حجت الاسلام سید امیر محمدی پور در گفتگو با اسلام آبادخبر

9 دی به حق روز بصیرت و میثاق با ولایت نامگذاری شده/ پشت سر رهبر خود ایستاده و هر فتنه ای را در نطفه خفته می کنیم/طرح نهضت ثبت نام یکی از مقدمات فتنه آینده است

کد خبر: 294037
|
13:46 - 1394/10/04
نسخه چاپی
 9 دی به حق روز بصیرت و میثاق با ولایت نامگذاری شده/  پشت سر رهبر خود ایستاده و هر فتنه ای را در نطفه خفته می کنیم/طرح نهضت ثبت نام یکی از مقدمات فتنه آینده است
اسلام آبادخبر: امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب گفت: ما نباید از فتنه های بعدی غافل باشیم و باید مراقبت کرد تا قبل وقوع فتنه جدید از آن پیشگیری کرد زیرا تمام علائم نشان می دهد که آن فتنه ای که رهبر انقلاب زنگ خطر آن را به صدا در آوردند نشانه هایش در حال وقوع است.

حجت الاسلام سید امیر محمدی پور در گفتگو با خبرنگاراسلام آباد خبردر تبیین جایگاه حماسه بزرگ 9 دی گفت: به حق روز 9 دی روز حماسه بزرگ ، روز بصیرت و روز میثاق با ولایت نامگذاری شده است و بصیرت را به موقع به داد دین رسیدن معنی می کنم.

 

امام جمعه اسلام آباد غرب افزود: یک مسلمان باید سه شاخصه علم،تقوا و بصیرت را داشته باشد؛اگر یک مسلمان علم به مسائل شرعی داشته باشد اما تحرکات دشمنان داخلی و خارجی را رصد نکند و در زمانی که دشمنان قصد ضربه زدن به اسلام را دارند نتواند موضع مناسب بگیرد این فرد ناخواسته خیانت می کند.

 

وی بیان کرد: احساس ما بر این است که در فتنه 88 خواص جامعه و عامه مردم اندکی دیر جنبیدند اما بالاخره پس از هشت ماه در 9 دی مردم بصیرت خودشان را نشان دادند و فتنه را خنثی کردند.

 

حجت الاسلام محمدی پور بیان کرد: ما نباید از فتنه های بعدی غافل باشیم و باید مراقبت کرد تا قبل وقوع فتنه جدید از آن پیشگیری کرد زیرا تمام علائم نشان می دهد که آن فتنه ای که رهبر انقلاب زنگ خطر آن را به صدا در آوردند نشانه هایش در حال وقوع است.

 

امام جمعه اسلام آباد غرب تصریح کرد: ثبت نام های بسیار زیادی که برای مجلس خبرگان و شورای اسلامی صورت گرفته تحت عنوان طرح نهضت ثبت نام یکی از مقدمات فتنه آینده است؛وقتی ما این بحث ها را مطرح می کنیم برخی ها به می گویند شما توهم توطئه دارید،افراطی هستید،دلواپسید اما اسلام در طول تاریخ از بی بصیرتی ها و دیر فهمیدن ها ضرر خورده و ما اعلام می کنیم پشت سر رهبر خود ایستاده و هر فتنه ای را در نطفه خفته می کنیم.

 

وی با اشاره برخی از صحبت ها متناقضی که در خصوص مدیریت رهبر انقلاب و بحث شورایی شدن رهبری از زبان افراد خاص شنیده می شود، بیان کرد: وقتی فردی می خواهد کاری را در عمل پیش ببرد و نقشه او به گونه ایست که ملت آن را نمی پذیرد مجبور است آن را در هاله ای از زبان بازی پنهان کند و الان متاسفانه می بینیم در زبان رهبر انقلاب را احترام می کنند اما در عمل فرموده های ایشان بر زمین باقی می ماند.

 

حجت الاسلام محمدی پور گفت: حضور پررنگ ما در بزرگداشت حماسه 9 دی باعث سستی و ضعف فتنه گران می شود و فتنه گرانی که به دنبال فتنه جدید هستند با مشاهده حضور مردم در صحنه ناامید می شوند.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد