در جام یادواره سرداران شهید شهبازی و ریزوندی در اسلام آبادغرب/

قهرمانی تیم مازندران در مسابقات کشتی آزاد جوانان کشور در اسلام آبادغرب/کسب دو طلا توسط آزادکاران کرمانشاه +لیست

کد خبر: 293513
|
08:58 - 1394/07/15
نسخه چاپی
قهرمانی تیم مازندران در مسابقات کشتی آزاد جوانان کشور در اسلام آبادغرب/کسب دو طلا توسط آزادکاران کرمانشاه +لیست
اسلام آبادخبر: مسابقات کشتی آزاد رقابتهای جوانان کشور سه شنبه شب در ورزشگاه شهید شهبازی اسلام آباد غرب با قهرمانی تیم مازندران به پایان رسید.

به گزارشاسلام آباد خبر، تیم های کشتی آزاد جوانان مازندران با کسب 71 امتیاز، تهران با 63 امتیاز و توابع تهران با 49 امتیاز به ترتیب اول تا سوم شدند و تیم کرمانشاه با کسب دو مدال طلا در اوزان 55 و 84 کیلوگرم نتیجه چهارم تیمی را کسب کرد.

 

در مسابقات روز دوم رقابتهای کشتی آزاد کشور در وزن 55 کیلوگرم خیرالله قهرمانی از کرمانشاه الف اول، یونس امامی از تهران دوم و نادر نصری از مازندران سوم شدند.

 

در وزن 66 کیلوگرم نیز سامان شجاعی از مازندران عنوان اول را کسب کرد و امیرحسین حسینی از توابع تهران و مهدی نیازی از مازندران مقامهای دوم و سوم را از آن خود کردند.

 

در وزن 84 کیلوگرم نیز ارشک محبی کشتی گیر جوان کرمانشاهی قهرمان شد و میرباغبان و علی موجرلو از مازندران نیز در رتبه های بعدی قرار گرفتند.

 

در وزن 120 کیلوگرم هم امیررضا امیری از لرستان به مقام قهرمانی دست یافت و محسن سیر از مازندران و محمد مرادی از تیم کرمانشاه الف، دوم و سوم شدند.

 

نفرات برتر اوزانی که روز دوشنبه رقابت های آنان برگزار شد به شرح ذیل است:

 

در رقابت های وزن 50کیلوگرم  افشین رحمانی از مازندران اول،علیرضا سرلک از لرستان دوم و محمد احمدی از مرکزی سوم شد.

 

همچنین در رقابت های وزن 60کيلوگرم محمد نامجو مطلق از گیلان مدال برنز،نوید زنگنه از توابع تهران مدال نقره و ابوالفضل حاجی پور از مازندران مدال طلا را کسب کردند.

 

در وزن 74کيلو نیز علیرضا رضوانی از گیلان سوم شد و خشایار شیرزادی از توابع تهران توانست مدال نقره این وزن را از آن خود کند.

 

مدال طلای وزن 74 کیلوگرم نیز به مرتضی میرزایی از تهران رسید.

 

رقابت های وزن 96 کیلوگرم نیز امروز انجام که در نهایت امیرحسین ميرباباشاهي از گیلان،علي اصغراکبري از مازندران و مسعود خواجه سالاری از تهران به‌ترتیب موفق به کسب مدال های برنز،نقره و طلا شدند.

 


رقابت های کشتی آزاد جوانان قهرمانی کشور تحت عنوان گرامیداشت شهیدان داریوش ریزه وندی و محمود شهبازی از صبح روز دوشنبه با حضور 280 کشتی گیر آغاز شده بود.

 


مسابقات کشتی فرنگی نیز در هشت وزن طی روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری (16 و 17 مهر) با حضور نزدیک به 270 کشتی گیر در اسلام آبادغرب برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد