حجت الاسلام سید امیر محمدی پور درخطبه های نماز جمعه اسلام آبادغرب

بعد از تصویب برجام گرگ صفتی آمریکا نمایان شد/ مبادا تعصبات ایلی و عشیره ای در انتخابات مقدم بر تقوا شود

کد خبر: 294038
|
14:59 - 1394/10/04
نسخه چاپی
بعد از تصویب برجام گرگ صفتی آمریکا نمایان شد/ مبادا تعصبات ایلی و عشیره ای در انتخابات مقدم بر تقوا شود
اسلام آبادخبر: امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب با بیان اینکه بصیرت یعنی به موقع به داد دین اسلام رسیدن، گفت: 9دی را باید خیلی با عظمت برگزار کنیم تا دشمنان بدانند مردم بصیر و هوشیار هستند و جرأت به میدان آمدن نداشته باشند.

به گزارشاسلام آباد خبر، حجت الاسلام سید امیر محمدی پور درخطبه های نماز جمعه اسلام آبادغرب اظهار کرد: خیلی جالب است بعد تصویب برجام چهره گرگ صفتی آمریکا در لباس میش بیشتر نمایان می شود که هر ماه یک قطعنامه بر علیه جمهوری اسلامی ایران صادر می کنند.

 

وی افزود: آمریکا ییها اخیرا" تصمیم گرفتند مبلغ هنگفتی از دارایی های ایران را بردارند و به قربانیان تروریسم بدهند، یعنی جمهوری اسلامی ایران تروریسم است، اما هنوز یک ماه نشده که هزاران نفر مسلمان در نیجریه از بین رفتند و پادشاه عربستان هم پیام تبریک برای دولت نیجریه می فرستد، آن وقت می گویند ایران تروریسم است به جرم آن که ایران می خواهد مستقل باشد.

 

امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب با اشاره به قرار گرفتن در ایام انتخابات، تاکید نمود: مبادا تعصبات ایلی و عشیره ای مقدم بر تقوا شود چون تقوا بر هر فضیلتی افضل است.

 

وی با بیان اینکه بعد از اسفند معلوم می شود که چه کسی از طرف مردم به مجلس می رود، افزود: باید اینطور نباشد که کسی با ستاد های رقیب در بیفتد و اگر کاندیدتان رای نیاورد چوب لای چرخ دیگران نگذارید و رقابت را رفاقتی برگزار کنید و همیشه به اسلام فکر کنید.

 

 حجت الاسلام محمدی پور با بیان اینکه در جو انتخابات خیلی ها خود را حق می دانند و دیگران را ناحق می خوانند، توصیه کرد: در ایام انتخابات ایام فاطمیه را جدی بگیرید تا نام مبارک حضرت فاطمه(س) بر جو مسموم انتخابات غلبه کند.

 

خطیب جمعه اسلام آبادغرب با اشاره به اینکه امروز با روز میلاد مسیح(ع) مصادف شده ، خاطرنشان کرد: مسیح(ع) به مسیحیان می گفت؛ فقط خدای واحد را بپرستید و پیام موسی، ابراهیم، نوح و همه انبیاء همین است.

 

وی افزود: همه ادیان الهی زیر سایه توحید جمع می شوند و آخرین وصی(عج) همه ادیان را زیر سایه توحید جمع خواهد کرد و تمام مبارزه ما برای رسیدن به این هدف است و تا با ستمگران ستیز نکنی در راه عدالت هیچگامی برنداشته ای پس ما تا ظهور موعود با استکبار و ستمگران مبارزه خواهیم کرد.

 

حجت الاسلام محمدی پور با تآکید بر برگزاری جشن هفدهم ربیع الاول به شکل وحدت آفرین، گفت: ما در مورد وحدت خیلی حرف زده ایم ولی کافی نیست و باید عملا" دنبال وحدت باشیم .

 

وی با اشاره به راه اندازی شبکه های ماهواره ای انگلیسی و آمریکایی که به مقدسات شیعه و سنی توهین می کنند، افزود: باید ثابت کنیم که ما شیعیان به دنبال وحدت هستیم و باید مواظب باشید به خلفای اهل سنت توهین نشود چون این عوامل وحدت شکن هستند.

 

امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب تشریح کرد: 400 سال پیش در مسیحیت مکتب پروتستان تشکیل شد و کاتولیک ها با آنان درگیر شدند و همدیگر را قتل عام کردند تا جایی که دشمنان به مسیحیان گفتند که اصلا" هیچ کدام از این دو به درد نمی خورد و دین را به کلیسا فرستادند و جامعه را به دینی کشاندند و امروز دشمنان می خواهند این توطئه را در مورد شیعه و سنی اجرا کنند تا مردم با اختلاف بین دو مذهب از اسلام دلزده شوند.

 

وی تصریح کرد: امام خمینی(ره) و امام خامنه ای و سایر علما  فتوا داده اند که اهانت کردن به مقدسات مسلمانان حرام است.

 

خطیب جمعه اسلام آبادغرب یادآور شد: حفظ وحدت به معنای کتمان حقایق نیست و برخی هشدارها را باید به زبان آورد، مثلا" اینکه فتنه بزرگ در راه است و کسانی که فته 88 را براه انداختند از همین الان دارند با برنامه ریزی دقیق برای آینده نقشه می کشند.

 

وی افزود: در فتنه 88 ما دیر جنبیدیم و به همین خاطر فتنه گران 8 ماه مملکت را به آشوب کشاندند.

 

حجت الاسلام محمدی پور با بیان اینکه ؛ بصیرت یعنی به موقع به داد دین اسلام رسیدن، ابراز داشت: 9دی را باید خیلی با عظمت برگزار کنیم تا دشمنان بدانند مردم بصیر و هوشیار هستند و جرأت به میدان آمدن نداشته باشند.

 

وی با مثالی در خصوص بصیرت گفت: سلیمان بن صرد خزاعی از بزرگان اسلام، علم داشت، تقوا داشت، اما بصیرت نداشت و ناخواسته خیانت کرد و سفیر امام حسین(ع) را جلوی چشمش سر بریدند و وافعه کربلا هم رقم خورد و سکوت کرد اما دو سال بعد از آن قیام کرد و شد نوشداروی بعد از مرگ سهراب.

 

محمدی پور تصریح کرد: اگر ما هم به فرمان رهبری گوش ندهیم مثل مردم کوفه گریه کردن و بر سر و روی خود کوبیدن فایده ای ندارد.

 

( نمازگزاران اسلام آبادی با تمام احساس فریاد بر آرودند که ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند).

 

انتهای پیام/

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد