باز تولید فتنه در انتخابات به سبک شبکه «من و تو»

کد خبر: 10224
|
00:21 - 1392/02/23
نسخه چاپی
باز تولید فتنه در انتخابات به سبک شبکه «من و تو»
شبکه بهایی «من و تو» طی اقدامی بی‌سابقه، پنج‌شنبه هفته گذشته اقدام به باز‌پخش مستندی با موضوع کودتای مخملی در لهستان کرد.
 

به گزارش اسلام آباد خبر به نقل از فارس، موسسه راهبردیدیده‌باننوشت: شبکه «من و تو» که توسط کلان‌سرمایه‌داران بهایی حامی اسرائیل در انگلیس راه‌اندازی شده است و در ابتدا با برنامه‌های خانوادگی و سرگرم‌کننده ‌تلاش می‌کرد تا ماهیت اصلی خود را پنهان کند، پس از گذشت دو سال با گرفتن رویکردی کاملاً سیاسی از هدف بلند‌مدت خود که ایجاد جنگ روانی علیه مردم ایران است پرده برداشت. اگر‌چه همان اوایل کار نیز لا‌به‌لای برنامه‌های سرگرمی که تغییر در سبک زندگی اسلامی را هدف گرفته بود با ساخت مستندهای سیاسی به مسائل سیاسی نیز ورود می‌کرد.

یکی از مستندهایی که در ابتدای سال 91 در این شبکه تولید و پخش شد مستندی درباره کودتای رنگی و مخملی بود که در لهستان انجام شد. این برنامه سیر براندازی نرم در کشور لهستان را با هدف آموزش براندازی و کودتای نرم به مخاطبان ایرانی توضیح می‌داد. در واقع این برنامه کودتای نرم به سبک "جین شارپ" صهیونیست که از تئوریسین‌های کودتای مخملی است را بدون مطالعه کتاب و تنها با دیدن فیلمی به مخاطبان ایرانی آموزش می‌داد.

این شبکه در آستانه انتخابات ریاست جمهوری پیش‌ رو پنج‌شنبه هفته گذشته اقدام به بازپخش این مستند می‌کند. این اقدام من و تو که با هدایت مستقیم سرویس جاسوسی انگلیس انجام شده است، به خوبی خبر از برنامه سازمان‌های جاسوسی دشمنان برای باز‌تولید فتنه در انتخابات ریاست جمهوری می‌دهد. اینکه چرا شبکه‌ای که با هدف سرگرمی راه‌اندازی شده در آستانه انتخابات نه تنها در سایت خود نظرسنجی‌های سیاسی با محوریت انتخابات منتشر می‌کند بلکه در تلویزیون با پخش مستند آموزش کودتای مخملی اهداف شوم دشمنان ملت ایران را پیش می‌برد جای تأمل دارد؟

خاطر نشان می‌شود که هفته‌های گذشته نیز این شبکه که فسادهای اخلاقی مدیرانش زبان زد عام و خاص است، اقدام به پخش مستندی دیگر کرد که به فحاشی علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پرداخته بود و سعی نموده بود این نهاد انقلابی را که حافظ انقلاب و دستاوردهای آن است، در چشم مردم ایران تخریب کند. اما این نوع اقدامات آنان همچون آب در هاون کوبیدن بی‌فایده خواهد بود.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد