سردار خلیل کیانی:

دوران تحقیر و مظلومیت اسلام و تشیع گذشته است/ ما با الگو گیری از تاسوعا و عاشورا به نتیجه رسیدیم

کد خبر: 293564
|
17:09 - 1394/07/23
نسخه چاپی
دوران تحقیر و مظلومیت اسلام و تشیع گذشته است/ ما با الگو گیری از تاسوعا و عاشورا به نتیجه رسیدیم
اسلام آبادخبر: سردار خلیل کیانی از یادگاران 8 سال دفاع مقدس با اشاره به فرمایشات شهیدهمدانی گفت: روزگاری آرزوی ما باز پس گیری نفت شهر، خرمشهر و بازی دراز بود، اما امروز در کنار دریای مدیترانه به دفاع ایستاده ایم.

به گزارشاسلام آبادخبر، سردار خلیل کیانی از یادگاران 8 سال دفاع مقدس در دومین روز از رزمایش گردان های بیت المقدس در منطقه عمومی رزمایش اسلام آبادغرب ،اظهار داشت: این ایام، ایام حرارت قلوب مومنین است و محرم ماهی است که انسان های مومن با اولیاء خدا انس می گیرند و انسان های فاسد با طاغوت انس می گیرند.

وی افزود: امروز به برکت خون شهدا، زحمات امام(ره) و یارانش ، به برکت  رهبری امام گونه مقام معظم رهبری و ایستادگی و مقاومت مردم عزتمند ایران اسلامی دوران تحقیر و مظلومیت اسلام و تشیع گذشته است و در قلل مرتفع پیروزی ایستاده ایم.

سردار کیانی با اشاره به فرمایشات شهیدهمدانی گفت: روزگاری آرزوی ما باز پس گیری نفت شهر، خرمشهر و بازی دراز بود، اما امروز در کنار دریای مدیترانه به دفاع ایستاده ایم و نه تنها به دفاع ایستاده ایم   بلکه برای پاسخگویی به ندای مظلومیت مسلمانان در دنیا پخش شده ایم .

وی با بیان اینکه برای رسیدن به عزت باید هزینه کرد، افزود:  باید به ندای " هَل مِن ناصر یَنصُرنی" پاسخ داد  و پاسخش فقط زبانی نیست بلکه باید آمادگی رزم در اقصی نقاط جهان را داشته باشیم .

این یادگار 8 سال دفاع مقدس  باب اشاره به اینکه دوران تسلط اسرائیل بر بلندی های جولان و فلسطین گذشت، گفت: دشمن در 8 سال جنگ با ما از برخوردهای مستقیم نتیجه ای نگرفت و امروزه دشمن  با سناریوی جدیدی تحت عنوان جنگ نرم برای نابودی و انحطاط  نهال نوپای جمهوری اسلامی نقشه کشیده است.

وی افزود: ما با تمام توان در مقابل کفر ایستاده ایم چون الگوی ما عاشوراست و تابلوی تمام نمای ما کربلاست که در آن شهادت از کودک تا پیرمرد 80 ساله  وجود دارد.

 

سردار خلیل کیانی تصریح کرد: هرگاه امر به معروف و نهی از منکر ازجامعه ما رخت بربندد ، آن زمان ذلت بر ما حاکم خواهد شد ولی به لطف خدا و رهبری  امام خامنه ای ،علی الرغم ضعف ها و مشکلات و تحریم های دشمنان ما با الگو گیری از تاسوعا و عاشورا به نتیجه رسیدیم.

 

وی با اشاره به آزمایش موفقیت آمیز موشک عماد و پرده برداری از سامانه موشکی سپاه در اعماق زمین ، اظهار کرد: اگر ایران در حالت ضعف بود نباید این ها را رو می کردیم ولی الحمدلله اکنون ایران اسلامی آنقدر قدرتمند است که به هیچ دشمنی بها نمی دهد.

این رزمنده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه آمریکا عاشق ما نیست گفت: آمریکا ما را می شناسد و عنصر شهادت را تجزیه و تحلیل کرده است و آمریکا می داند اگر کوچکترین اشتباهی بکند کشوری بنام اسرائیل در جغرافیای سیاسی وجود نخواهد داشت.

وی افزود: این را بدانید هیچ اتفاقی پیش نخواهد آمد زیرا ما توانمندتر از گذشته ایم و این با پذیرفتن اینکه 6 قدرت برتر دنیا می آیند و در کنار ما قرار می گیرند و به آنچه ما می گوییم عمل می شود نشانه این است که دشمنان قدرت ما را شناخته اند.

سردار کیانی تصریح کرد: قدرت ما تا جایی بران است و دشمن را مورد وحشت قرار می دهد که ما  روشنگری کنیم و از ولایت تبعیت کنیم.

وی با اشاره به دورانی که در دولت های گذشته بعد ازهر اتفاقی به خواب می رفتند و با تبی بیدار می شدند ، از دولتمردان خواست : از فکر و نصایح بزرگان استفاده کنند و نیازمندی های شرایط بحران را تهیه نمایند تا خدای ناخواسته فردا پشیمان نشوند.

 

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد