در فرمانداری اسلام آبادغرب/

جلسه مشترک ستاد انتخابات شهرستانهای اسلام آباد غرب و دالاهو برگزار شد

کد خبر: 293869
|
10:14 - 1394/09/02
نسخه چاپی
جلسه مشترک ستاد انتخابات شهرستانهای اسلام آباد غرب و دالاهو برگزار شد
اسلام آبادخبر: درجلسه مشترک ستاد انتخابات شهرستانهای اسلام آباد غرب و دالاهو فرماندار شهرستان اسلام آباد غرب فراهم سازی زمینه حضور حداکثری مردم و اجرای دقیق قانون انتخابات را مورد تاکید قرار داد

به گزارشاسلام آباد خبر، جلسه مشترک ستاد انتخابات شهرستانهای اسلام آباد غرب و دالاهو در فرمانداری اسلام آبادغرب برگزار شد.

 

در این جلسه که باحضور فرماندار شهرستانهای اسلام آباد غرب و دالاهو و معاونین ،بخشداران و مسئولین کمیته های مختلف انتخابات برگزار شد هم اندیشی های لازم برای برگزاری مطلوب انتخابات در حوزه انتخابیه اسلام اباد غرب دالاهو ،گهواره و حمیل انجام شد.

 

فرماندار اسلام آبادغرب  در این نشست بیان داشت: نیازمندیهای لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و باحضور حداکثری مردم در شهرستان در حال آماده سازی است و انشاالله سیستم اجرایی انتخابات این  حوزه انتخابیه  با برگزاری انتخاباتی پرشور بازهم برگ زرین دیگری بر افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهد افزود.

 

وی افزود:  برگزاری انتخابات وظیفه ذاتی وزارت  کشور و زیرمجموعه این وزارتخانه است و با تجاربی که همکاران عزیز در زمینه برگزاری انتخابات داشته اند و دقت و هم اندیشی هایی که به روز در حال انجام است جایی برای نگرانی  در انتخابات آتی نخواهد بود و همه دستگاههای دولت در شهرستان  مکلفند  با ستاد انتخابات شهرستان همکاری داشته باشند.

 

افشین کریمی با اشاره  به شور و اشتیاق مردم این شهرستان در برگزاری انتخابات های گذشته ، عنوان داشت : شهرستان اسلام آباد غرب  بدلیل وجود طوایف و قبایل  موجود در این منطقه  به یکی از شهرهای مهم سیاسی در کشور تبدیل شده و حضور مردم در انتخابات های گذشته بی نظیر بوده و قابل تحسین است.

 

وی گفت:  به همکاران خودم در فرمانداری و دستگاههای اجرایی شهرستان  اعلام کرده ام  که در ساعات اداری و زمان خدمت به مردم اجازه انجام کار انتخاباتی و جانبداری از کاندیداها را نخواهند داشت  و هیچ یک از مسئولین کمیته های انتخابات اجازه حضور در جلسات و برنامه های تبلیغاتی کاندیداها را بدون ماموریت نخواهند داشت.

 

فرماندار اسلام آبادغرب در پایان سخنان خود همکاری فرمانداری شهرستان دالاهو بعنوان حوزه فرعی انتخابات این حوزه انتخابیه  را لازم و موثر عنوان کرد و بیان داشت ارتباط این دو فرمانداری در انتخابات آتی تنگ تر خواهد شد.

 

در این جلسه شهبازی فرماندار شهرستان دالاهو از آمادگی لازم برای برگزاری انتخابات آتی خبر داد و گفت زیرساختهای لازم برای این مهم در شهرستان دالاهو فراهم شده است.

 

گفتنی است در این جلسه هماهنگی لازم و هم اندیشی برای انتخابات آتی انجام گرفت.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد