به مناسبت روز خبرنگار /

پیام تبریک نماینده اسلام آباد غرب و برخی از مسئولین شهرستان به مناسبت روز خبرنگار

کد خبر: 293240
|
08:55 - 1394/05/18
نسخه چاپی
پیام تبریک نماینده اسلام آباد غرب  و برخی از مسئولین شهرستان به مناسبت روز خبرنگار
نماینده مردم اسلام آباد غرب در مجلس شورای اسلامی و برخی از مسئولین و چهره های سیاسی شهرستان به مناسبت روز خبرنگار پیام تبریک صادر کردند.

به گزارشاسلام آباد خبر، در این پیام آمده است: حرفه‌ای که شب و روز ندارد، عصر ارتباطات به او نیاز وافر دارد، در اطلاع رسانی نقشش انکارشدنی نیست، باید همواره در پی خبر باشد و با خبر، باید با قبول خطر‌های فراوان، از مرزها نیز گذر کرده و به واقع «خبرنگاری» کند.

 

خبرنگار مسئولیت‌ بزرگی برعهده دارد، به گونه‌ای باید به انجام وظیفه بپردازد و به خوبی آن را به پایان رساند چرا که هر فردی نمی‌تواند خبرنگاری مفید و خوب باشد، خبرنگار باید رسالت کاری خود را انجام داده و بتواند تعهد خود را نسبت به جامعه و اتفاقات اطرافش آن گونه که شایسته است انجام دهد، بنابراین رفتن به سوی این کسوت برای بسیاری از افراد عادی نیست؛ به همین دلیل اصولا مبانی این کار ایجاب می‌کند نوعی تعهد نسبت به جامعه برای خبرنگار پدید آید.

 

معمولا نویسندگان برتر ابتدا خبرنگاران خوبی هستند، اینان در بطن حوادث و اتفاقات قرار دارند. نوع این کار ایجاب می‌کند فکر فعال‌تر و قلم سرشار‌تر باشد؛ اما امروز این خصوصیت قلم کمتر در میان خبرنگاران دیده می‌شود.

 

۱۷ مرداد به یاد «محمود صارمی» خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) که در سال ۱۳۷۷ به همراه هشت نفر از اعضای کنسولگری ایران در مزار شریف افغانستان توسط نیروهای افراطی طالبان به شهادت رسید، به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شد این روز را به تمامی صحنه گردانان عرصه تنویر افکار عمومی تبریک عرض می کنم.

 

گفتنی است: برخی از مسئولین شهرستان اسلام آبادغرب و شخصیت های سیاسی  از جمله، رزاقی پور مدیر جمعیت هلال احمر، دکتر میثم خسروی رییس دانشگاه علمی کاربردی، دکتر احمدی رییس دانشگاه آزاد اسلام آباد، دکتر حمیدرضا جلیلیان رییس دانشگاه پیام نور، دکتر فلاحت پیشه، دکتر نورالدین زارعی ،بهروز جلیلیان مدیر آموزش و پرورش حمیل و احمد جلیلیان از چهره های محبوب سیاسی با ارسال پیام هایی روز خبرنگار را به اصحاب رسانه شهرستان تبریک گفتند.

 

انتهای پیام/

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد