توضیح روابط عمومی فرمانداری اسلام آبادغرب در خصوص یک خبر؛

کد خبر: 294067
|
10:26 - 1394/10/10
نسخه چاپی
توضیح روابط عمومی فرمانداری اسلام آبادغرب در خصوص یک خبر؛
اسلام آبادخبر: روابط عمومی فرمانداری اسلام آبادخبر در خصوص حاشیه نگاری متن خبر؛ "مراسم گرامیداشت سالروز 9 دی در اسلام آبادغرب " توضیحی ارسال نموده که برحسب رسالت رسانه ای جهت اطلاع و تنویر افکار عمومی در سایت اسلام آبادخبر و گروه های خبری باز نشر می گردد.

به گزارشاسلام آباد خبر، در حاشیه نگاری متن خبر مربوطه درج شده"جمعی از مسؤولین سیاسی شهرستان اعم از فرماندار، معاونین و برخی از اعضای شورای شهر قبل از شروع سخنرانی، مراسم را ترک کردند".

 

روابط عمومی فرمانداری گفت: بعلت برنامه از پیش تعیین شده جلسه هیات اجرایی انتخابات شهرستان اسلام آبادغرب و تاخیر در برگزاری مراسم 9دی و همچنبن طولانی شدن بخش های مختلف برنامه، فرماندار و معاونین ایشان مجبور به ترک جلسه شدند.
 

وی افزود: فرمانداری اسلام آبادغرب در برنامه ریزی 9دی مشارکت فعال داشته و در دو مرحله با پیامک به مسوولین شهرستان تاکید نموده حتما در برنامه حضور داشته باشند و فرماندار و معاونین محترم نیز از اول مراسم تا پایان سخنرانی فرمانده سپاه ناحیه اسلام آبادغرب در مراسم مسجدجامع حضور داشته و بخاطر تداخل زمانی سخنران اصلی مراسم 9دی با جلسه فرمانداری و اهمیت جلسه هیات اجرایی انتخابات شهرستان با توجه به برنامه از پیش تعیین شده روزشمار انتخابات می بایست در این جلسه حضور پیدا می کردند.
 

روابط عمومی فرمانداری اعلام کرد؛ مسوولین و بانیان برنامه 9دی از برنامه از پیش تعیین شده جلسه فرمانداری اطلاع داشته اند.
 
 
انتهای پیام/
 
 
 عضویت در کانال تلگرام اسلام آبادخبر  @eslamabadkhabar
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها