رئیس بسیج اساتید دانشگاه‌های استان کرمانشاه:

هتک‌ حرمت بانوی مسلمان جنایت نابخشودنی است

کد خبر: 310729
|
08:01 - 1403/01/06
نسخه چاپی
هتک‌ حرمت بانوی مسلمان جنایت نابخشودنی است
رئیس بسیج اساتید دانشگاه‌های استان کرمانشاه با اشاره به هتک حرمت تعدادی از بانوان مسلمان در بیمارستان الشفا گفت: هتک‌ حرمت بانوی مسلمان جنایت نابخشودنی است.

به گزارش اسلام آباد خبر ،نامدار یوسفوند در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: در قضیه فلسطین این حجم از جنایت و ستم به مردم یک سرزمین بی‌سابقه است و متاسفانه شاهد سکوت مجامع بین‌المللی در قبال این جنایات هستیم.

 

رئیس بسیج اساتید دانشگاه‌های استان کرمانشاه گفت: متأسفانه روز گذشته یک بانوی مسلمان مورد تعرض و هتک حرمت سربازان رژیم صهیونیستی قرار گرفته که این اقدام از سوی مسلمانان محکوم است و رژیم صهیونیستی بداند پاسخ این بی‌حرمتی را دریافت می‌کند و مسلمانان در مقابل آن سکوت نخواهند کرد.

 

یوسفوند تصریح کرد: جایگاه زن در دین مبین اسلام بسیار بالا و مهم تلقی شده و نباید این هتک حرمت و بی‌احترامی به بانوی مسلمان نادیده گرفته شود و دستگاه‌ تبلیغاتی کشورهای مسلمان باید این جنایت را به گوش جهانیان برساند.

 

وی ادامه داد: متأسفانه رژیم صهیونیستی مانع ورود کمک‌های بشر دوستانه به نوار غزه شده و کمک‌هایی نیز که توسط دست‌اندرکاران همین جنایات صورت می‌گیرد وسیله‌ای برای هدف قرار دادن مردم بی‌گناه و مظلوم غزه است.

 

رئیس بسیج اساتید دانشگاه‌های استان کرمانشاه عنوان کرد: تمام کشورهای جهان به ویژه کشورهای مسلمان باید ارتباط خود را با رژیم صهیونیستی قطع و سفارتخانه‌های خود را تعطیل کنند و از سوی دیگر باید دسترسی این رژیم به منابع قطع شود؛ راهبردی که توسط مقام معظم رهبری بر آن تاکید شده است.

 

یوسفوند خاطرنشان کرد: کشورهای مسلمان باید به فجایع رخ داده در غزه واکنش نشان دهند و برای آزادی کشور فلسطین تلاش کنند همان‌گونه که جبهه مقاومت در حال مبارزه با رژیم جنایتکار صهیونیستی است و این مبارزه باید تا نابودی کامل رژیم صهیونیستی ادامه یابد.

 

وی عنوان کرد: سیستم تبلیغاتی کشورهای مسلمان باید جنایات رژیم صهیونیستی را به گوش جهانیان برساند تا شاهد بیداری مردم جهان در برابر این جنایات باشیم و متأسفانه مجامع بین‌المللی نیز در سیطره صهیونیست‌ها قرار دارد.

 

رئیس بسیج اساتید دانشگاه‌های استان کرمانشاه تاکید کرد: هتک حرمت به یک بانوی مسلمان به بدترین وجه ممکن برای رسوایی و نابودی کامل رژیم صهیونیستی کافی است اما باید یک موج جهانی علیه این جنایات ایجاد شود.