آمار رد صلاحیت شده ها از اصولگرایان و مستقلین در استان کرمانشاه سه برابر کاندیداهای اصلاح طلب/ نمودارهای نتایج بررسی صلاحیتها به تفکیک گرایشهای سیاسی

کد خبر: 294184
|
14:10 - 1394/10/30
نسخه چاپی
آمار رد صلاحیت شده ها از اصولگرایان و مستقلین در استان کرمانشاه سه برابر کاندیداهای اصلاح طلب/ نمودارهای نتایج بررسی صلاحیتها به تفکیک گرایشهای سیاسی
نگاهی به آمار تعداد رد یا عدم احراز صلاحیت شده های این انتخابات توسط شورای نگهبان به تفکیک جهت گیری های سیاسی نشان می دهد که واکنش معدودی به رد صلاحیت ها بیشتر از آنکه قانونی باشد، قانون شکنی است.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی مرصاد، بعد از  اعلام نتایج بررسی صلاحیتهای انتخابات مجلس شورای اسلامی از سوی شورای نگهبان، سناریوی از پیش طراحی شده اعتراض به این نتایج کلید خورد.

 

سناریویی که بر اساس آن نهضت ثبت نام حد اکثری از سوی عناصر فتنه از جمله دختر کوچک اکبر رفسنجانی کلید خورد و بر اساس آن رکورد نام نویسی افراد بی ربط و با ربط برای انتخابات زده شد.

 

هیاتهای اجرایی انتخابات نیز بر اساس برنامه ای قابل پیشبینی با تایید صلاحیت های فله ای، انبوهی از پرونده های افرادی که حتی بسیاری از آنها را کارکشته ترین سیاسیون و حتی مردم نمی شناسند را تایید صلاحیت کردند...

بعد از تایید صلاحیتهای فله ای هیات اجرایی، مواد لازم و کافی برای ایجاد بستر اعتراض و شانتاژ که شورای نگهبان بیشترین رد صلاحیت ها را انجام خواهد، مهیا شد.

 

بعد از اتمام رسیدگی به صلاحیتها هم همین شد و با نادیده گرفتن اینکه شورای نگهبان در شرایط رکورد زنی ثبت نامها، بیشترین تایید صلاحیت ها نسبت ادوار گذشته را نیز داشته است، چشم بسته و بر اساس دستور از پیش تعیین شده کم و بیش صدای شکوه ها و اعتراض ها شنیده شد.

 

جالب اینجاست که عمده کاندیداهای رد صلاحیت شده با تمکین به قانون برای رسیدگی به اعتراضشان مسیر قانونی را در پیش گرفتند اما این آتش بیاران معرکه فتنه هستند که بدون هیچ جایگاه مرتبط و بدون اینکه کاندید شده باشند،  مدام خواستار دخالت رهبری و یا حتی اگر نشد پادرمیانی رئیس جمهور و رئیس مجلس می شوند.

نگاهی به آمار تعداد رد یا عدم احراز صلاحیت شده های این انتخابات توسط شورای نگهبان به تفکیک جهت گیری های سیاسی (به عنوان نمونه در استان کرمانشاه ) بیش از پیش نشان خواهد داد که واکنش معدود افراد ذکر شده  به رد صلاحیت ها بیشتر از آنکه  قانونی باشد... قانون شکنی است.

 

تعداد مجموع کاندیداهای رد صلاحیت شده در استان کرمانشاه

اصول گرا، مستقل و غیره : 135 نفر

اصلاح طلب: 49 نفر

 

تعداد کاندیداهای رد صلاحیت شده حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه

اصول گرا، مستقل و غیره : 82 نفر

اصلاح طلب: 18 نفر

 

تعداد کاندیداهای رد صلاحیت شده در حوزه انتخابیه اورامانات

اصول گرا، مستقل و غیره : 10 نفر

اصلاح طلب: 3 نفر

 

تعداد کاندیداهای رد صلاحیت شده در حوزه انتخابیه صحنه

اصول گرا، مستقل و غیره : 4 نفر

اصلاح طلب: 4 نفر

 

تعداد کاندیداهای رد صلاحیت شده در حوزه انتخابیه اسلام آباد غرب

اصول گرا، مستقل و غیره : 12 نفر

اصلاح طلب: 8 نفر

 

تعداد کاندیداهای رد صلاحیت شده در حوزه انتخابیه سرپلذهاب

اصول گرا، مستقل و غیره : 10 نفر

اصلاح طلب: 10 نفر

 

تعداد کاندیداهای رد صلاحیت شده در حوزه انتخابیه سنقر

اصول گرا، مستقل و غیره : 15 نفر

اصلاح طلب: 4 نفر

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد