دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی:

۴۸ منطقه‌آزاد و ویژه اقتصادی در کشور داریم

کد خبر: 310791
|
07:33 - 1403/01/27
نسخه چاپی
۴۸ منطقه‌آزاد و ویژه اقتصادی در کشور داریم
دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با تاکید بر اینکه مناطق آزاد می‌توانند رونق اقتصادی را به همراه داشته باشند کفت: ۴۸ منطقه آزاد و ویژه اقتصادی در کشور داریم.

به گزارش اسلام آباد خبر ،به نقل از شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد؛ حجت‌الله عبدالملکی ظهر امروز شنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل منطقه آزاد صنعتی و تجاری قصرشیرین و با حضور محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه اظهار داشت: امروز آغاز به‌کار دوازدهمین منطقه آزاد تجاری و صنعتی را در قصرشیرین داریم که با حضور مدیرعامل و اعضای هیات مدیره فعالیت خود را دنبال می‌کند.

 

دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی تصریح کرد: مناطق آزاد در اقصی نقاط کشور توزیع شده‌اند که جایگاه ملی و بین‌المللی ویژه خود را دارند و نماینده کشورمان در تعاملات با دیگر کشورها هستند.

 

عبدالملکی بیان کرد: تمام مدیران و مسئولان باید نهایت همکاری را با مناطق آزاد برای گسترش فعالیت‌های تجاری و اقتصادی را داشته باشند زیرا در اقتصاد کشور موثر هستند.

 

وی ادامه داد: هم‌اکنون ۴۸ منطقه آزاد و ویژه اقتصادی در کشور فعال است که در حال فعالیت هستند و متعلق به تمام مردم ایران اسلامی برای توسعه اقتصادی هستند.

 

دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی گفت: با تلاش مدیرعامل منطقه آزاد قصرشیرین اقدامات و پیگیری مناسبی از تهران برای پیشبرد امور صورت گرفته که امیدواریم در آینده این تلاش‌ها تداوم پیدا کند و شاهد پيشرفت کارها باشیم.

 

عبدالملکی افزود: آقای محمودیان مسلط به موضوع اقتصاد و به ویژه اقتصاد مقاومتی هستند و با توجه سابقه کاری، تجربه مناسبی را در این حوزه دارند و از زحمات آقای نادری نیز تقدیر می‌کنیم و از ایشان در هیات مدیره بهره خواهیم کرد.

 

وی ادامه داد: برای امسال نیز بودجه مناسبی برای منطقه آزاد تجاری و صنعتی قصرشیرین در نظر گرفته شده اما همچنان نیازمند حمایت از منابع ملی و استانی هستیم.

 

در پایان این مراسم از زحمات نادر نادری تقدیر و تشکر و یعقوب محمودیان به عنوان مدیرعامل جدید منطقه آزاد تجاری و صنعتی قصرشیرین معرفی شد.

 

 

    آخرین مطالب

    پربازدیدترین ها