نعمت بزرگی به نام ولایت فقیه/ “ولایت” کلیدواژه پیروزی است

کد خبر: 293723
|
09:43 - 1394/08/12
نسخه چاپی
نعمت بزرگی به نام ولایت فقیه/ “ولایت” کلیدواژه پیروزی است
"نعمت ولایت" اساسی ترین و مهمترین نعمت خداوند نسبت به انسان است و باید برای این نعمت بزرگ پیشانی شکر به درگاه احدیت بر زمین رسانید.

به گزارشاسلام آباد خبربه نقل از تفتان ما، الحق و الانصاف که ولی فقیه چه نعمت بزرگی است برای ملت ایران اسلامی. هر کس می خواهد قدر نعمت ولی را بداند اوضاع اجتماعی و امنیتی کشورهای منطقه را قدری مورد بررسی و کنکاش قرار دهد. آیا روزی را می تواند پیدا کند که در آن کشورها کشتار و قتلی به وقوع نپیوسته باشد و یا انفجاری سهمگین عده ای را از هستی ساقط نکرده باشد؟! آیا از امنیت و آرامش در آنجاها سراغی هست؟! هر کس می خواهد قدر نعمت ولایت را بداند اطراف خودش، شهرها و کشورش را با دقت بررسی کند. آیا آرامشی که از قِبَل ولایت در کشورمان وجود دارد، در هیچ کجای جهان می توان نمونه ای برای آن پیدا کرد؟! ولایت آرامش و سکینه قلبی است که خداوند آنرا به ما ارزانی داشته، حال چه عمل صالحی این ملت انجام داده اند که خداوند چنین نعمت بزرگی را به آنها ارزانی داشته، الله اعلم! بیش از سی و پنج سال است که از عمر با برکت جمهوری اسلامی می گذرد، در این سالها از وجود برکت ولایت و رهبری چه پیروزی های چشمگیری که این ملت به آن دست پیدا نکرد. چه بلاها و توطئه های عظیمی که به برکت وجود رهبری و تصمیمات داهیانه آن مقام از کشورمان رخت بر نبست! چه دستاوردهای بزرگی چه در زمینه فناوری هسته ای، نانوتکنولوژی، صنایع دفاع، صنعت هوافضا، علم پزشکی و ده ها موفقیت بزرگ دیگری که نصیب این ملت نشد! چه موقعیت هایی که در سیاست خارجی برای ایران اسلامی رقم زده نشد! و چه …!

اگر خوب نگاه کنیم همه و همه از وجود شریف و بابرکت و نازنین همان ولی و نایب برحق امام زمان(عج) است که هر چه به جلو برویم گوناگونی آن بیشتر در جلوی رویمان جلوه گر و خودنمایی می کنند. و اکنون …!

در این موقعیت خطیر که همه ملت در یک حالت بیم و امید به سر می بردیم و چراهای فراوانی برای ملت فهیم و انقلابی ما مطرح بود و تقریباً اکثر افراد جامعه با نگرانی و ترس از آینده ای نامبهم و تاریک، ایامشان را سپری می کردند و ترس داشتند که مبادا دشمن غدار و عهدشکن باز بخواهد توطئه ای دیگر علیه ما را تدارک دیده باشد و از ناجوانمردی و عهد شکنی شیطان اکبر در تشویش که ناگهان علی زمان فرزند حیدر کرار به میدان آمد و حضورش را در صحنه ای نمایان ساخت که آثار توطئه تفرقه و تشتت  از انجام برجام، در همه جا نمایان بود؛ و این شد که این به میدان آمدن مایه سکینه و آرامش قلبی همه ملت شد. دیگر آن دغدغه های فراوانی که از انجام برجام در ذهن و روح مردم باقی و آنها را آزار می داد، اثری باقی نماند و جایش را با آرامش قلبی و امید عوض کرد. ای کوردلانی که تاب دیدن چهره ملکوتی ولی را ندارید، ببینید که یک پیام ساده ولی به رئیس جمهور، با امت مسلمان ایران چه می کند؟!

ای سیه دلان بد فرجام، ای کاسه لیسان شیطان اکبر، ای وادادگان و ای روبهان مکار صحنه سیاست و فضاحت، چرا پرتو فروزان و انوار الهی ولایت که تشعشع آن امروز کشورهای اسلامی را درنوردیده و فراتر از مرزهای اسلام در حال پیشروی و اقتدار است را نمی بینید؟! بیایید بجای سد شدن در مقابل سیل عظیم رهروان ولایت به آنها بپیوندید تا به اقیانوس عظیم رحمت الهی برسید! شما هرچقدر دست و پا بزنید راه به جایی نخواهید برد. بروید از فردا در جامعه تحقیق کنید تا نتیجه پیام ارزشمند رهبری را بیشتر درک کنید. اگرچه همین حالا نیز به خیلی از نعمت های وجود رهبری آشنا هستید. ولی افسوس و صد افسوس که لجاجت و سرسختی شما که حکایت از تسلط و نفوذ شیطان به درون تان هست، نمی گذارد که به این حقیقت اقرار کنید! همانگونه که نگذاشت رأی ۲۴ میلیونی مردم را ببینید و به آن اقرار کنید! همانگونه که نگذاشت سیل عظیم انسان ها را در یوم الله ۹ دیماه که به حمایت از رهبری به میدان آمده بودند را ببینید و به آن اقرار کنند! و هزاران همانگونه دیگر. البته این ندیدن ها و انکار کردن ها از نظر مردم فهیم و ولایی ایران هیچ ارزشی ندارد! چون این ندیدن ها و انکارها خود شما را رسوا می کند و مفتضح! و به سد محکم و آهنین و الهی ولی هیچ آسیب و صدمه ای نمی رساند بلکه حقانیت او را بیش از پیش نمایان می سازد. حقانیتی که خریدارش مردم ولایی ایران هستند. به همین خاطر هم هست که مردم ایران شاکر خدای بزرگ هستند از اینکه چنین رهبر بزرگ و بصیری به آنها عنایت فرموده و هماره برای این نعمت بزرگ پیشانی شکر به درگاه احدیت بر زمین می سایند.

*شکر نعمت، نعمتت افزون کند/ کفر، نعمت از کفت بیرون کند*

انتهای پیام/

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد