رمز گشایی از یادداشت مضحک و توهین آمیز حزب توسعه؛

چرا دبیر حزب توسعه جریان عزل معاون سیاسی و امنیتی استانداری را به عملیات مرصاد تشبیه کرد؟/ کد هایی که مهدوی برای تخریب مشاور عالی استاندار می دهد

کد خبر: 292748
|
08:58 - 1394/02/21
نسخه چاپی
چرا دبیر حزب توسعه جریان عزل معاون سیاسی و امنیتی استانداری را به عملیات مرصاد تشبیه کرد؟/ کد هایی که مهدوی برای تخریب مشاور عالی استاندار می دهد
با تشبیه بی ربط و البته توهین آمیزی که دبیر حزب توسعه از منتقدین دولت به منافقین کرده است و در مقابل تشبیه افرادی مثل جعفر همتی به مقابله کنندگان با منافقین، آیا مهدوی چشمه گچی قصد دارد شنیده هایی که در مورد عدم ایستادگی جعفر همتی در عملیات مرصاد وجود دارد را در اذهان تداعی کند؟ و برای این موضوع در حال کد دادن است؟

به گزارشاسلام آباد خبربه نقل ازپایگاه خبری مغرب، با تشبیه بی ربط و البته  توهین آمیزی که دبیر حزب توسعه از منتقدین دولت به منافقین کرده است و در مقابل تشبیه افرادی مثل جعفر همتی به مقابله کنندگان با منافقین، آیا مهدوی چشمه گچی قصد دارد شنیده هایی که در مورد عدم ایستادگی جعفر همتی در عملیات مرصاد وجود دارد را در اذهان تداعی کند؟ و برای این موضوع در حال کد دادن است؟

 

به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری مغرب، مهدوی چشمه گچی دبیر حزب توسعه که چندی پیش در مطلبی در برابر کمپین مردمی حمایت از پاسپورت ایرانی، جامعه عشایر استان را بی سوادانی که دنیای آنها از ییلاق تا قشلاق خودشان است تشبیه کرده بود اینبار منتقدین دولت را به منافقین و مجاهدین خلق در عملیات مرصاد (فروغ جاویدان) تشبیه کرده است.

 

چشمه گچی که همواره سعی دارد سوابق زندانی شدنش به جرم توهین و تشویش اذهان عمومی با شاکیان خصوصی را همواره سیاسی جلوه داده و برای خود از این نمد کلاهی بدوزد اینبار به تأسی از بد خلقی های رئیس جمهور با منتقدان، برکناری فرماندار اسلام آباد غرب و سپس برکناری معاون سیاسی استانداری کرمانشاه را به اصولگرایان نسبت داده است.

 

و ی در یادداشتی که در وبلاگ حزب یک نفره توسعه منتشر کرده است این برکناری ها را به تهاجم منافقین از اسلام اباد غرب به سمت کرمانشاه و عبور آنها از تنگه مرصاد تشبیه کرده است.

 

فارغ از اینکه نسبت دادن انتصاب فرماندار فعلی شهرستان اسلام آباد غرب رئیس حزب منحله مشارکت در ایلام بوده است به اصولگرایان فقط از کسی مثل مهدوی چشمه گچی بر می آید باید دید تشبیه افرادی مثل جعفر همتی و... با سردارانی که سال 67 در برابر منافقین ایستاده اند چیست؟

 

اگر حتی از این توهین آشکار چشمه گچی که در روزنامه خود نیز منتشر کرده و قطعا قابلیت پیگیری قانونی دارد بگذریم اما می توان این سوال را پرسید که هدف چشمه گچی از این مقایسه مضحک چیست؟

 

آیا مهدوی چشمه گچی قصد دارد شنیده هایی که در مورد جعفر همتی در عملیات مرصاد وجود دارد را در اذهان تداعی کند؟ و برای این موضوع در حال کد دادن است؟

 

شنیده هایی از رزمندگانی که معتقدند جعفر همتی در عملیات مرصاد در حالی که سربازان وی در حال مبارزه بودند شهر کرند غرب (شهرستان دالاهو فعلی) را رها کرده است.

 

آیا این مطلب را چشمه گچی به حضور به اصطلاح سرداران خودشان در زمان عملیات مرصاد در تهران و عدم حضور در جبهه جنگ تشبیه کرده است؟

 

با مرور سوابق مواضع چشمه گچی نسبت به آزرمی که بارها وی را مسبب بسیاری از مشکلات استان و حتی مسبب فیلتر شدن سایت خود قلمداد کرده بود به نظر می رسد این مسیر را برای قطعی شدن تغییر آزرمی در پیش گرفته است.

 

چشمه گچی پیشتر در سایت خود منتشر کرده بود که در دیداری با استاندار به شدت خواستار عزل آزرمی شده است.

 

همچنین با انتشار مطالبی انتقادی از جعفر همتی در اعتراض به عدم حمایت همتی از خود و البته کشکی خواندن کار جعفر همتی در استانداری این گمانه زنی که چشمه گچی این مطلب را برای تخریب همتی و بر سر زبان انداختن سوابق وی منتشر کرده باشد تقویت می شود.
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد