمایش اقتدار و حضور فعال بسیجیان در ارتفاعات جهت پیشگیری از وقوع ناهنجاری های اجتماعی و ارتقاءسطح نشاط و شادابی نیروهای بسیج از دیگر اهداف این رزمایش می باشد.

 

 

سرهنگ سلطانقلی گفت: در این رزمایش دو روزه  علاوه بر تمرینات تاکتیکی، گردان های شهر اسلام آبادغرب و حمیل آموزش میدان تیر عمومی و تخصصی و پیمایش ۱۰ کیلومتر و راهپیمایی در مسیرهای هموار  را گذراندند.

 

فرمانده سپاه شهرستان گفت: برگزاری اردوی ۳ روزه عملی دوره تکمیلی گردانهای بیت المقدس از دیگر برنامه های اجرا شده با همت معاونت آموزش ناحیه اسلام آبادغرب است که دغدغه این عزیزان در عملی نمودن فرامین مقام معظم رهبری در امر اهمیت آموزش به بسیج و سپاه، قابل تحسین است.

 

گفتنی ست؛ حجت الاسلام موسوی امام جمعه و حیدری فرماندار اسلام آبادغرب در خاتمه این رزمایش با حضور در منطقه عمومی تمرینات به فرماندهی ناحیه و فرماندهان میدان در این رزمایش خداقوت گفتند.

 

 

 

انتهای پیام/

 

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد