مدیر کمیته امداد امام خمینی ( ره ) شهرستان اسلام آباد غرب خبر داد:

جمع آوری کمک‌های مردمی در 148پایگاه در جشن عاطفه‌های اسلام آباد غرب

کد خبر: 293392
|
11:19 - 1394/06/23
نسخه چاپی
 جمع آوری کمک‌های مردمی در 148پایگاه در جشن عاطفه‌های اسلام آباد غرب
اسلام آبادخبر: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان اسلام آباد غرب از جمع‌آوری کمک‌های مردمی در 148پایگاه ثابت و سیار در جشن عاطفه‌های امسال از 26 الی28 شهریور ماه در سطح شهرستان خبر داد .

سعید کیانی در گفتگو با خبرنگار  اسلام آبادخبر، اظهار داشت:  هر ساله در آستانه سال تحصیلی جدید کمیته امداد امام خمینی با همراهی برخی دستگاه‌ها و نهادهای دیگر همچون، آموزش و پرورش، بسیج، سازمان دانش‌آموزی و صدا و سیما اقدام به برگزاری جشن عاطفه می‌کند.

 

وی افزود: ایجاد بسترهای لازم برای مردم در راستای تقسیم شادیهایشان با نیازمندان را از مهم‌ترین اهداف برگزاری این جشن به صورت همزمان در کشور عنوان کرد و گفت: مردم نیکوکار و خیر با اهدای هدایای نقدی و کالایی خود در این جشن به نیازمندان و محرومین ،  نوعدوستی خود را به نمایش می‌گذارند.

 

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان اسلام آباد غرب  از ایجاد بیش از 148 پایگاه ثابت و سیار در جشن عاطفه‌های امسال در سطح شهرستان  خبر داد و اظهار کرد: 11پایگاه کمیته امداد، 60 پایگاه بسیج،  12  مسجد و 65 آموزشگاه و مدرسه در بحث جمع‌آوری کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌های امسال فعالیت خواهند کرد.

 

وی خاطرنشان کرد: جشن عاطفه‌ها 26 شهریور ماه جاری همزمان با سراسر کشور آغاز، 27 شهریور ماه در مساجد شهرستان  و در روز 28 شهریور ماه در مدارس شهرستان کمک‌های مردم جمع آوری خواهد شد.

 

کیانی  در پایان با بیان اینکه تمام کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده در  راستای رفع مشکلات نیازمندان هزینه خواهد شد، تصریح کرد: نیت خیرین در هزینه کرد کمک‌ها همواره از اولویت‌های مهم و مورد توجه این نهاد است .

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد