حادثه در اسلام آبادغرب/

آتش سوزی در آپارتمان مسکونی در اسلام آبادغرب یک کشته برجای گذاشت

کد خبر: 293404
|
16:03 - 1394/06/25
نسخه چاپی
آتش سوزی در آپارتمان مسکونی در اسلام آبادغرب یک کشته برجای گذاشت
اسلام آبادخبر: بعدازظهر امروز در اثر آتش سوزی در یک واحد مسکونی در چهارراه کارخانه یخ اسلام آبادغرب یک نفر کشته و میلیون ها ریال خسارت بر جای گذاشت که علت حادثه هنوز معلوم نیست.

به گزارشاسلام آباد خبر، در پی بروز این آتش سوزی  ،ماموران آتش نشانی ، هلال احمر و نیروهای امدادی سریعا" وارد عمل شده و آتش سوزی مهار شده است.

 

در این رابطه علی رزاقی پور مدیر جمعیت هلال احمر شهرستان به خبرنگار اسلام آباد خبرگفت: بعدازظهر امروز در اثر آتش سوزی در یک واحد مسکونی در چهارراه کارخانه یخ اسلام آبادغرب یک نفر کشته و میلیون ها ریال خسارت بر جای گذاشته که علت حادثه هنوز معلوم نیست.

 

وی افزود: آتش سوزی از یکی از واحد های آپارتمانی مجتمع مسکونی بخشی پور شروع شده و به واحدهای دیگر سرایت کرده است، علت وقوع حادثه هنوزمشخص نیست اما وجود جامدات خودسوز ( اسباب و اثاثیه منزل) باعث اشتعال سریع و گسترش آتش گردیده که با تلاش همه نیروهای امدادی و آتش نشانی آتش مهار گردید.

 

مدیر جمعیت هلال احمر شهرستان گفت : فقط یک نفر خانم در منزل حضور داشته که ظاهرا" در اثر خفگی فوت شده است که با حضور قاضی کشیک جسد ایشان جهت تحقیقات بیشتر به پزشکی قانونی تحویل گردید.

 

رزاقی پور گفت: تحقیقات بیشتر جهت مشخص شدن علت آتش سوزی منجر به فوت یکی از شهروندان  توسط دستگاه های ذیربط در دست بررسی است.

 

گفتنی است این مجتمع مسکونی قبلا" متعلق به شهرداری اسلام آبادغرب بوده که با تصویب مسئولین وقت به فروش گذاشته شد و به مهندس بخشی پور پیمانکار شهرداری واگذار گردید.

 

# عکس استفاده شده تزئینی می باشد #

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد