نماینده مردم اسلام آبادغرب و دالاهو در گفتگو با اسلام آباد خبر:

ملت ایران در 9دی نمره قبولی گرفت ولی برخی از مسئولین اعم از ساکتین فتنه و خواص فتنه مردود شدند

کد خبر: 294033
|
13:05 - 1394/10/03
نسخه چاپی
 ملت  ایران در 9دی نمره قبولی گرفت ولی برخی از مسئولین اعم از ساکتین فتنه و خواص فتنه مردود شدند
نماینده مردم اسلام آبادغرب و دالاهو پس از نامنویسی برای حضور در انتخابات مجلس دهم گفت: ملت ایران در 9دی نمره قبولی گرفت ولی برخی از مسئولین اعم از ساکتین فتنه، خواص فتنه مردود شدند .

به گزارشاسلام آباد خبر، علی جلیلیان پس از  نامنویسی برای حضور در انتخابات مجلس دهم در گفتگو با خبرنگار اسلام آباد خبراظهار داشت: انتخابات سال88  یک امتحان بزرگ برای ملت ایران و هم برای مسئولین نظام جمهوری اسلای ایران بود.

 

وی افزود: مردم شریف استان کرمانشاه همراه و همگام با ملت  بزرگ ایران  در 9 دی در یک آزمایش بزرگ دیگر سربلند بیرون آمدند.

 

جلیلیان با بیان اینکه مسئولین در 9 دی سال 88 مورد آزمایش بزرگی قرار گرفتند، اظهار کرد: برخی ها در این امتحان قبول شدند  برخی ها مردود شدند ، ملت بزرگ ایران الحمدلله نمره قبولی گرفت و پاسخ فتنه گران را دادند ، ولی برخی از مسئولین اعم از ساکتین فتنه، خواص فتنه و مردود شدند .

 

علی جلیلیان با اشاره به زوایای حقوقی فتنه 88، گفت: در کشور ما جرمی اتفاق افتاد که عده ای به خیابان ها آمدند، اغتشاش کردند، بی نظمی براه انداختند، اموال مردم را به آتش کشیدند ، فرزندان ملت را شهید کردند که اینها مجرم هستند و عده ای از خواص و ساکتین فتنه یا از این ها حمایت کردند یا سکوت کردند که در امتحان بصیرت مردود شدند.

 

وی  تصریح کرد: با به میدان آمدن ملت شریف ایران در 9 دی، برای همیشه نظام مقدس جمهوری اسلامی را بیمه کردند .

 

جلیلیان خاطرنشان کرد: نظام ما نظام مردمی و مردم سالاری است و حکومت ما یک حکومت دینی بر اساس مردم سالاری است و هر زمانی لازم باشد مردم به میدان می آیند و مردمی بودن نظام در 9 دی 88 با به میدان آمدن مردم اثبات گردید و مشخص گردید که مردم تکیلف شرعی دارند که تحت امر امام و رهبر خود باشند و از انقلاب و ولایت دفاع کنند.

 

وی با بیان اینکه مردم در 9 دی 88 بار دیگر با امام و رهبری خود و شهدا تجدید پیمان نمودند، اظهار داشت: نظام اسلامی ما دشمنان قسم خورده داخلی و خارجی زیادی دارد و اکنون دشمنان برنامه دارند که انتخابات پیش رو کمرنگ برگزار شوند، ولی ملت ما گوش به فرمان امام خامنه ای با مشارکت 100 درصدی یکبار دیگر مهر تأیید بر نظام مقدس جمهوری اسلامی می زنند و نقشه های دشمنان را نقش برآب می کنند.

 

علی جلیلیان با بیان اینکه حضور مردم  در انتخابات، رای به جمهوری اسلامی است و این مهم است،  تصریح کرد: مهم نیست که چه کسی منتخب مردم باشد چون تمام کسانی که تأئید صلاحیت شوند افراد صالحی هستند .

 

وی با دعوت از عموم مردم برای حضور در انتخابات و ایجاد انتخاباتی شاداب و پرشور در کنار فضای رقابتی سالم، انگیزه خود را از حضور مجدد در انتخابات مجلس شورای اسلامی چنین بیان کرد: من یک خدمتگزار هستم و 34 از عمر خود را صرف خدمت به نظام و مردم کرده ام و دوست دارم خدمت خود را در این سنگر ادامه دهم .

 

انتهای پیام/

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد