عبدالمجید رحیمی خبر داد:

برگزاری اردوی آمادگی المپیاد ایده شو و کارگاه تدوین طرح کسب و کار در شهرستان های غرب استان

کد خبر: 294277
|
14:26 - 1394/11/17
نسخه چاپی
برگزاری اردوی آمادگی المپیاد ایده شو و کارگاه تدوین طرح کسب و کار در شهرستان های غرب استان
مدیر مرکز رشد واحد های فناوری اسلام آباد غرب گفت: اردوی آمادگی المپیاد (ایده شو و کارگاه تدوین طرح کسب و کار) در شهرستان های اسلام آباد غرب-دالاهو- سرپل ذهاب-گیلانغرب و قصر شیرین با محوریت مرکز رشد واحد های فناور اسلام آباد غرب برگزار می گردد.

عبدالمجید رحیمی مدیر مرکز رشد واحد های فناوری اسلام آباد غرب در گفتگو بااسلام آباد خبر، اظهار کرد:با هدف ترویج و توسعه فن‌آفرینی، تفکر خلاق و نوآوری ، ، ایجاد جسارت بین دانشجویان، ، معرفی فن‌آفرینان به عنوان موتور حرکت و توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و ایجاد فضای تعامل در میان فعالان عرصه‌های مختلف فن‌آفرینی اردوی آمادگی المپیاد (ایده شو و کارگاه تدوین طرح کسب و کار)  در شهرستان های اسلام آباد غرب-دالاهو- سرپل ذهاب-گیلانغرب و قصر شیرین با محوریت مرکز رشد واحد های فناور اسلام آباد غرب برگزار می گردد.


وی افزود: بمنظور معرفی ایده های برترشهرستانی به دومین المپیاد ملی طرح کسب کار و دانشجوئی و دوازدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهائی  مرکز رشد واحد های فناوری با همکاری دانشگاه های شهرستان  اردوی آمادگی با اجرای دو برنامه  شامل کارگاه تدوین طرح کسب و کار و رویداد ایده شو برگزار می کند.


رحیمی گفت: این رویداد در راستای برگزاری دومین المپیاد ملی طرح کسب و کار دانشجوئی و دوازدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ برگزار می گردد.


وی افزود: ایده شو رویدادی است که به صاحب ایده فرصت می دهد تا با بیان ایده خود در بازه زمانی 3 دقیقهبتوانید ایده  خود را  ازلحاظ عامه پسند بودن برای حضار و قانع کننده بودن برای داوران فنی و فعالان اقتصادی جهت راه اندازی یک کسب وکار بسنجد و در کنار دوستان خود با ایده های نو دیگران آشنا و شبکه ای از دوستان و متخصصین برای ارتباطات آتی خود ایجاد کند.


مدیر مرکز رشد واحد های فناوری اسلام آباد غرب گفت:متقاضیان شرکت  در این المپیاد لازم است تا 30 بهمن ماه 1394 ثبت نام خود را در سامانه سایت پارک علم و فناوری کرمانشاه www.kti.ir  انجام دهند.همچنین کارشناسان مرکز رشد واحد های فناور مستقر در مجموعه دانشگاه پیام نور با شماره تلفن 45241400-083 آماده پاسخگوئی به سوالات متقاضیان محترم می باشد.


وی افزود: از کلیه  دانشجویان صاحب ایده با داشتن نو آوری و قابلیت تجاری سازی  دعوت می شود در این رویداد علمی و فرهنگی شرکت نمایند و از بهره های مادی و معنوی در نظر گرفته شده بر خوردار شوند.


رحیمی خاطرنشان کرد:در پایان مراسم ضمن تقدیر از ایده های برتر، جهت شرکت در مرحله دوم المپیاد  کسب و کار دانشجویی به جشنواره شیخ بهایی معرفی خواهند شد.
 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها