دانا گزارش می دهد؛

تجربه شکست خورده ایجاد اغتشاش در ایران/ چرا دشمنان درس نمی گیرند؟

کد خبر: 308835
|
17:53 - 1401/07/12
نسخه چاپی
تجربه شکست خورده ایجاد اغتشاش در ایران/ چرا دشمنان درس نمی گیرند؟
دشمنان مجددا با انگیزه ساقط کردن نظام وارد میدان شده‌اند و در تلاش هستند تا با توسل به حربه شکست خورده دمیدن بر آتش آشوب‌ها و حمایت سیاسی و رسانه‌ای از آن، ضربه نهایی را به انقلاب زنند و چشمه‌های خروشان انقلاب را بخشکانند.

به گزارش اسلام آباد خبر ،به گزارش خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در پی درگذشت مهسا امینی موجی از اعتراضات در کشور به راه افتاد که بهترین بهانه را به دشمنان نظام و انقلاب داد تا برخی سوء‌‌ استفاده‌کنندگان حاضر در تجمعات این اعتراضات را به سمت ایجاد اغتشاش، آشوب و تعرض به جان و مال مردم منحرف کنند تا بار دیگر بتوانند اهداف شوم خود را در آوردگاه آشوب‌های خیابانی دنبال کنند و از جو به وجود آمده برای ضربه زدن به منافع کشور استفاده کنند.

ضد انقلابیون بار دیگر تلاش کردند تا با توسل به حربه شکست خورده دمیدن بر آتش آشوب‌ها و حمایت سیاسی و رسانه‌ای از آن، ضربه زدن نهایی را به انقلاب زنند، از همین رو شبکه های معاند و ضد انقلاب ازجمله شبکه‌ هایی همچون ایران اینترنشنال، بنگاه خبرپراکنی بی.بی.سی و شبکه تلویزیونی من و تو به صورت ویژه نسبت به پوشش اخبار این آشوب‌ها اقدام کردند.

البته پیش از این نیز تلاش‌هایی را به بهانه جنبش سبز در سال ۸۸، گرانی در سال ۹۶ و همچنین افزایش بهای بنزین در سال ۹۸ امتحان کرده بودند که با هوشیاری ملت ناکام مانده بودند. 

دشمنان این بار نیز با انگیزه ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی ایران وارد میدان شده‌اند و برای انقلاب ما دایه‌ی مهربان‌تر از مادر شده‌اند و در تلاش هستند تا با استفاده از عروسک‌های خیمه شب بازی داخلی خود و با توسل به آشوب‌ و بلوا، به خیال خود راس هرم مقاومت، یعنی ایران را هدف قرار دهند و از بحران ایجاد شده، سوء استفاده کنند تا به اهداف شوم خود دست پیدا کنند و چشمه‌های خروشان انقلاب را بخشکانند.

اغتشاش‌ها محصول طراحی آمریکا، رژیم صهیونیستی و دنباله‌روهای آنها است

در این میان رهبر معظم انقلاب اسلامی با موضع گیری صریح نسبت به حوادث اخیر فرمودند: این اغتشاش‌ها برنامه‌ریزی شده بود و اگر قضیه این دختر جوان هم نبود، بهانه دیگری به‌وجود می‌آوردند تا امسال در اول مهر، در کشور نا امنی و اغتشاش ایجاد کنند. این حوادث طراحی امریکا، رژیم صهیونیستی و دنباله‌روهای آنها است. مشکل اصلی آنها با ایران قوی و مستقل و پیشرفت کشور است. ملت ایران در این حوادث کاملاً قوی ظاهر شد و در آینده نیز هر جا که لازم باشد، شجاعانه وارد میدان خواهد شد.

 

به گفته ایشان طراحی و اقدامات دشمنان نشان‌دهنده باطن آنها است. همان دشمنی که در اظهارات دیپلماسی می‌گوید ما قصد تهاجم به ایران و تغییر نظام و قصد دشمنی نداریم، چنین باطنی دارد و به دنبال توطئه ایجاد اغتشاش، ‌نابود کردن امنیت کشور و تحریک هیجان کسانی است که ممکن است با برخی هیجان‌ها تحریک شوند.

رفع مشکلات و حسن انجام وظیفه، فرصت هرگونه موج‌سواری را از دشمن می‌گیرد

به گفته رئیس جمهور دشمن از تلاش‌های صورت گرفته برای رفع نیازهای اساسی و حرکت کشور در مسیر پیشرفت آن هم بدون هیچگونه عقب‌نشینی از اصول عصبانی بوده و در صدد وارد کردن ضربه به کشور است، اما رفع مشکلات و حسن انجام وظیفه، فرصت هرگونه موج‌سواری را از دشمن می‌گیرد.

 

رییس جمهور همچنین با ضرورت خدمت خالصانه به مردم و رسیدگی به مشکلات آنان برای افزایش امیداوری در کشور تاکید کرد: دولت مصمم است با خدمت شبانه‌روزی دشمنان را در رسیدن به اهداف شوم‌شان ناکام گذارد.

 

امروز نیز جمعی از حقوقدانان و اساتید رشته حقوق دانشگاه‌های سراسر کشور طی بیانیه‌ای با محکومیت اغتشاشات اخیر، خواستار برخورد قاطع و بدون مسامحه و به موقع با آشوبگران و برهم‌زنندگان نظم و امنیت عمومی و برخورد موثر با شایعه‌سازان و دروغ‌پراکنان و فتنه انگیزان و همچنین شناسایی و برخورد متناسب با محرکان و مسببان خشونت خیابانی شدند.

دشمن هر بار ضعیف‌تر از قبل باز هم وارد عمل می‌شود

به گفته سردار محمد رضا نقدی، معاون هماهنگ کننده سپاه دشمن با برنامه ریزی برای براندازی انقلاب اسلامی هربار به بهانه‌ای وارد عمل می‌شود و تمام رسانه‌های وابسته به خود را با همه‌ قوا وارد عمل می‌کند و شبکه‌های آموزش دیده خود را به صحنه می‌آورد همچنین دستگاه سیاسی خود را به پشتیبانی می‌آورد و گروهی فریب خورده را به خدمت می‌گیرد به تصور اینکه بتواند این انقلاب را از پای درآورد و اگر نمی‌تواند این کار را بکند لااقل تصویری مغشوش از ایران به جهان مخابره کند تا جلوی سیل گرایش جهانی به انقلاب اسلامی را بگیرد.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه یادآور شد: جالب اینجاست که دشمن از شکست‌های مکرر خود درس نمی‌گیرد و هر بار ضعیف‌تر از قبل باز هم وارد عمل می‌شود.

 

حزب موتلفه اسلامی نیز طی روز های گذشته در بیانیه ای اعلام کرده بود: دشمنان فتنه‌ای را که دو سال برای طراحی آن کار کرده بودند، به بهانه درگذشت یک زن ایرانی کلید زدند. استکبار و استعمارگران در این فتنه هماهنگ و همزمان به صحنه آمدند و با شبهه‌ افکنی، دروغ‌پردازی، تهمت کشتن بدون هیچ دلیل و قرینه‌ای، دعوت به شورش کردند و همراه جنگ نرم روانی و فعالیت شبکه‌های مجازی وابسته و نیز عوامل داخلی، فتنه ای را رقم زدند.