سرهنگ محمدی:

9 دی تجلی مقابله مردم با نقوذ آمریکایی بود

کد خبر: 294065
|
16:31 - 1394/10/09
نسخه چاپی
9 دی تجلی مقابله مردم با نقوذ آمریکایی بود
اسلام آبادخبر: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان اسلام آبادغرب گفت: 9 دی ثمره سالها صبر،بصیرت افزایی و هدایت مقام معظم رهبری بود و مانند پرچمی ماندگار شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، سرهنگ دوم پاسدار افشار محمدی صبح امروز در مراسم گرامیداشت حماسه بزرگ 9 دی که در مسجد جامع شهرستان اسلام آباد غرب برگزار شد گفت: 9 دی تجلی مقابله مردم با نقوذ آمریکایی بود و بر کسی پوشیده نیست که این روز در تاریخ ایران اسلامی نقطه عطفی است.


وی افزود: 9 دی ثمره سالها صبر،بصیرت افزایی و هدایت مقام معظم رهبری بود و مانند پرچمی ماندگار شد.


سرهنگ محمدی گفت:روز دهم ماه محرم فی نفسه با سایر روزها فرقی ندارد اما این حسین بن علی(ع) و یارانش بودند که به روز عاشورا جان و روح دادند و 9 دی نیز از آن جهت با اهمیت و پرشکوه است که در آن مردم با بصیرت و حضور به موقع از نظام اسلامی دفاع کردند.


وی با بیان اینکه خصوصیت 9 دی توجه به فرهنگ عاشورا است و حماسه مردمی این روز باعث برچیده شدن بساط فتنه و فتنه گران شد افزود: فتنه 88 که حاصل طراحی 10 ساله دشمن پس از فتنه 78 بود تنها با حرکت مردمی 9 دی خنثی می شد.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اسلام آبادغرب گفت: در فتنه 88 مولفه های انقلاب نظیر مدیریت مقام معظم رهبری مورد هدف قرار گرفت و بررسی اسناد نشان می دهد که فتنه 88 ماحصل اتاق فکر آمریکا،انگلیس و اسرائیل بود و سران داخلی فتنه عروسک های خیمه شب بازی بودند.


وی بیان کرد: دشمنان از همین الان برای دو انتخابات مهم پیش رو در حال برنامه ریزی هستند و این هوشیاری مردم و کاندیداها را می طلبد.


سرهنگ محمدی گفت: در دکترین امنیت ملی آمریکا آمده است که اگر آمریکا می خواهد مانند شوروی دچار فروپاشی نشود باید قلب جهان یعنی خاورمیانه را و قلب خاورمیانه یعنی ایران را تصرف کند.


وی با اشاره به چرایی حماسه بودن راهپیمایی 9 دی گفت: بصیرت سیاسی و دینی در مقابل فتنه پیچیده و نفی بیگانگان از جمله ویژگی های بارز حماسه 9 دی بود.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد