در دومین جلسه کارگروه زنان شهرستان مطرح گردید/

آسیب شناسی معضل خودکشی در اسلام آبادغرب

کد خبر: 293161
|
17:04 - 1394/04/31
نسخه چاپی
آسیب شناسی معضل خودکشی در اسلام آبادغرب
اسلام آباد خبر: باحضور فرماندار و نمایندگان خانم شاغل ادارات شهرستان اسلام آباد غرب، جلسه آسیب شناسی معضل خودکشی برگزار گردید.

به گزارشاسلام آباد خبر، فرماندار شهرستان در این جلسه که با موضوعیت آسیب شناسی معضل خودکشی در شهرستان برگزار گردید، با اشاره به برخی آمارها در مورد افزایش درصد اقدام به خودکشی در بین اقشار تحصیل کرده و زنان متاهل ، مبارزه با این معضل اجتماعی مهم دانست.

 

 فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب  در این جلسه خواستار همکاری و هماهنگی همه دستگاهها بالاخص بهداشت و درمان، اوژانس اجتماعی بهزیستی ،کمیته امام (ره) ، دانشگاهها و آموزش و پرورش برای  ارائه  برنامه های مختلف در این خصوص شد.

 

به گزارش خبرنگاراسلام آباد خبر، بر طبق آمار ارائه شده توسط کارشناس بهداشت و درمان شهرستان بیشترین آمار خودکشی در سالهای اخیر در مورد افراد مجرد ،  در رده سنی  24-18 سال و با  سطح تحصیلات راهنمایی و با روش خودکشی با قرص گزارش گردیده است.

 

همچنین روانشناس مسئول پایگاه سلامت استان کرمانشاه در این جلسه ضمن تشریح ابعاد مختلف درمان در افراد اقدام کننده ایجاد ثبات عاطفی در فرد اقدام کننده را از مهمترین اقدامات سریع و تخصصی تیم اوژانس دانست.

 

  وی تصریح کرد: روشهای قدیمی بکار گرفته شده جهت حل مسئله و مداخلات روانشناختی با توجه به عوض شدن شرایط جامعه و تفاوت افکار افراد اقدام کننده امروزه پاسخگوی مشکلات نخواهد بود.

 

انتهای خبر/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد