علی جلیلیان؛

رژیم صهیونیستی آل سعود باعث تفرقه جهان اسلام است/خون به ناحق ریخته "نمر"ها باعث سقوط آل سعود خواهد شد

کد خبر: 294094
|
16:38 - 1394/10/14
نسخه چاپی
 رژیم صهیونیستی آل سعود باعث تفرقه جهان اسلام است/خون به ناحق ریخته "نمر"ها باعث سقوط  آل سعود خواهد شد
اسلام آبادخبر: نماینده مردم اسلام آبادغرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی گفت: رژیم جنایتکار سعودی که خود را خادم الحرمین میداند، با این کار نشان داد که خائن الحرمین شریفین است.

علی جلیلیان در گفتگو با خبرنگار اسلام آباد خبراظهار کرد: شهادت مظلومانه  شیخ نمر را به همه مسلمانان جهان به ویژه امت اسلامی ایران و ولی امر مسلمین امام خامنه ای تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

 

وی افزود: با این اقدام رژیم صهیونیستی آل سعود ثابت کرد که باعث تفرقه جهان اسلام است و با اعدام و به شهادت رساندن شیخ نمر ثابت کرد هیچ گونه پایبندی به اسلام و روحانیت ندارد و انشاءالله خون به ناحق ریخته "نمر"ها باعث سقوط رژیم صهیونیستی آل سعود خواهد شد.

 

وی با اشاره به فرمایش امام خامنه ای گفت: باید همه مسلمانان جهان عکس العمل نشان بدهند، رژیم جنایتکار سعودی که خود را خادم الحرمین میداند، با این کار نشان داد که خائن الحرمین شریفین است .

 

علی جلیلیان گفت: در این برهه زمانی که اکثر علما و بزرگان کشورهای اسلامی در تلاشند که وحدت بین مسلمانان به وجود بیاید و از تفرقه و جنگ دوری شود، رژیم آل سعود نشان داد که خودش عامل تفرقه بین مسلمانان است .

 

وی با بیان اینکه، جهان اسلام باید برای اداره حرمین شرفین فکری بکند، افزود: جنایت های آل سعود اعم از جان باختن مظلومانه حجاج مسلمان در عربستان و بمباران های وحشیانه مردم بی دفاع یمن و به شهادت رساندن شیخ نمر همه حاکی از این است که این رژیم جنایتکار توانایی و لیاقت اداره حرمین شریفین را ندارد و باید کنار گذاشته شود.

 

نماینده مردم اسلام آبادغرب و دالاهو با اشاره به قطع روابط دیپلماتیک عربستان با ایران، خاطرنشان کرد: سوابق رژیم سعودی از بدو انقلاب نشان دهنده این بوده که این رژیم دائما" در حال توطئه بر علیه ایران بوده و با دست داشتن در ایجاد و پشتیبانی از داعش، آبروی اسلام را در جهان به خطر انداخته است وهیچ سودی در رابطه با چنین رژیمی برای کشورهای اسلامی وجود ندارد.

 

انتهای پیام/

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد