حجت الاسلام نریمانی و حجت الاسلام محمدی پور،

نماینده اسبق و امام جمعه اسلام آبادغرب ، 2 نامزد انتخابات خبرگان رهبری در استان کرمانشاه

کد خبر: 293598
|
10:40 - 1394/07/29
نسخه چاپی
نماینده اسبق  و امام جمعه اسلام آبادغرب ، 2 نامزد انتخابات خبرگان رهبری در استان کرمانشاه
اسلام آبادخبر: خبرها حاکی از این است ؛ حجت الاسلام امان نریمانی نماینده اسبق اسلام آبادغرب در مجلس و حجت الاسلام سید امیر محمدی پور امام جمعه شهرستان، نامزد انتخابات خبرگان رهبری از استان کرمانشاه خواهند شد.

به گزارشاسلام آبادخبر، چندی پیش خبرنامزد شدن حجت الاسلام  سید امیر محمدی پور امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب در انتخابات خبرگان رهبری از استان کرمانشاه شنیده شد ولی پس از مدت کوتاهی این خبر تکذیب شد، اما با حضور آیت الله علماء  و  ائمه جمعه اکثر شهرستان های استان کرمانشاه در دفتر امام جمعه اسلام آبادغرب و همچنین حضور آیت الله ممدوحی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان بعنوان مهمان ویژه عید غدیرخم در مراسم شب عید در مسجد جامع اسلام آبادغرب، خبر کانیداتوری حجت الاسلام  محمدی پور قوت یافته  است.

 

حجت الاسلام  سید امیر محمدی پور در گفتگو با خبرنگاراسلام آبادخبرضمن تأیید این خبر،اظهار داشت: با همفکری دوستان به این جمع بندی رسیدم که برای یاری  رهبر معظم انقلاب  وارد این عرصه بشوم .

 

 

وی با بیان اینکه من سرباز سیدعلی هستم و وظیفه سرباز هم اطاعت از فرامین ولی امر مسلمین است ، گفت: در تصمیم قبلی برخی مرا منصرف کردند اما در مشورت نهایی با برخی از بزرگان و حتی رقیبانی مانند آیت الله ممدوحی و آیت الله مستشاری تصمیم بر این گرفتم که برای یاری رهبر هر کاری از دستم بر می آید انجام بدهم و نظر بزرگان هم بر این بود که حضور من در این عرصه بهتر از نبودن است.

 

 محمدی پور با اشاره به اینکه سابقه 25 سال ارشاد و طلبگی در استان کرمانشاه دارد گفت: قصدم حمایت از ولایت است و جز امید به خدای متعال و حمایت مردم هیچ سرمایه مالی هم ندارم و  اگر احساس کنم حضورم به اتحاد مردم ضربه می زند، کنار می کشم و اگر رای هم نیاورم خداوند به من جنبه این را داده است که شکست را بپذیرم.

 

به گزارش خبرنگاراسلام آبادخبر،در چند روز اخیر تعدادی از پایگاه های خبری شهرستان، خبری مبنی بر نامزدی حاج امان نریمانی درانتخابات خبرگان رهبری از استان کرمانشاه منتشر کردند.

 

 

حاج شیخ امان نریمانی در سال 1334 در خانواده ای مذهبی در شهرستان اسلام آباد غرب دیده به جهان گشوده و سابقه نمایندگی مجلس شورای اسلامی در دوره چهارم ،امامت جمعه شهرستان قروه و مدیریت کل نظارت و بازرسی سازمان بازرسی کل کشوررا در کارنامه خود دارد.

 

وی در دو دور گذشته نیز نامزد انتخابات خبرگان رهبری بوده و با توجه به جایگاه روحانیت و همچنین جایگاه مردمداری و ایلی و عشیره ای خاندان ایشان موفق به کسب رای قابل توجهی  در بین مردم شده است.

 

گفتنی است در دور گذشته نریمانی رقابتی تنگاتنگی با آیت الله ممدوحی داشت ، که تحلیل گران بر این عقیده اند که .با توجه به درگذشت آیت الله زرندی،  نریمانی از شانس بسیار بالایی برای پیروزی در انتخابات اخیر برخوردار است. 

 

انتهای پیام/

 

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد