امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب در خطبه های نمازجمعه:

دانشگاه باید سهم خود را از اقتصاد مقاومتی پیدا کند/به طمع رای آوردن کسی، دیگری را تخریب نکنید

کد خبر: 293808
|
14:06 - 1394/08/22
نسخه چاپی
دانشگاه باید سهم خود را از اقتصاد مقاومتی پیدا کند/به طمع رای آوردن کسی،  دیگری را تخریب نکنید
اسلام آبادخبر: امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب گفت: امروز دشمنان به دنبال آن هستند که دانشجویان را طوری تربیت کنند که به نفع دشمن کار کنند.

 به گزارشاسلام آبادخبر، حجت الاسلام سید امیر محمدی پوردر خطبه های نماز جمعه این هفته، ضمن بیان موعظه هایی در خصوص رعایت تقوی و پرهیز از نافرمانی خدای متعال، گفت:  به حساب خود برسید قبل از آنکه به حساب شما برسند.

 

وی افزود: گناه نکنید و منظم باشید،  امیرالمومنین علی (ع) تقوی را در کنار نظم قرار دادند و فرمودند؛ هرکس می خواهد با تقوی باشد قانون را رعایت کند.

 

 حجت الاسلام محمدی پور با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع دانشگاهیان اظهار کرد: یکی از گفتمان های رهبر انقلاب مسأله پیشرفت است که به وسیله علم و تکنولوژی انجام می گردد

 

وی با بیان اینکه رهبر انقلاب از کم شدن 2 رتبه از سرعت پیشرفت علمی کشور در یکی، دوسال اخیر نگران بوده،  افزود: آمریکا که دشمن ماست، 140 سال پیش پیشرفت خود را زودتر از ما آغاز کرد و استکبار جهانی  سالها ما را از پیشرفت عقب نگه داشت، اما سرعت پیشرفت علم ایران 13 برابر دنیاست که جهان را متحیر کرد.

 

امام جمعه شهرستان با اشاره به نکته دیگری از فرمایشات رهبری، گفت: به جوانان مومن و متعهد در دانشگاه بها بدهید، برخی کار فرهنگی را در دانشگاه را با کنسرت و اختلاط دختر و پسر اشتباه گرفته اند، مگر غربیها چه بهره ای از این کار برده اند ، اسلام حجاب را شناخته و به آن تأکید دارد.

 

وی افزود: دانشگاه باید سهم خود را از اقتصاد مقاومتی پیدا کند و این نشان می دهد دانشگاه با عمل فاصله دارد.

 

خطیب جمعه اسلام آبادغرب گفت: امروز دشمنان به دنبال آن هستند که دانشجویان را طوری تربیت کنند که به نفع دشمن کار کنند.

 

وی افزود: همه دشمنان از نفوذ جمهوری اسلامی در جهان نگرانند، آن وقت برخی ها با خود کم بینی می گویند ما هیچی نیستیم و این همان کار استکبار جهانی است و خیلی خطرناک است.

 

امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب در خطبه دوم نمازجمعه این هفته اسلام آبادغرب، ضمن قدردانی از زحمات نیروهای انتظامی شهرستان در دستگیری و مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر، خواستار رسیدگی مسولین شهرستان به مشکل آب اهالی فاز 2 شهرک ولیعصر و مشکلات مسکن مهر طلاب شد.

 

حجت الاسلام محمدی پور با اشاره به تبلیغات زودهنگام برخی از کاندیداهای انتخابات مجلس، خاطرنشان کرد: به طمع رای آوردن کسی،  دیگری را تخریب نکنید که تهمت و بهتان از گناهان کبیره است.

وی افزود: مواظب حرفی که می زنید باشید و نسبت به کلماتی که از زبان تان خارج می شود از شما سوال خواهد شد، هر کلامی که به زبان بیاورید اما اما نتواند دلیلی برای آن بیاورید مواخذه می شوید و عذاب الهی سخت است.

 

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد