فرماندار اسلام آبادغرب تشریح کرد؛

پرداخت بیش از 8 میلیارد تومان تسهیلات در 370 طرح از اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به استان

کد خبر: 293576
|
09:19 - 1394/07/26
نسخه چاپی
پرداخت بیش از 8 میلیارد تومان تسهیلات در 370 طرح از اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به استان
اسلام آبادخبر: فرماندار شهرستان اسلام آباد غرب گفت: از اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به استان در مجموع 1094 طرح با اعتبار بیش از 48 میلیارد تومان مصوب و به بانکهای عامل معرفی شده است.

به گزارشاسلام آباد خبر، جلسه کارگروه اشتغال در سالن شهدای مرصاد فرمانداری شهرستان اسلام آباد غرب برگزار شد.

 

فرماندار اسلام آباد غرب  در این جلسه اظهار کرد: از اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به استان در مجموع 1094 طرح با اعتبار بیش از 48 میلیارد تومان مصوب و به بانکهای عامل معرفی شده است  که از این تعداد 370 طرح با اعتبار بیش از 8 میلیارد تومان به متقاضیان  در بخشهای مختلف تسهیلات پرداخت شده است.

 

وی افزود: تعهد اشتغال دستگاههای اجرایی شهرستان در سالجاری 3067 نفر است که تاکنون 24 درصد به میزان 750 نفر اشتغال ایجاد شده است.

 

افشین کریمی با تاکید بر اینکه مدیران برای برداشتن هر مانعی در جهت ایجاد اشتغال تلاش کنند، گفت: انتظار داریم تا زمان باقیمانده تا پایان سال مدیران محترم از تمام پتانسیل های موجود برای تحقق میزان تعهد اشتغال در شهرستان تلاش کنند.

بر اساس این گزارش،در این جلسه 4 طرح بااعتبار 1 میلیارد و 400 میلیون تومان و پیش بینی اشتغال 250 نفر به تصویب اعضای جلسه رسید.

 

از مهمترین مصوبات این جلسه می توان به پیگیری وضعیت طرح های در حال اجرا،برگزاری جلسات برای رفع مشکلات صنعتگران بصورت فصلی، ثبت بموقع تعهد اشتغال در سامانه رصد و دعوت از مدیران واحدهای صنعتی که غیر فعال می باشند در جلسات شورای اشتغال اشاره کرد.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها