نمایش اعتقاد مردم به مسئولین ولایی؛

رقابت مردم بروجن و سنقر و کلیایی برای داشتن امام جمعه انقلابی/ دیدار سنقریها با نماینده ولی فقیه در کرمانشاه + تصاویر و فیلم

کد خبر: 293402
|
07:35 - 1394/06/25
نسخه چاپی
رقابت مردم بروجن و سنقر و کلیایی برای داشتن امام جمعه انقلابی/ دیدار سنقریها با نماینده ولی فقیه در کرمانشاه + تصاویر و فیلم
انتصاب حجت الاسلام برقراری امام جمعه شهرستان سنقر به عنوان امام جمعه شهرستان بروجن موجی از رقابت میان مردم این دو شهرستان برای بهرمندی از یک روحانی انقلابی را به وجود آورده است.

به گزارشاسلام آباد خبربه نقل ازشبکه اطلاع رسانی مرصاد،روابط عاطفی و عمیق برخی از مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی با اقشار مختلف مردم به خاطر خدمت و مشی مردمی و الهی آنها در زمانها و مکانهای مختلف در کشور همواره خودنمایی کرده است.

 

طومارهای مردمی و تجمع برای ماندن یک مسئول، یک مدیر و یا یک امام جمعه انقلابی از اتفاقهایی است که نشان میدهد ثابت قدمی در مسیر آرمانهای امام و انقلاب رمز حکومت بر قلبهاست.

 

حدودا یک سال پیش حکم حجت الاسلام برقراری امام جمعه کنونی شهرستان سنقر و کلیایی برای امامت جمعه شهرستان بروجن امضا شد و ایشان ماه ها قبل در تریبون نماز جمعه از مردم سنقر خدا حافظی کرد. این موضوع در همان زمان باعث شد تا حتی راهپیمایی خودجوش مردمی بعد از نماز جمعه برای ماندن آقای برقراری در سنقر به راه بیفتد و رفتن این امام جمعه انقلابی از سنقر را به تاخیر بیاندازد.

 

اما با گذشت چند ماه از این موضوع مردم بروجن که از مواضع انقلابی و مشی مردمی این امام جمعه محبوب آگاه می شوند و البته از امضا شدن حکم حجت الاسلام برقراری برای امامت جمعه شهرشان می شوند با پیگیری های شبانه روزی و در خواست های مکرر بازهم رفتن آقای برقراری به این شهرستان را کلید می زنند.

 

در این میان مردم شهرستان سنقر و کلیایی شب گذشته با حلقه زدن گرد حجت الاسلام برقراری صحنه های زیبایی از روابط یک مسئول انقلابی با مردم را به نمایش می گذارند.

 

 

 

(حلقه مردمی گرد امام جمعه سنقر)

 

 

(تلاش و اصرار مردم برای ماندن حجت الاسلام برقراری در سنقر)

 

 

مردم سنقر شب گذشته با تجمع و امضاء طومار خواهان ماندن حجت الاسلام برقراری شده و در واقع رقابت خود با مردم شهرستان بروجن برای داشتن یک امام جمعه انقلابی را ادامه می دهند.

 

 

 

(امضای طومار توسط مردم سنقر و کلیایی)

 

در این میان صبح امروز نیز جمع دیگری از مردم این شهرستان با عزیمت به کرمانشاه به دیدار امام جمعه فرزانه شهر کرمانشاه رفته و با دست نوشته های متعدد و شعار های انقلابی خواهان لغو رفتن حجت الاسلام برقراری از این شهرستان شدند.

 

 

 

(حضور مردم در دفتر نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه)

 

 

(اجتماع مردم گرد آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه)

 

 
لینک فایل ضمیمه: 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد