نام اسلام آباد با مرصاد گره خورده است

مرصاد آخرین عملیات دفاع مقدس+تصاویر یادمان مرصاد

کد خبر: 293454
|
12:16 - 1394/07/04
نسخه چاپی
مرصاد آخرین عملیات دفاع مقدس+تصاویر یادمان مرصاد
اسلام آباد خبر: عملیات مرصاد آخرین عملیات جنگ هشت ساله محسوب می‌شود، در این عملیات علاوه بر یگان‌های نظامی از سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی ایران، نقش نیروهای مردمی سازمان یافته و خودجوش بسیار مهم و سرنوشت‌ساز بود.

به گزارشاسلام آباد خبر، در این عملیات کهگروهک تروریستی منافقینآن را "عملیات فروغ جاویدان" نامید، رجوی طبق معمول  شخصاً شرکت نداشت و از داخل خاک عراق عملیات را هدایت می‌کرد. فرمان آتش را نیز مریم رجوی و البته از محل امنی در خاک عراق صادر کرد.

عملیات فروغ جاویدان از سوی منافقین در حالی انجام شد که مقارن بود با  ایام پذیرش قطعنامه ۵۹۸ از سوی ایران و  گروهک تروریستی منافقین که در بلاتکلیفی شدیدی به سر می‌برد،   توانست صدام را متقاعد کند که قبل از بسته شدن کامل مرزها و اجرای قطعنامه ۵۹۸ سازمان ملل، به اینگروهکاجازه آخرین حمله به خاک ایران را بدهد.

 

رزمندگان اسلام در گردنه چهارزبر(مرصاد)، راه را بر ستون‌های منافقین بستند و واحدهای زرهی رزمندگان، طی اقدامی متهورانه، تعداد زیادی از ادوات سنگین زرهی منافقین را هدف قرار داده و به آتش کشیدند.

هم اکنون در محل درگیری رزمندگان اسلام و منافقین در عملیات مرصاد یادمانی بنام یادمان " مرصاد " ساخته شده که همه ساله مورد بازدید هزاران نفر از عاشقان به جبهه و جنگ و شهادت قرار می گیرد.

در زیر تصاویری از این یادمان  را مشاهده می کنید:

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد