فرمانده سپاه اسلام آباد غرب برنامه های هفته بسیج را تشریح کرد:

اجرای 67 عنوان برنامه در هفته بسیج در شهرستان/ گردهمایی 3هزار نفری بسیجیان اسلام آبادغرب

کد خبر: 293842
|
17:04 - 1394/08/28
نسخه چاپی
اجرای 67 عنوان برنامه در هفته بسیج در شهرستان/ گردهمایی 3هزار نفری بسیجیان اسلام آبادغرب
اسلام آبادخبر: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اسلام آباد غرب گفت: در سالروز تشکیل بسیج ،گردهمایی 3000 نفری بسیجیان اسلام آبادغرب در سالن ورزشی انقلاب را برگزار می شود.

به گزارشاسلام آباد خبر، نشست خبری فرمانده سپاه اسلام آباد غرب با اصحاب رسانه به مناسبت هفته بسیج در محل سالن جلسات این سپاه برگزار شد.


سرهنگ دوم پاسدار افشار محمدی در این نشست ضمن تبریک هفته بسیج به بسیجیان سلحشور گفت: در وصف بسیج همین بس که امام (ره) فرمودند من به خلوص و صفای شما بسیجیان غبطه می خورم و از خداوند می خواهم که مرا با بسیجیان محشور گرداند.


وی گفت: هدف از گرامیداشت هفته بسیج نشان دادن اقتدار ملی و جلوگیری از نفوذ دشمنان است و شعار محوری این هفته "بسیج دست قدرت خداست" می باشد.


فرمانده سپاه اسلام آباد غرب گفت:بسیج در طول سالهای انقلاب اسلامی فعالانه در تمام عرصه ها حضور داشته و در تمام عرصه های حضورش نیز منشاء خیر و برکت بوده است.


محمدی با بیان اینکه 67 عنوان برنامه در هفته بسیج اجرا می شود گفت: قبل از هفته بسیج نیز برنامه های مرتبط با این هفته نظیر  نظیر دیدار با امام جمعه،همایش سه ساله های حسینی و نشست شورای ادارای نیز برگزار می شود.


وی  بیان کرد: در اولین روز از هفته بسیج مصادف با روز جمعه همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی را داریم که از استادیوم شهید ریزه وندی آغاز و تا پارک ملت نیز ادامه خواهد داشت.


محمدی برگزاری دعای ندبه، حضور بسیجیان در نماز جمعه،ویزیت رایگان و برپایی غرفه مشاوره دینی  از دیگر برنامه های هفته بسیج در روز اول برشمرد.


فرمانده سپاه ناحیه اسلام آباد غرب بیان کرد: در روز دوم برپایی نشست های بصیرتی متنوعی را در سراسر شهرستان داریم و در اداره بهزیستی نیز فیزیوتراپی رایگان انجام می شود.


وی برپایی کارگاه پیشگیری از اعتیاد را از دیگر برنامه های دومین روز هفته بسیج عنوان کرد و گفت: برگزاری کارگاه دختران،نشست منتظران موعود و نشست سبک زندگی اسلامی از دیگر برنامه های این روز است.


محمدی افتتاح حوزه مقاومت و سالن ورزشی روستای مومه ای، بازدید از طرح های اقتصاد مقاومتی که اعتباری بالغ بر یک میلیارد به آن تعلق گرفته است، برگزاری مسابقه تیراندازی،برپایی یادواره شهدای روستای شهید ملکی ، برگزاری مسابقه نهج البلاغه خوانی و برپایی نشست مادرانه را از برنامه های سومین روز هفته بسیج عنوان کرد.


فرمانده سپاه اسلام آباد غرب در خصوص برنامه های روز چهارم هفته بسیج در این شهرستان نیز گفت:افتتاح چندین پایگاه مقاومت، برگزاری یادواره شهدای جامعه زنان،برگزاری مسابقه دو همگانی در حسن آباد و برپایی برنامه بسیج همگام با کشاورز برنامه هایی است که در روز چهارم انجام می شود.


محمدی بیان کرد: در روز پنجم برگزاری یادواره شهدای مداح، دیدار با خانواده های شهدای شهر و روستا، برپایی نشست های بصیرتی در ادارات، برپایی نشست های سبک زندگی اسلامی و برگزاری مسابقه بومی محلی را داریم.


محمدی برپایی نوای شعر بسیج، اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی، بازدید علمی از کشت های نوین را اهم برنامه های روز ششم هفته بسیج عنوان کرد.


وی گفت: در آخرین روز از هفته بسیج گردهمایی 3000 نفری بسیجیان در سالن ورزشی انقلاب را داریم و بعد از آن غبارروبی مزار شهدای شهرستان نیز انجام می شود.
 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد