حجت الاسلام محمدی پور :

رژیم سعودی لیاقت مدیریت اماکن مقدس اسلامی را ندارد وجهان اسلام باید برای مدیریتش فکردیگری بکند

کد خبر: 293453
|
10:39 - 1394/07/04
نسخه چاپی
رژیم سعودی لیاقت مدیریت اماکن مقدس اسلامی را ندارد وجهان اسلام باید برای مدیریتش فکردیگری بکند
اسلام آباد خبر: امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب گفت: مسلمانان مواظب باشید این حوادث دستاویزی برای دشمنان نشود که در کمینند تا در بین مسلمانان تفرقه ایجاد کنند و مقدسات ما را ازتقدس بیاندازند ویا تسویه حساب قومی و قبیله ای با عربها بکنند.

حجت الاسلام سید امیر محمدی پور در گفتگو با خبرنگار اسلام آباد خبر، ضمن تسلیت به خانواده های بازماندگان حجاج درگذشته در حادثه منا،  اظهار داشت: به دستور سید وسرورمان امام خامنه ای (مدظله العالی) برای همدردی با خانواده های حاجیان  باسعادتی که لیاقت داشتند با لباس احرام و درحال عبادت و پاکیزه از گناه به دیدار پروردگار کعبه بروند تا سه روز ایران اسلامی عزای عمومی است.

 

وی ضمن محکوم کردن رژیم نحس آل یهود (آل سقوط)  بخاطر بی کفایتی در اداره حرمین شریفین افزود: دراین ایام عزای عمومی کنسرتها کنسل و برنامه های شاد تعطیل است ، پس  بیایید در همه فضاهای حقیقی ومجازی بجای محکوم کردن حجاج مظلوم زیردست وپامانده به بازماندگانشان تسلیت بگوییم.

 

حجت الاسلام محمدی پور  خاطرنشان کرد: که چرادرعراق که برای اربعین حسینی 20 میلیون نفر زائر صدها کیلومترپیاده رفتند هیچ حادثه بدی گزارش نشد بلکه مردم عرب وشیعه عراق عاشقانه اززوار پذیرایی کردند ، اما دولت سعودی با این همه امکانات عرضه مدیریت و حفظ جان 4 میلیون زائر بیت الله الحرام را ندارد.

 

وی افزود: عربستان تنها کشوری که یک خانواده برآن حکومت می کند واسم خانوادگیش را روی کشور گذاشته و یک انتخابات هم در آن برگزار نمیشود و حاکمانش غلام حلقه بگوش امریکاهستند و زنان حق رانندگی وشناسنامه ندارند وجزو اموال شوهرشان هستند، آن وقت برای ردشدن ماشین شاهزاده در را بر روی حجاج می بندند وناگهان دررابازمی کنند و مثل حیوانات بامردم رفتار می کنند.

 

امام جمعه اسلام آبادغرب تصریح کرد: چنین رژیمی لیاقت مدیریت اماکن مقدس اسلامی را ندارد وجهان اسلام باید برای مدیریتش فکردیگری بکند.

 

وی به مسلمانان هشدار داد؛ که مواظب باشید این حوادث دستاویزی برای دشمنان نشود که در کمینند تا در بین مسلمانان تفرقه ایجاد کنند و مقدسات ما را ازتقدس بیاندازند  ویا تسویه حساب قومی و قبیله ای با عربها بکنند.

 

حجت الاسلام محمدی پور گفت:  آل سعود بی لیاقت محکوم است و ماهمدردی خودرا با قربانیان این حادثه اعلام می کنیم درغم این خانواده ها شریک هستیم وخوشا به حال آنان که بالباس احرام پرواز ملکوتی کردند.

 


انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد