باحضور مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه صورت پذیرفت/

تجلیل از ورزشکاران قهرمان کشوری در اسلام آباد غرب/ تعیین کمیته های میزبانی مسابقات کشتی قهرمانی جوانان کشور در اسلام آبادغرب

کد خبر: 293398
|
11:10 - 1394/06/24
نسخه چاپی
تجلیل از ورزشکاران قهرمان  کشوری در اسلام آباد غرب/ تعیین کمیته های میزبانی مسابقات کشتی قهرمانی جوانان کشور در اسلام آبادغرب
اسلام آبادخبر: باحضور مدیرکل ورزش و جوانان استان، فرماندار و مسئولین شهرستان، کمیته های مربوطه جهت مسابقات کشتی قهرمانی جوانان کشور در اسلام آبادغرب تشکیل شده و از ورزشکاران قهرمان اسلام آباد غرب در مسابقات کشوری تجلیل بعمل آمد.

به گزارشاسلام آبادخبر،  باحضور فرماندار و مدیرکل ورزش و جوانان استان جلسه شورای ورزش شهرستان اسلام آباد غرب برگزار شد.

 

در ابتدای این جلسه از نوجوانان مسلم خانی زاده و امیر محمد پوراکبری که در مسابقات بوکس قهرمانی کشور مدال برنز ،محمد جواد صفری در مسابقات نوجوانان قهرمانی کشور در رشته ورزشی دو میدانی (دو 800 متر) مدال طلا و امید مرادی در مسابقات دو 800 متر قهرمانی کشور مدال برنز را کسب کرده بودند با اهدا لوح یادبود و هدایایی تجلیل و قدردانی بعمل آمد.

 

در این جلسه  درخصوص برگزاری مسابقات کشتی قهرمانی جوانان کشوردر رشته های آزاد و فرنگی بحث و تبادل نظر صورت گرفت و 5 کمیته شامل کمیته استقبال، کمیته اسکان ، کمیته تغذیه و پزشکی، کمیته تدارکات و حمل ونقل  و کمیته فرهنگی  برای برگزاری مطلوب مسابقات تعیین شد.

 

فرماندار اسلام آبادغرب درادامه این جلسه گفت: شهرستان اسلام آباد غرب در 12 مهر ماه 1394 میزبان یک رویداد ورزشی  بسیار مهم دررشته پر طرفدار و جذاب کشتی است و با همت و تلاش مدیران در حوزه های مختلف زیرساخت های  این مسابقات  فراهم خواهد شد و در حال حاضر کار کفپوش سالن مسابقات انجام شده و نصب صندلی و سکوی محل برگزاری مسابقات  هم تا یک هفته دیگر انجام خواهد شد.

 

 

وی افزود: در این مسابقات 700 نفر کشتی گیر و عوامل اجرایی از 33 استان کشور به میزبانی شهرستان اسلام آباد غرب در مسابقات قهرمانی جوانان کشتی آزاد و فرنگی حضور خواهند یافت و با شور و نشاطی که علاقمندان به این رشته ورزشی دارند انشاالله شاهد برگزاری مسابقات در سطح بالایی خواهیم بود.

 

افشین کریمی همچنین اعلام کرد دراین مسابقات از چهره های شاخص و پیشکوستان ورزش کشتی  در سطح جهان و المپیک  بعنوان میهمان دعوت بعمل خواهد آمد.

 

در این جلسه جوهری مدیر کل ورزش و جوانان استان از آمادگی این اداره کل برای برگزاری، از 12 مهر ماه بمدت یک هفته در مجموعه ورزشی شهید شهبازی برگزار خواهد شد مطلوب این مسابقات خبر داد.

 

گفتنی است، هم فکری های لازم و برنامه ریزی در خصوص موارد و مسائل مربوط به کمیته های پنج گانه  مورد بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها