مجادله ادامه دار دبيران جاداك و حزب كار؛

رونمایی از فحش های ناموسی در نشست 8 اسفند اصلاح طلبان/ بازشدن پاى تشكل هاى اصلاحات به دعواى صفرى و چشمه گچى

کد خبر: 292723
|
20:25 - 1394/02/13
نسخه چاپی
رونمایی از فحش های ناموسی در نشست 8 اسفند اصلاح طلبان/ بازشدن پاى تشكل هاى اصلاحات به دعواى صفرى و چشمه گچى
اردوگاه مشوش اصلاحات هر روز قربانی می گیرد و شکاف عمیق بین آنها هر روز بیشتر دهان باز می کند.

به گزارشاسلام آباد خبربه نقل ازمغرب، جلسه جنجالی 8 اسفندماه سال گذشته که به زد و خورد کشیده شد عمق فاجعه تفاهم سیاسی بین طیف های مختلف اصلاح طلبان را بیش از پیش آشکار ساخت به طوریکه این شکاف عمیق هنوز هم در حال گرفتن قربانی است.

 

پس از این جلسه جنجالی بود که بیانیه پشت بیانیه و متعاقب آن جوابیه هایی که عجیب منشر می شد.

 

لطیف صفری: چشمه گچی کوتوله سیاسی و خودسر است

 

لطیف صفری، مدیرمسئول روزنامه توقیف شده نشاط، در بیانیه ای شدیداللحن جملاتی را نسبت به رییس حزب توسعه کرمانشاه ابراز داشت که در نوع خود کم نظیر بود.

 

 

لطیف صفری در جوابیه خود با صفاتی مثل دارای سوابق نامناسب، سبک سر، دروغگو، شارلاتان، بی غیرت، بی تعهد، رسوا و سرافکنده، آویزان شده به اصلاحات، فرصت طلب بی ریشه، دارای توهم دونکی شوتی و.... مهدوی چشمه گچی را خطاب قرار داده است.

 

چشمه گچی: از خدا می خواهم همه ما را عاقبت به خیر کند!

 

پس از اظهارات صفری، جوابیه چشمه گچی با لحنی آرام منتشر شد که حاوی نکته خاصی نیز نبود.

 

«از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم که اگر اینجانب مصداق اتهامات وارده از سوی جنابعالی هستم ما را به فضل و کرم خود ببخشاید و اگر هم جنابعالی به کذب اتهام زده اید از سر قصور شما هم گذشت نماید و النهایه همه ما را عاقبت بخیر کند انشاالله»

 

براساس اخبار واصله، شکایت متقابل از لطیف صفری در دستور کار قرار گرفته و در صورت پیگیری شکایت از سوی صفری، چشمه گچی نیز به دادگاه شکایت خواهد برد.

 

اعتراف به گوشه هایی از وقایع جلسه اسفندماه اصلاح طلبان در بیانیه صمدی

 

پس از این بیانیه و جوابیه ها نوبت به حمیدرضا صمدی رسید که او هم بیانیه ای صادر نماید و حق را به جانب چشمه گچی جلوه دهد و صفری را محکوم نماید.

 

در این بیانیه آمده بود: «دیگران را به پایبندی به «قواعد رفتاری اصلاح طلبی » توصیه نموده اید ، اماشوربختانه در جای جای جوابیه تان به بدترین شیوه این اصول را مخدوش فرموده اید.»

 

و یا در جای دیگری می آورد:آیا مردم شریف و نجیبی که شما از آنان دم می زنید و ... همان هایی هستند که که انسان از یادآوری واژه های رکیک و فحاشی های ناموسی آنان در حضور بانوان و بزرگان حاضر در آن نشست شرمگین می شود.

 

این سخنان گوشه های از فاجعه جلسه هشتم اسفندماه را بازگو می کند که اصلاح طلبان به دستور یکی از سران فتنه ۸۸ گرد هم جمع شده بودند.

 

واکنش دبیر حزب اسلامی کار به بیانیه صمدی: این یک تخلف تشکیلاتی است

 

حیرت انگیز آنجاست که دبیر حزب اسلامی کار که یکی از احزاب شورای هماهنگی جبهه اصلاحات است به بیانیه سخنگوی این شورا واکنش منفی نشان داد و صراحتا آن را تخلف تشکیلاتی نامید!
 

 

در جوابیه دبیر حزب کار آمده است: «جبهه ي اصلاحات هيچ مصوبه اي در خصوص صدور بيانيه و يا هرنوع موضعگيري تحت عنوان جبهه ي اصلاحات براي جواب به آقاي صفري نداشته است و اين تنها نظر شخصي ايشان است و نباید براي ايراد نظر شخصي خود ازاين عنوان استفاده كنند. و اين يك تخلف تشكيلاتي است» و « آقای صمدی درحمایت از آقای مهدوی چشمه گچی به این اختلاف ورود پیدا کرده و نامه ای راعلیه دکتر صفری در سایت توسعه منتشر نمودند»

 

جوابیه صمدی به بیانیه فتاحی: تکروی را به مرز تحمل ناپذیری تداوم بخشیده اید

 

مطابق آنچه که از مشی سیاسی اصلاح طلبان انتظار می رفت صمدی جوابیه ای منتشر کرد آن هم از نوع شدیداللحن اش.

 

صمدی می نویسد: «متاسفانه گویی برای برخی قضاوت کردن بدون بررسی و تحقیق و زیر پا گذاشتن اخلاق و افترا بستن  ودادن نسبت کذب به افراد ، به رویه ای معمولی تبدیل شده»، یا اینکه «این برادر بزرگوار که تک روی را به مرز تحمل ناپذیری تداوم بخشیده اند»

 

صمدی در جای دیگری فتاحیان، دبیرحزب اسلامی کار، را به باد انتقاد می گیرد و می آورد:بنا نیست اگر فردی در جلسه ای حضور نیافت و یا در جریان تصمیمی نبود ، بدون بررسی و تحقیق ، وجدان واخلاق را زیر پا بگذارد و به راحتی فرد دیگری را متهم به دروغگویی وانجام تخلف تشکیلاتی که اتفاقاٌ خود مرتکب آن شده است نماید.

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد