توسط فرماندار اسلام آبادغرب صورت پذیرفت:

تجلیل از سارا شیربیگی خانم گل فوتسال بانوان کشور

کد خبر: 293766
|
11:31 - 1394/08/16
نسخه چاپی
تجلیل از سارا شیربیگی خانم گل فوتسال بانوان کشور
اسلام آبادخبر: باحضور فرماندار و جمعی از مسئولین از بانوی اسلام آبادی عضو تیم ملی فوتسال بانوان کشور تجلیل بعمل آمد.

به گزارشاسلام آبادخبر، سارا شیربیگی بانوی فوتسالیست اسلام آبادی، خانم گل فوتسال بانوان کشور و گلزن تیم ملی که در قهرمانی تیم ایران در مسابقات فوتسال بانوان جام ملت های آسیا در مالزی با به ثمر رساندن 4 گل نقش بسزایی در قهرمانی تیم ایران داشت.

 

بر اساس این گزارش فرماندار اسلام آبادغرب و تنی چند از مسئولین شهرستان با حضور در منزل  سارا شیر بیگی  با اهدا لوح یادبود و هدایایی از این قهرمان ملی قدردانی بعمل آوردند.

 

فرماندار شهرستان در این مراسم عنوان داشت:  وجود جوانانی همچو ن خانم شیربیگی که برای کشور افتخار آفرینی می کنند ارزشمند است و اینکه امروز خانم گل فوتسال در سطح ملی اسلام آبادی است جای تحسین و قدردانی دارد.

 

وی افزود: به همت مسئولین و بدون داشتن ردیف اعتباری رخدادهای بزرگ ورزشی در سطح کشور از جمله مسابقات قهرمانی کشتی فرنگی و آزاد در رده سنی جوانان و مسابقات لیگ کشتی کشور را میزبانی کردیم و تا آنجایی که بتوانیم برای ورزش شهرستان و ورزشکاران این دیار قهرمان خیز کوتاهی نمی کنیم.

 

 

افشین کریمی بیان داشت به هیچ عنوان نباید تیم های ورزشی و ورزشکاران شهرستان بخاطر نداشتن هزینه های جزئی از حضور در مسابقات ورزشی محروم شوند و از مدیراداره ورزش و جوانان می خواهم برای  حوزه کاری خود برنامه ریزی لازم داشته باشند و اگر نیاز باشد در هر برنامه ورزشی از تمام پتانسیل شهرستان برای درخشش ورزشکاران استفاده خواهیم کرد.

 

فرماندار در پایان سخنان خود خطاب به خانم شیربیگی گفت: پاس زیبای شما که منجر به گل برتری تیم ملی فوتسال بانوان کشور در مقابل ژاپن در فینال مسابقات قهرمانی فوتسال بانوان آسیا در کشور مالزی  شد بیاد ماندنی است و انتظار داریم با تلاش و همت اینچنین درخشش شما را در مسابقات آتی شاهد باشیم.

 

در پایان این مراسم خانم  سارا شیربیگی ضمن قدردانی از حضور مسئولین گفت: تمام تلاش و همت خود را برای حضور اثر گذار  در مسابقات جهانی فوتسال بانوان بکار خواهم  بست.

 

 

گفتنی است سارا شیربیگی در این جلسه در حضور فرماندار و مسئولین شهرستان  از عدم حمایت مسئولین اداره  ورزش شهرستان نسبت به ورزش بانوان اظهار گلایه و انتقاد داشته است.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها