برنامه های هفته بسیج دانش آموزی در اسلام آباد غرب اعلام شد

کد خبر: 293699
|
14:08 - 1394/08/07
نسخه چاپی
برنامه های هفته بسیج دانش آموزی در اسلام آباد غرب اعلام شد
اسلام آباد خبر:برنامه های هفته بسیج دانش آموزی در اسلام آباد غرب توسط فرمانده ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان تشریح شد.
 
سرهنگ افشار محمدی در گفتگو با اسلام آباد خبر، با اشاره به آغاز برنامه های هفته بسیج دانش آموزی گفت: به مناسبت این هفته برنامه های متعددی در سطح شهرستان اسلام آباد غرب برگزار می شود.


وی امروز را نخستین روز هفته بسیج دانش آموزی عنوان کرد و بیان کرد: غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدای دانش آموز صبح امروز با حضور جمعی از مسئولان فرهنگی شهرستان برگزار شد.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اسلام آباد غرب با اشاره به برنامه سخنرانی رییس محترم اداره آموزش و پرورش شهرستان که قبل از خطبه های نماز جمعه فردا ایراد می شود، تصریح کرد: حضوردانش آموزان بسجی در میعادگاه نمازجمعه از جمله برنامه های هفته بسیج دانش آموزی است.


محمدی از نواختن زنگ «ایثار و شجاعت» در مدارس سطح شهرستان خبر داد و گفت: مراسم ویژه نواختن زنگ ایثار و شهادت همزمان با برنامه صبحگاه مشترک بسیجیان دانش آموز با حضور مسئولین در یکی از مدارس شهرستان نیز برگزار خواهد شد.


وی دیدار با خانواده شهدا را از دیگر برنامه های هفته بسیج دانش آموزی در سطح شهرستان اسلام آباد غرب عنوان کرد و گفت: برگزاری یادواره 119 شهید دانش آموز اسلام آباد غرب از مهمترین برنامه های هفته بسیج دانش آموزی در شهرستان است.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اسلام آباد غرب دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان را ازدیگر برنامه هفته بسیج دانش آموزی برشمرد و گفت: هم اندیشی نخبگان علمی،ورزشی و فرهنگی دانش آموز با فرماندار،برگزاری مسابقات ورزشی و برگزاری برنامه های پدافند غیر عامل در مدارس از دیگر برنامه های هفته بسیج دانش آموزی است.


وی محور اصلی برنامه های هفته بسیج دانش آموزی را استکبار ستیزی عنوان کرد و گفت: حضور منجسم دانش آموزان بسیجی در راهپیمایی 13 آبان به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی انجام می شود.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها