امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب:

اغتشاشات سال 88 را 2سید و 2غیر سید به راه انداختند /مومنی که فقرا را فراموش کند نمازش هم قبول نیست

کد خبر: 293425
|
16:37 - 1394/06/27
نسخه چاپی
اغتشاشات سال 88 را 2سید و 2غیر سید به راه انداختند /مومنی که فقرا را فراموش کند نمازش هم قبول نیست
اسلام آبادخبر: امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب گفت: مرحوم آیت الله خزعلی در خصوص فتنه 88 فرمودند: اغتشاشات سال 88 را 2سید و 2 غیر سید به راه انداختند که دو سید از همه بدتر بودند و دو غیر سید یکی بد و یکی بدتر بود، و تفسیر این کلام را به خود مردم وا می گذاریم.

 به گزارشاسلام آبادخبر، حجت الاسلام سید امیر محمدی پوردر خطبه های نماز جمعه این هفته، ضمن بیان موعظه هایی در خصوص رعایت تقوی و پرهیز از نافرمانی خدای متعال، گفت: به حساب خود برسید قبل از آنکه به حساب شما برسند.

 

امام جمعه شهرستان رحلت آیت الله خزعلی را به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج) تسلیت عرض نمود و در خصوص سابقه درخشان ایشان بیان داشت: در طول 90 سال عمر پر برکت ایشان که در زمان قبل از انقلاب در  زمان طاغوت در مبارزه با ظلم و زندان و تبعید کشیدند و بعد از انقلاب نیز ادامه پیدا کرد.

 

وی افزود: مرحوم آیت الله خزعلی یکی از فقه های شورای نگهبان، عضو خبرگان رهبری و عضو مجلس خبرگان تدوین قانون اساسی بود و با شهید مطهری برای تربیت جوانان کوشش می نمودند و رییس بنیاد بین المللی غدیر بودند و معتقدند مردم تمام جشن ها و تشریفات نوروز را به عید غدیر بیاورند.

 

حجت الاسلام محمدی پور یادآور شد: مرحوم آیت الله خزعلی  شخصیتی بزرگوار و ولایتمدار بود و ایشان از جمله کسانی بود که  بازرگان را بخاطر عدم التزام به ولایت فقیه رد صلاحیت نمود .

 

وی افزود: مرحوم آیت الله خزعلی در خصوص فتنه 88 فرمودند:  اغتشاشات سال 88 را دو سید و دو غیر سید به راه انداختند که دو سید از همه بدتر بودند و دو غیر سید یکی بد و یکی بدتر بود، و تفسیر این کلام را به خود مردم وا می گذاریم.

 

 

خطیب جمعه اسلام آبادغرب با اشاره به مناسبت های پیش رو گفت: دوشنبه هفته آینده شهادت امام محمد باقر(ع) است که لازم است روحانیون محترم با مطالعه برای مردم  شرح حال ائمه اطهار بیان کنند و در این زمینه کتاب انسان 250 ساله را پیشنهاد می نمایم  که برگرفته از فرمایشات مقام معظم رهبری است در واقع نگرش جدیدی از سیره عملی زندگی ائمه را بیان می فرماید.

 

امام جمعه شهرستان خاطرنشان کرد: چهارشنبه هفته آینده هروز عرفه است که خیلی مورد تاکید می باشد و حتی  حدیثی روایت است که اگر کسی در شب قدر آمریده نشد امیدی به او نیست مگر اینکه شب عرفه را درک کند.

 

وی افزود: روز پنج شنبه هفته آینده عید قربان است و بهترین عمل نماز عید قربان و قربانی در راه خدا و رساندن گوشت قربانی در راه خدا به فقرای شهرستان است که مومنی که فقرا را فراموش کند نمازش هم قبول نیست و مومنی که زکات را فراموش کند نمازش پذیرفته نخواهد بود.

 

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد