در دیدار سر پرست پارک علم و فناوری کرمانشاه مطرح شد/

فرماندار اسلام آباد غرب: با همکاری با پارک علم و فناوری از افراد خلاق و صاحب ایده حمایت می کنیم

کد خبر: 293617
|
10:04 - 1394/07/30
نسخه چاپی
فرماندار اسلام آباد غرب: با همکاری با پارک علم و فناوری از افراد خلاق و صاحب ایده حمایت می کنیم
اسلام آبادخبر: فرماندار اسلام آباد غرب گفت: در راستای توسعه علم و فناوری و اشتغال دانش بنیان در این شهرستان آمادگی هرگونه همکاری با پارک علم و فناوری و مرکز رشد واحد های فناور را داریم.

به گزارشاسلام آبادخبر، دکتر معصومه خان احمدی سر پرست پارک علم و فناوری کرمانشاه، مهندس سهیل سنجابی معاون پشتیبانی  پارک علم و فناوری کرمانشاه و مهندس منصور شهبازیان دبیر کارگروه ارزیابی و تشخیص صلاحیت شرکت های دانش بنیان استان های کرمانشاه، ایلام و لرستان در دیدار با فرماندار شهرستان اسلام آباد غرب بر توسعه فعالیت مرکز رشد این شهرستان تاکید نمودند.

 

بر اساس این گزارش، در این دیدار دکتر خان احمدی گزارشی ازفعالیت واحد های فناور تحت حمایت پارک علم و فناوری کرمانشاه و نقش شرکت های دانش بنیان در توسعه اقتصادی منطقه کشور ارائه شد.



در ادامه مهندس شهبازیان به آخرین وضعیت شرکت های دانش بنیان در استان وشهرستان اسلام آباد غرب پرداخت و گفت:در این شهرستان پنج شرکت دانش بنیان مشغول فعالیت هستند.



در پایان فرماندار شهرستان اسلام آباد غرب با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری و دولت برای اهمیت به نخبگان و توسعه فعالیت های علم و فناوری و شرکت های دانش بنیان، گفت: در دولت تدبیر و امید محور تصمیم گیری ها براسا عقلانیت صورت می پذیرد پس لازم است به گسترش علم  و توجه به افراد نخبه به شکل ویژه پرداخته شود.



افشین کریمی خاطر نشان کرد : در راستای توسعه علم و فناوری و اشتغال دانش بنیان در این شهرستان و به منظور حمایت از افراد خلاق و صاحب ایده آمادگی هرگونه همکاری با پارک علم و فناوری و مرکز رشد واحد های فناور شهرستان را داریم.



در حاشیه این دیدار مسئولین پارک علم و فناوری کرمانشاه ضمن گفت وگو با واحد های  تحت حمایت مرکز رشد اسلام آباد غرب از کارگاه  امیر میفری و بهرام زاده  با ایده محوری طراحی و ساخت دستگاه جوشکاری اینورتوری قابل حمل بازدید کردند.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد