نماینده مردم اسلام آباد غرب و دالاهو در مجلس:

آمریکا دشمن شماره یک ملت ایران است/شعار مرگ بر آمریکا در ایران تا ابد باقی می ماند

کد خبر: 293736
|
11:09 - 1394/08/12
نسخه چاپی
آمریکا دشمن شماره یک ملت ایران است/شعار مرگ بر آمریکا در ایران تا ابد باقی می ماند
اسلام آبادخبر: نماینده مردم اسلام آباد غرب و دالاهو در مجلس گفت: شعار مرگ بر آمریکا در ایران تا ابد باقی می ماند و اجازه نمی دهیم خودباختگان استقلال ایران را از بین ببرند و کشور را وابسته به آمریکا بکنند و هیچ رابطه ای با آمریکا به معنای آنچه برخی ها تعبیر می کنند نخواهیم داشت و مذاکرات هم فقط بخاطر برداشتن تحریم های ظالمانه ای بوده که دشمنان بر علیه ملت ایران روا داشته اند.

علی جلیلیان در گفتگو با اسلام آبادخبر، در آستانه 13 آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا اظهار داشت: برای ملت ایران روشن شده که از آغاز انقلاب اسلامی تا به امروز، آمریکا دشمن شماره یک ملت ایران است و در دشمنی اش هیچ تغییری حاصل نشده است.

 

وی با بیان اینکه آمریکا در تکرار دشمنی خود با انقلاب وملت ایران هیچ کوتاهی بعمل نیاورده است، افزود: در روش ها و تاکتیک های خصمانه آمریکا اختلاف وجود دارد اما ماهیت دشمنی خود را حفظ کرده و ثابت نگه داشته است.

 

نماینده مردم اسلام آباد غرب و دالاهو در مجلس با برشمردن موارد متعدد دشمنی های آمریکا خاطرنشان کرد: جنگ تحمیلی، ترور شخصیت های انقلاب، فتنه 88 ، تحریم اقتصادی گوشه هایی از دشمنی آمریکا با ملت ایران است و علاوه برآن آمریکا در بحث مذاکره و برجام قصد توطئه برعلیه ملت و انقلاب را دارد.

 

وی تصریح کرد: ما نمایندگان ملت همواره برای حفظ استقلال و تداوم انقلاب اسلامی، پشت سر مقام معظم رهبری ، استکبار ستیزی را سرلوحه برنامه های خود قرار داده ایم.

 

علی جلیلیان با بیان اینکه آمریکاه هیچ زمانی با مسلمانان سر سازش نداشته و ندارد، گفت:  در سراسر جهان من جمله در عراق، سوریه، بحرین، یمن، لبنان ، فلسطین و در جهان اسلام دست آمریکا به خون مسلمانان آغشته است و در هرجایی جنگ و خونریزی مشاهده می شود همه از توطئه های آمریکاست.

 

وی با اشاره به اینکه برخی خودباختگان  داخلی شیفته آمریکا هستند، افزود: برخی عناصر در داخل نفوذ کرده اند که زبانشان با ماست ولی دلشان با آمریکاست و این سست عنصران سخت در اشتباهند که تصور می کنند در رابطه با آمریکا مشکلات جهان اسلام و ایران حل خواهد شد.

 

عضو حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت: ملت ایران پشت سر ولایت در طول 37 سال مقاومت و پافشاری بر ارزش های انقلاب اسلامی عزت و اقتدار والایی را کسب نموده است و همه اینها بخاطر رهبری امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری امام خامنه ای و عدم وابستگی به آمریکا  و استکبار ستیزی بوده است.

 

وی تصریح کرد: شعار مرگ بر آمریکا در ایران تا ابد باقی می ماند و اجازه نمی دهیم خودباختگان استقلال ایران را از بین ببرند و کشور را وابسته به آمریکا بکنند و هیچ رابطه ای با آمریکا به معنای آنچه برخی ها تعبیر می کنند نخواهیم داشت و مذاکرات هم فقط بخاطر برداشتن  تحریم های ظالمانه ای بوده که دشمنان بر علیه ملت ایران روا داشته اند.

 

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها