مهدی خانی :

مردم اسلام آباد غرب میزبانانی مهربان برای مهاجران جنگی بودند

کد خبر: 292882
|
10:11 - 1394/03/02
نسخه چاپی
مردم اسلام آباد غرب میزبانانی مهربان برای مهاجران جنگی بودند
اسلام آباد خبر: یکی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس گفت: در زمان جنگ با وجود بمباران های شدید و توطئه های مختلف دشمن نتوانست ایمان و اراده مردم ایران اسلامی را تحت شعاع قرار دهد.

به گزارشاسلام آباد خبر، مجتبی مهدی خانی از رزمندگان دوران دفاع مقدس در مراسم روز پاسدار در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه به تشریح رشادتهای رزمندگان اسلام در دفاع مقدس پرداخت.

 

این یادگار هشت سال دفاع مقدس با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا بیان کرد: شهرستان اسلام آباد غرب از لحاظ موقعیت جغرافیایی از اهمیت بالایی برخوردار است و همین موقعیت سبب شد تا این شهرستان در طول هشت سال دفاع مقدس همواره مورد هجمه دشمن باشد.

 

وی گفت: مردم اسلام آباد غرب میزبانانی مهربان برای مهاجران جنگی بودند و در دوران جنگ با آغوشی گرم از آنها پذیرایی می کردند.

 

مهدی خانی تصریح کرد: باید یاد دلاورمردی های نیروهای بسیجی گردان حمزه سیدالشهدا(ع) را گرامی داشت زیرا رزمندگان اسلام آبادی در عملیات های آفندی و پدافندی دفاع مقدس همواره نقش آفرین بوده اند و نمونه بارز آن عملیات پیروز مندانه مرصاد است.

 

این رزمنده دفاع مقدس به آزادسازی خرمشهر اشاره و گفت: خرمشهر قهرمان بعد از 20 سال از چنگال دشمن بعثی آزاد شد و عده ای در صدد بودند تا نقش نیروهای مردمی را کمرنگ کنند.

 

وی گفت: باید در مورد خرمشهر به این سوال پاسخ داد که چرا بنی صدر تاکید بر جنگ کلاسیک داشت؟ پاسخ به این سوال ساده است چرا که بنی صدر قصد داشت تا با این کار نقش نیروهای مردمی را کمرنگ کند.

 

انتهای خبر/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد