جلیلیان :

شکست آمریکایی ها در واقعه طبس نشان دهنده پوشالی بودن ادعای قدرت آنهاست/ اقتصاد مقاومتی ابزار امروز مبارزه با دشمن

کد خبر: 292692
|
16:03 - 1394/02/05
نسخه چاپی
شکست آمریکایی ها در واقعه طبس نشان دهنده پوشالی بودن ادعای قدرت آنهاست/ اقتصاد مقاومتی ابزار امروز مبارزه با دشمن
اسلام آباد خبر: رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه گفت: : اقتصاد مقاومتی ابزار و برنامه ای برای مبارزه با دشمن و شکست سیاست های زورگویانه آنهاست.

به گزارشاسلام آباد خبر، علی جلیلیان در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی مرصاد، با اشاره به فرارسیدن سالروز حمله ناکام آمریکایی ها به طبس اظهار داشت: شکست آمریکایی ها در پنجم اردیبهشت ماه سال 59 در طبس نشان داد که هیمنه و ادعای قدرت آنان پوشالی است و تبلیغاتی بیش نیست.

 

وی افزود: مستکبران همواره سعی کرده اند با سیاست زورگویی اهداف نامشروع خود را پیگیری کنند اما در برابر جبهه حق به لطف خداوند با شکست های متعددی روبرو شده اند که واقعه طبس نمونه ای از این شکست هاست.

 

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه وعده خداوند همواره در راستای پیروزی جبهه حق همیشه محقق شده است، اظهار داشت: اگر شرایط گذشته و حال را با یکدیگر مقایسه کنیم این نکته را درک خواهیم کرد که بدون شک همانطور که دشمنان تا دندان مسلح نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تمامی برهه ها شکست خورده اند، در آینده نیز با لطف خداوند و پایداری ملت ایران کاری از پیش نخواهند برد.

 

به گفته جلیلیان آن چه که امروز نیاز است به آن توجه جدی شود، تقویت اقتصاد است که به وسیله اقتصاد مقاومتی محقق خواهد شد.

 

وی گفت: اقتصاد مقاومتی ابزار و برنامه ای برای مبارزه و شکست سیاست های زورگویانه دشمنان است.

 

وی تصریح کرد: به لطف جهادگران نیروهای مسلح، امروز دیگر از بعد نظامی مشکلی نداریم و به خودکفایی کامل رسیده ایم و این خودکفایی نیز بایستی در دیگر بخش ها نیز حاکم شود.

 

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه  روحیه جهادی در برخی از بخش ها در برهه های زمانی مختلف توانست موجب توانمند شدن نیروی داخلی شود، گفت: این روحیه بایستی در بخش های مختلف جامعه گسترش داده شود تا نتایج آن را هر چه بهتر و سریع تر مشاهده کنیم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد