در اسلام آبادغرب/

دعوت امام جمعه اسلام آبادغرب از آحاد و اقشار مختلف مردم جهت حضور گسترده در همایش بزرگ راهپیمایی 22 بهمن

کد خبر: 294293
|
09:22 - 1394/11/21
نسخه چاپی
دعوت امام جمعه اسلام آبادغرب از آحاد و اقشار مختلف مردم جهت حضور گسترده در همایش بزرگ راهپیمایی 22 بهمن
اسلام آبادخبر: امام جمعه شهرستان اسلام آباد غرب از کلیه آحاد و اقشار مردم برای شرکت در راهپیمایی روز 22 بهمن دعوت به عمل آورد.


حجت الاسلام  سید امیر محمدی پور امام جمعه شهرستان اسلام آباد غرب در گفتگو با اسلام آباد خبر، ضمن تبریک یوم الله 22 بهمن، اظهار کرد: از امت قهرمان اسلام و ملت مقاوم ایران و مردم وفادار اسلام آباد که هنوز تلخی کینه توزیهای ابرجنایتکار جهان در کام شان است می خواهم؛ دندانها ازخشم برهم بسایید و کوتاه نیایید که او از دشمنی با شما کوتاه نیامده.

 

وی افزود: این دشمن قداره کش خونریز هر روز بگونه جدیدی چنگ و دندان بشما نشان میدهد ، شما ابهت او را در هم شکستید و ملتها را برعلیه او بر انگیخته و بیدار کردید.

 

امام جمعه شهرستان اسلام آباد غرب خاطرنشان کرد: پس از این همه پیشرفت و درآستانه فرارسیدن روزگار ذلت آمریکا و عزت همیشگی مستضعفان سست نشوید و مانند روزهای اول پیروزی بر آمریکا بغرید و آرام و قرار را از او سلب نمایید تا برای همیشه او را به زانو درآورید،  وعده ما همایش بزرگ راهپیمایی ۲۲بهمن.

 

حجت الاسلام  محمدی پور  از کلیه آحاد و اقشار مردم در اقصی نقاط کشور به ویژه استان کرمانشاه و شهرستان اسلام آبادغرب  برای شرکت در راهپیمایی روز 22 بهمن دعوت به عمل آورد.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد