در فرمانداری اسلام آبادغرب صورت پذیرفت/

جلسه پدافند غیر عامل با اصحاب رسانه اسلام آبادغرب+عکس

کد خبر: 294129
|
09:00 - 1394/10/20
نسخه چاپی
جلسه پدافند غیر عامل با اصحاب رسانه اسلام آبادغرب+عکس
اسلام آبادخبر: جلسه پدافند غیر عامل برای توجیه اصحاب رسانه در جهت مقابله با تهدیدات جنگ نرم و شایعات برگزار شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، جلسه پدافند غیر عامل با حضور رضا عباسی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلام آباد غرب و  پروین دبیر ستاد پدافند غیر عامل شهرستان برای توجیه اصحاب رسانه در جهت مقابله با تهدیدات جنگ نرم و شایعات و همچنین ارائه راهکارهای عملیاتی در مقوله پدافند غیر عامل در سالن جلسات فرمانداری شهرستان برگزار گردید.

 

در این جلسه دبیر ستاد پدافند غیر عامل به نقش و جایگاه رسانه ها در تمامی مسائل روز اشاره داشت و توضیحاتی مبسوط پیرامون پدافند غیر عامل و اهمیت آن در دین اسلام ارائه داد.

 

پروین ابراز امیدواری کرد؛ که با کمک اصحاب رسانه بتوانیم نسبت به مقاوم سازی افکار عمومی در برابر هرگونه تهدیدی مقابله کنیم و فرهنگ پدافند غیر عامل را به یک فرهنگ عمومی و فراگیر تبدیل کنیم.

 

در این جلسه نمایندگان رسانه های مجازی به بیان دیدگاههای خود پرداختند و قول مساعدت و همکاری و آمادگی لازم خود را در این موضوع مهم جهت انعکاس مطالب و مصاحبه و گزارش اعلام نمودند.

 

گفتنی است در این جلسه پلیس فتای شهرستان نیز حضور داشت که خبرنگاران را در خصوص درج اخبار مربوط به ایام انتخابات در شهرستان اسلام آبادغرب را توجیه نمود.

 

 

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد