امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب:

شورای تامین اسلام آبادغرب،چرا اجازه برگزاری جلسه حمایت از فتنه را داد؟!/ اسناد محرمانه مذاکره هسته ای در اختیار اسرائیل و کنگره آمریکا قرار می گیرد ولی مردم ایران نامحرم اند

کد خبر: 293250
|
15:28 - 1394/05/23
نسخه چاپی
شورای تامین اسلام آبادغرب،چرا اجازه برگزاری جلسه حمایت از فتنه را داد؟!/ اسناد محرمانه مذاکره هسته ای در اختیار اسرائیل و کنگره آمریکا قرار می گیرد ولی مردم ایران نامحرم اند
اسلام آبادخبر: امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب با انتقاد از شورای تأمین شهرستان گفت: شما یا شورای تامین شهرستان اسلام آبادغرب هستید یا نیستید، اگر هستید! چرا اجازه برگزاری جلسه حمایت از فتنه را داده اید؟ چرا اجازه رد شدن از خط قرمز فتنه را می دهید؟ چرا باید در شهرستان شهیدپرور اسلام آبادغرب جلسه ای برگزار شود که از فتنه حمایت شود و خط قرمز ها رعایت نشود.

به گزارشاسلام آبادخبر، حجت الاسلام سید امیر محمدی پوردر خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به مناسبت 26 مرداد ماه سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی، اظهار کرد: عزیزانی که در راه خدا اسارت را تحمل کردند و زجرها کشیدند تا کیان اسلام را نگهدارند و امروز می بینیم که اکثر کشورهای اسلامی در بین خون و آتش شب وروز را سپری می کنند ولی کشور ما امنیت دارد مرهون خدمات شهیدان و آزادگان سرافراز و پیروی از ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای است.

 

وی افزود: در آستانه دهه کرامت و میلاد فاطمه معصومه(ع) هستیم که سالها پدر بزرگوارشان امام موسی کاظم (ع) در اسارت بودند و ایشان هرگز لحظات آخر عمر پدر را درک نکردند.

 

امام جمعه شهرستان با بیان اینکه آیاد می دانید چرا در گذشته اسمی از ایران در جهان نبود؟ تشریح کرد: پیروز مندان جنگ جهانی دوم پس از بمباران اتمی ژاپن برای برتری خود بر جهان اقدام به تشکیل سازمان ملل و بعد شورای امنیت کردند و سپس برای انحصار طلبی خود معاهده NPT  ( معاهده ي منع گسترش سلاحهاي هسته اي ) را تشکیل دادند که فقط خودشان حق داشتن انرژی هسته ای را داشته باشند.

 

وی افزود: ابرقدرت ها خواستند دنیا همانند یک دهکده کوچک در زیر دست آنها باشد و خودشان کدخدای این دهکده باشند که در این بین حضرت روح الله خمینی ظهور کرد و تمام معادلات آنها را بهم ریخت و به همین دلیل از آن به بعد ایران سرتیتر همه رسانه های آنها شد.

 

حجت الاسلام محمدی پور با بیان اینکه ایران به 2 دلیل نقش جهانی پیدا کرد،ابراز داشت: اول جمهوری اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره) نقاب تزویر را از چهره 5 بارقدرت جهان برداشت و این دشمنان که بخاطر انحصار طلبی دین را کنار گذاشته بودند، جمهوری اسلامی ثابت کرد که با دین هم می توان جهان را اداره کرد، و  دوم ؛ جمهوری اسلامی با دستیابی به علومی مانند دانش چرخه سوخت هسته ای، پرتاب ماهواره و ... انحصار دشمنان را در هم شکست.

 

وی افزود: پس از آن بود که دشمنان نقشه های مختلفی را برای براندازی نظام پیاده کردن که آخرین مورد آن فتنه 88 بود، ولی با کمک خداوند تمام نقشه های دشمنان نقش بر آب شد.

 

خطیب جمعه این هفته با شاره به تاریخچه ای از مذاکرات هسته ای با غربیها از سل 82 تا 92 و ادامه آن در دولت دکتر روحانی به تشریح مواضع  مغرضانه دشمنان و سیاست های اعتمادسازی،  پیشروی و عقب نشینی دولت های مختلف اصلاحات، احمدی نژاد و دولت فعلی پرداخت.

 

امام جمعه شهرستان با انتقاد از عدم شفاف سازی در خصوص توافق هسته ای ، گفت: ما واقعا" نمی دانیم که خوشحال باشیم که تحریم ها برداشته شده یا ناراحت باشیم که کلاه سرمان رفته، رییس جمهور ایران می گوید حق غنی سازی ایران به رسمیت شناخته شده و رییس جمهور آمریکا ادعای دیگری می کند که اصلا" ایران حق غنی سازی ندارد.

 

وی افزود: می گویند اسناد مذاکره هسته ای محرمانه است ولی از آن سو آمریکا همین اسناد محرمانه را در اختیار اسرائیل و کنگره آمریکا قرار می دهد و فقط این مردم ایران هستند که نا محرم هستند.

 

حجت الاسلام محمدی پورگفت: یکی از اشتباهات دولت این بود که حساب وِیژه ای برای توافق باز کرده بود و از جمله قول بهبود وضعیت اقتصادی مردم و تحقق مسائل اقتصادی را که قول 100 روزه داده بود به 2 سال به تعویق افتاد.

 

وی با بیان اینکه شعار "ظریف " مثل دولت اصلاحات اعتماد سازی بود،افزود:  همین باعث شد  که دولت در ادامه مناظره طولانی 10 ساله سال 82 تا 92 در توافق ژنو ( قبل از لوزان ) تعهداتی را بپذیرد که جای اما و اگر های زیادی را برای دشمن باز گذاشته است.

 

امام جمعه شهرستان  در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه با انتقاد از شورای تأمین شهرستان گفت: شما یا شورای تامین شهرستان اسلام آبادغرب هستید یا نیستید، اگر هستید!  چرا اجازه برگزاری جلسه حمایت از فتنه را داده اید؟ چرا اجازه رد شدن از خط قرمز فتنه را می دهید؟ چرا باید در شهرستان شهیدپرور اسلام آبادغرب جلسه ای برگزار شود که از فتنه حمایت شور و خط قرمز ها رعایت نشود؟

 

وی افزود: میرحسین موسوی فتنه ای درست کرد که کشور را به لبه پرتگاه سقوط کشانید و تا 8 ماه کشور دچار التهاب بود ، در فتنه ای که سال 88 این دو نفر درست کردند نزدیک به 30 نفر کشته شدند ، اموال مردم به غارت رفت، ماشینهای مردم به آتش کشیده شدند ، اموال عمومی تخریب شد و اتفاقات مهم دیگری در این فتنه افتاد و این دو نفر کوچکترین عذرخواهی از ملت نکردند، پس اگر اینها محاکمه شوند مطمئن باشید حکم شان اعدام است.

 

امام جمعه شهرستان در جواب کسانی که از رفع حصر فتنه گران دم می زنند، گفت: قرآن در سوره مبارکه مائده آیه ای دارد که می فرماید هرکس مفسد فی الارض شد و محارب با خدا و رسول شد حکمش اعدام است که در روایات توضیح داده اند که اگر کسی جامعه را نا امن کند که جان و مال و ناموس مردم به خطر بیفتد ایم مفسد فی الارض است و باید اعدام شود.

 

حجت الاسلام سید امیر محمدی پوردر خطبه اول نماز جمعه این هفته، با دعوت مومنین به تقوای الهی گفت: ای مومنین از گناه فرار کنید همانطور که از حیوان درنده فرار می کنید، گناه نکینید، دروغ نگویید ، تهمت نزنید، نگاه حرام نکنید، اهل فسادو رشوه نباشید ، نزول خواری نکینید، حقوق شهروندی را رعایت کنید .

 

وی افزود: ای مومنین، مواظب باشید حق الناس به گردن تان نباشد چون هر لحظه ممکن است اجل به سراغ شما بیاید، اگر بدهی دارید برای دادن آن عجله کنید، اصراف و زیاده روی نکنید و در مصرف آب ، برق، گاز، تلفن های غیر ضروری و مصرف بی رویه بنزین زیاده روی نکنید تا  تمام سرمایه های ملی برای نسل بعد به یادگار بماند.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد