کیانی خبر داد:

پرداخت 131 مورد وام کارگشایی ، کارانگیزی و خودکفایی به مددجویان کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب

کد خبر: 293286
|
10:36 - 1394/06/01
نسخه چاپی
پرداخت 131 مورد وام کارگشایی ، کارانگیزی و خودکفایی به مددجویان کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب
اسلام آبادخبر: مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اسلام آباد غرب از پرداخت 122 فقره وام قرض الحسنه کارگشایی و وام کارانگیزی و 9 فقره وام اشتغال و خودکفایی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان طی سال 1394 خبر داد.

سعید کیانی  در گفتگو با خبرنگاراسلام آبادخبر، اظهار داشت: طی مدت مذکور بالغ بر   1 میلیارد و 290  میلیون ریال وام قرض الحسنه کارگشایی و وام کارانگیزی و 1   میلیاردو 550  میلیون ریال وام خودکفایی به مددجویان تحت حمایت در این شهرستان اعطا شده است.

 

وی  افزود : وام های کارگشایی براساس نیاز مددجویان و درراستای حل مشکلات فرهنگی، تحصیلی ، معیشتی و رفع نیازهای ضروری به آنها پرداخت می شود.

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اسلام آباد غرب با اشاره به اینکه کمیته امداد در بیش از 40  سر فصل به مددجویان ارائه خدمت می کند تصریح کرد: اعطای تسهیلات اشتغال ، ارائه خدمات عمرانی، تحصیلی، درمانی و فرهنگی از جمله اقدامات حمایتی کمیته امداد به شمار می رود.

 

کیانی همچنین  گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون  1028   مددجو تحت حمايت کميته امداداين  شهرستان از خدمات مشاوره اي ، بهره مند شدند .

 

وی با بيان اينکه مشاوره در راستاي حفظ سلامت روان و عزت نفس خانواده هاي تحت حمايت ارائه مي شود افزود: خدمات مشاوره به صورت رايگان و به صورت فردي ،گروهي و راهنمايي به مددجويان ارائه شده است .

 

مدير کميته امداد امام خميني (ره) شهرستان اسلام آباد غرب  در پايان تاکيد کرد: مشاوره هاي پيش از ازدواج، شغلي ، تحصيلي ، خانوادگي و تربيت فرزندان از اصلي ترين مشاوره ها و راهنمايي هايي ارائه شده به مددجويان در سال 1394 بوده است.

 

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد