سردار جزایری؛

عوامل اصلی زیاده خواهی آمریکا در مذاکرات/ 2 توصیه مهم به مذاکره کنندگان ایرانی/ بازدید از مراکز نظامی در چارچوب مذاکرات نمی گنجد

کد خبر: 292696
|
18:57 - 1394/02/05
نسخه چاپی
سردار جزایری 2 توصیه مهم نیز به تیم مذاکره کننده ایرانی داشت و خاطر نشان کرد: مذاکره کنندگان ما از یک سو باید با بدبینی کامل و با رعایت احتیاط و در نظر گرفتن همه جوانب پای میز مذاکره بنشینند و از سوی دیگر نیز با بهره گیری از افراد متخصص و کارشناس در عرصه ها و زمینه های مختلف، قدرت و توان خود را در مذاکرات بالا ببرند.

به گزارشاسلام آباد خبربه نقل از راه دانا سردار سیدمسعود جزایری معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستادکل نیروهای مسلح در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا در خصوص زیاده خواهی آمریکایی ها مبنی بر بازدید از مراکز نظامی ایران، اظهار داشت: همانطور که قبلا گفته شد، بر اساس تدبیر مقام معظم رهبری از گذشته و تاکیدات ایشان در هفته های اخیر، جمهوری اسلامی ایران اجازه بازدید از مراکز نظامی خود را تحت هیچ شرایطی به بیگانگان نخواهد داد و به یقین، این مسئله در چارچوب مربوط به مذاکرات هسته ای نمی گنجد.

 

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در ادامه به عواملی که موجب شده آمریکایی ها زیاده خواه شوند اشاره کرد و افزود: اول روحیه زیاده طلبی آمریکا و دوم تلاش آنها برای پی بردن به بنیان دفاعی کشور از جمله عواملی است که موجب شده این ادعا توسط آنها مطرح شود. نکته سوم نیز اینجاست که آنها تلاش دارند که هر بار به هر بهانه ای، حیطه حضور خود در منطقه را گسترش دهد. بدیهی است که این مسئله با روحیه آزادی خواهی و استقلال طلبی مردم ما در تضاد است و این مسئله برای آمریکایی ها به شکل یک رویای دست نیافتنی همچنان باقی خواهد ماند.

 

وی همچنین 2 توصیه مهم نیز به تیم مذاکره کننده ایرانی داشت و خاطر نشان کرد: مذاکره کنندگان ما از یک سو باید با بدبینی کامل و با رعایت احتیاط و در نظر گرفتن همه جوانب پای میز مذاکره بنشینند و از سوی دیگر نیز با بهره گیری از افراد متخصص و کارشناس در عرصه ها و زمینه های مختلف، قدرت و توان خود را در مذاکرات بالا ببرند.  

 

جزایری در بخش پایانی اظهارات خود تاکید کرد: همه بدانند مسئله بازدید از مراکز نظامی از آنجایی که جزو خطوط قرمز ما به حساب می آید، از نظر ما کاملا منتفی است و قطعا اجازه ورود به این مسائل را به هیچ کس نمی دهیم.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد