به منظور بازدید و بررسی راه های فعالیت و سرمایه گذاری /

دیدار اعضاء هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلام آباد غرب از منطقه ویژه اقتصادی شهرستان

کد خبر: 293143
|
09:56 - 1394/04/25
نسخه چاپی
دیدار اعضاء هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلام آباد غرب از منطقه ویژه اقتصادی شهرستان
اسلام آباد خبر: اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلام آبادغرب به منظور بازدید و بررسی راه های فعالیت و سرمایه گذاری از منطقه ویژه اقتصادی شهرستان اسلام آباد غرب بازدید نمودند.

به گزارشاسلام آباد خبر، دکتر احمدی ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلام آبادغرب ضمن ارائه گزارشی از پتانسیل بسیار بالای دانشگاه به لحاظ علمی، نیروی انسانی، فضای فیزیکی و تجهیزات موجود در کارگاه های واحد دانشگاهی از آمادگی کامل و اهتمام جدی واحد برای ورود به طرح های اقتصادی خبر داد.

 

وی عنوان نمود: که این رویکرد مورد تائید و حمایت ریاست عالیه دانشگاه آزاد اسلامی جناب آقای دکتر میرزاده و ریاست دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه جناب آقای دکتر قنبری نیز می باشد.

 

در ادامه این جلسه خانم رضائی مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی ضمن خیر مقدم گزارشی از روند سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی ارائه، و از حضور دانشگاه در مسائل اقتصادی استقبال کرد وی گفت فاصله دانشگاه و اقتصاد از هم زیاد است، و با برگزاری چنین جلساتی و ورود دانشگاهها به صورت مستقیم در مسائل اقتصادی این فاصله کم خواهد شد.

 

وی از آمادگی منطقه ویژه اقتصادی به منظور همکاری و فعالیت با دانشگاه در مباحث آموزشی خبر داد و مقرر گردید در جلسات بعدی به صورت هدفمند راه های همکاری و فعالیت اقتصادی بررسی به امضاء طرفین برسد.

 

انتهای خبر/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد