تیم آبی و قرمز سودده یا زیانده؟

کد خبر: 21260
|
14:31 - 1392/03/21
نسخه چاپی
محمدرحیم احمدوند رئیس سازمان خصوصی سازی درباره آخرین وضعیت واگذاری سرخابی‌ها گفت: این دو باشگاه طبق صورت‌های مالی زیان‌ده هستند و باید اساسنامه‌ آنها اصلاح شود.

به گزارش «تابناک»، طبق اصل 44 شرکتهای در حال واگذاری مانند استقلال و پرسپولیس قانونا زیر نظر وزارت اقتصاد می باشند ولی طبق اساسنامه زیر نظر وزارت ورزش اداره می شوند .

جالب این که روز گذشته عبدالرضا ساور معاون مالی وزارت ورزش و جوانان گفته بود که نمایندگان مجلس باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس را شرکت‌های سودده در بودجه سال 92 معرفی کردند و به همین دلیل آن‌ها باید از محل درآمدهایشان هزینه کنند و حتی به وزارت ورزش هم کمک کنند!

دو نظر کاملا متفاوت از دو مقام مسئول بلند پایه دولتی در نوع خود سوال برانگیز است .

بر اساس این گزارش با توجه به اظهارات دو مقام مسئول بالاخره نفهمیدیم که تیمهای استقلال و پرسپولیس سودده هستند یا زیان ده !

در صورتی که سرخابی ها زیان ده باشند ، دولت می تواند به این دو تیم پرطرفدار کمک مالی کند ولی اگر این تیمها سودده باشند از کمک دولت محرومند .

سوال این است در حالی که فصل نقل و انتقالات را سپری می کنیم و در این اوضاع تیمهای صنعتی با پشتوانه مالی فراوان و قدرت مالی زیاد یکی پس از دیگری بازیکنان بزرگ را وسوسه مالی کرده و به تیم خود می برند ، تکلیف پرطرفدارترین تیمهای ایران یعنی استقلال و پرسپولیس چه می شود ؟

تکلیف تیم استقلال که به عنوان تنها باشگاه ایرانی در بین هشت باشگاه آسیا قرار دارد و بایستی برای قهرمانی با باشگاههای متمول آسیا رقابت کند ، چه می شود ؟

آقایان مسئول لطفا پیش از این که اظهار نظر کنید و طرحهای نامشخص ارائه کنید تکلیف خودتان را روشن کنید . با این وضعیتی که شما در پیش گرفتید تیمهای پرطرفدار استقلال و پرسپولیس کاملا در فصل نقل و انتقالات بازیکنان بلا تکلیف مانده اند .

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها