دراسلام آبادغرب/

بارش شدید باران و آبگرفتگی معابر در اسلام آبادغرب /هوای کرمانشاه تا روز شنبه بارانی است

کد خبر: 293694
|
11:28 - 1394/08/06
نسخه چاپی
بارش شدید باران و آبگرفتگی معابر در اسلام آبادغرب /هوای کرمانشاه تا روز شنبه بارانی است
اسلام آبادخبر:بارش باران که از شب گذشته آغاز شده بود موجب آبگرفتگی معابر اسلام آبادغرب شد و تردد شهروندان را با مشکلاتی مواجه کرد.

به گزارشاسلام آباد خبر، طبق پیش بینی های سازمان هواشناسی بارش باران که از شب گذشته آغاز شده بود، موجب بالا آمدن سطح آب در خیابان‌های شهر اسلام آبادغرب شده و شهروندان برای تردد در خیابان‌ها با مشکلات  مواجه ‌شدند.

 


گفتنی است این بارش باران پاییزی که باعث خیر و برکت و رونق کشاورزی منطقه می باشد  موجبات خوشحالی کشاورزان منطقه را فراهم نمود و از طرف دیگرآبگرفتگی خیابان‌ها موجب کند شدن تردد خودروها و  ایجاد ترافیک در خیابانهای اصلی شهر اسلام آبادغرب گردید.

 

 

طبق آخرین پیش بینی های کارشناسان اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه، هوای کرمانشاه تا روز شنبه بارانی است.

 

مدیرکل هواشناسی کرمانشاه با پیش بینی وضعیت هوای استان اظهار داشت: سامانه ای بارشی از غرب استان وارد شده و از صبح روز سه شنبه فعالیت خود را آغاز کرده که این فعالیت به صورت متناوب تا روز شنبه ادامه می یابد.

 

وی سامانه مذکور را سامانه ای قوی و بارش زا به همراه رعد و برق و وزش باد ارزیابی و بیان کرد: شدت فعالیت این سامانه بارشی در نیمه غربی و نواحی جنوبی استان بیشتر است.

 

شاهرخ پارسا گفت: پیش بینی می شود استقرار این سامانه در برخی از مناطق رگبار پراکنده و تگرگ را نیز به همراه داشته باشد و علاوه بر ایجاد آب گرفتگی عمومی، در نواحی غربی و جنوبی استان سبب سیلابهای محلی شود.

 

انتهای پیام/

 

 


 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد