سرهنگ محمدی :

شهدا رفتند و جان عزیز خود را تقدیم کردند که وابسته و نیازمند دشمن نباشیم

کد خبر: 293371
|
09:37 - 1394/06/19
نسخه چاپی
شهدا رفتند و جان عزیز خود را تقدیم کردند که وابسته و نیازمند دشمن نباشیم
اسلام آبادخبر: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان اسلام آبادغرب گفت: امروز دشمن بداند خانواده های معظم شاهد و مردم ولایتمدار گوش به فرمان ولی امر خویش هستند و به دشمن اجازه نفوذ فرهنگی، اقصادی، و سیاسی و ایجاد اختلاف را که از اهداف دشمن است نخواهند داد.

به گزارشاسلام آبادخبر، سرهنگ دوم پاسدار افشار محمدی در مراسم آبروی محله اسلام آبادغرب که به یاد شهید ادهم رسته نیا برگزار شد، اظهار داشت: اقتدار، ایستادگی، شکوه و عظمت شما و خانواده های شهدا و مردم بود که دشمن را وادار کرد از گزینه نظامی و تحریم اقتصادی و تلاش برای انزوای سیاسی و مسیر ننگین عملیات روانی به پای میز مذاکره بکشاند.

 

وی افزود: امروز  دشمن بداند خانواده های معظم شاهد و مردم ولایتمدار گوش به فرمان ولی امر خویش هستند و به دشمن اجازه نفوذ فرهنگی، اقصادی، و سیاسی و ایجاد اختلاف را که از اهداف دشمن است نخواهند داد.

 

فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان اسلام آبادغرب گفت: باید بر خانواده شهدا درود فرستاد که با صبر و تحمل خود به دشمن نشان دادند برای حفظ اسقلال کشور و حاکمیت اسلام سخاوتمندانه هر سرمایه ای دارند فدا خواهند کرد تا عزت همیشگی در این کشور رقم بخورد.

 

وی تصریح کرد: شهدا رفتند و جان عزیز خود را تقدیم کردند که وابسته و نیازمند دشمن نباشیم و امروز مخالفت با تحمیل قدرت های زورگو یک اصل الهی و اسلامی است.

 

سرهنگ محمدی خاطرنشان کرد: امروز در حال جنگ اقتصادی هستیم  و راه پیروزی در این جنگ ورود عملی به عرصه اقتصاد مقاومتی است.

 

انتهای پیام/

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها