مدیر جمعیت هلال احمر اسلام آبادغرب خبر داد:

یک کشته و دو مصدوم بر اثر جاری شدن سیل و رعد و برق در روستای سوران اسلام آبادغرب

کد خبر: 293701
|
20:23 - 1394/08/08
نسخه چاپی
یک کشته و دو مصدوم بر اثر جاری شدن سیل و رعد و برق در روستای سوران اسلام آبادغرب
اسلام آبادخبر: مدیر جمعیت هلال احمر اسلام آبادغرب از کشته و مصدوم شدن 3 نفر بر اثر جاری شدن سیل و صاعقه زدگی در روستای سوران از توابع اسلام آبادغرب خبر داد.

به گزارشاسلام آباد خبر، در پی بروز سیل بر اثر بارندگی 3 روزه  در برخی از روستاهای اطراف شهرستان اسلام آبادغرب، سیل شدیدی جاری شده که خسارات مالی در برداشته  اما هنوز از منابع سمی اعلام نشده است. 

 

گزارش ها حاکی از این است که وقوع سیل در روستای سوران از توابع اسلام آبادغرب یک کشته و دو مصدوم بر جای گذاشته است.

 

علی رزاقی پور مدیر جمعیت هلال احمر شهرستان اسلام آبادغرب ضمن تایید خبر مرگ یک نفر در حادثه سیلاب منطقه سوران به خبرنگار اسلام آباد خبرگفت: پدر و پسری در روستای سوران بر اثر رعد و برق مصدوم شده که پسر دیگر این خانواده برای کمک به ایشان می رود که در حین عبور از رودخانه مسیر راه خود، در سیلاب رودخانه غرق شده و فوت می نماید.

 

رزاقی گفت: جسد قربانی تحویل غسالخانه شهرستان شده و امدادرسانی به مصدومین نیز انجام شده و به بیمارستان اسلام آبادغرب منتقل شده اند.

 

همچنین یکی از عوامل  اورژانس اسلام آبادغرب، ضمن تشریح ماجرا گفت: پدر مصدومیت زیادی نداشته و به صورت سرپایی مداوا شده است ولی پسر جهت تکمیل سیر درمانی بستری شده است.

 

گفتنی است: سوپر وایزر وقت بیمارستان اسلام آبادغرب، در ابتدا به خبرنگار اسلام آبادخبر گفت که چنین حادثه ای اصلا" اتفاق نیفتاده است و سپس ادامه داد که تلفنی نمی تواند اطلاعات بدهد و شما (خبرنگار) ابتدا نامه از دادگستری بیاورید سپس تشریف بیاورید تا حراست بیمارستان شما را تایید کند سپس اجازه می دهیم به اطلاعات بیماران و مراجعین دسترسی پیدا کنید.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد