در حال بروز رسانی/ گزارش دانا از مراسم یوم الله 22 بهمن در سراسر کشور؛

شور و هیجان انقلاب سراسر کشور را فراگرفت/ مردم بازهم پای انقلاب ایستادند+ تصاویر و حاشیه ها

کد خبر: 294298
|
15:16 - 1394/11/22
نسخه چاپی
شور و هیجان انقلاب سراسر کشور را فراگرفت/ مردم بازهم پای انقلاب ایستادند+ تصاویر و حاشیه ها
امسال نیز خیابان‌ها و معابر سطح کشور در 22 بهمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شاهد حضوری میلیونی و حماسه‌ای از جنس حضور بود؛ حماسه‌ای که قرار است در انتخابات اسفندماه تکمیل و به نمود بارزی از تجلی همدلی و وحدت میان ملت ایران اسلامی و سدی مقابل نفوذ تبدیل شود. مردم شهرها و استان های سراسر کشور نیز همچون مردم تهران با حضور در خیابان ها، جشن انقلاب را پاس داشتند.

به گزارشاسلام آباد خبربه نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ راهپیمایی باشکوه یوم الله ۲۲ بهمن، ساعت ۹ صبح همزمان در تهران و  سراسر کشور  آغاز شد. 

مردم ایران در سی و هفتمین بهار انقلاب با سر دادن شعار «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» باردیگر پایبندی خود را به آرمان های انقلاب اسلامی و امام خمینی(ره) اثبات کردند.

امسال نیز خیابان‌ها و معابر سطح کشور در 22 بهمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شاهد حضوری میلیونی و حماسه‌ای از جنس حضور بود؛ حماسه‌ای که قرار است در انتخابات اسفندماه تکمیل و به نمود بارزی از تجلی همدلی و وحدت میان ملت ایران اسلامی و سدی مقابل نفوذ تبدیل شود. مردم شهرها و استان های سراسر کشور نیز همچون مردم تهران با حضور در خیابان ها، جشن انقلاب را پاس داشتند.

 

استان سیستان و بلوچستان 

کویرنشینان و دلاورمردان جنوب شرق کشور در استان سیستان و بلوچستان همپای دیگر هموطنان جلوه‌های دیگری از شکوه و عظمت مردم را آفریدند و حضوری گسترده و مقتدرانه در راهپیمائی 22 بهمن داشتند.
امروز نقاط مختلف استان سیستان و بلوچستان صحنه حضور گسترده مردم در راهپیمائی 22 بهمن ماه بود که در این گزارش به روایت تصویر به حضور گسترده و پرشور مردم شهر های مختلف استان در راهپیمائی 22 بهمن می پردازیم.
 
حضور وزیر ارشاد در بین راهپیمایان زاهدانی
مردم مومن و متدین شهر زاهدن با حضور گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر دلبستگی خود را به نظام نشان دادند.
امروز همزمان با سراسر کشور یک‌صدا طنین پر شور الله اکبر در زاهدان سر داده شد و مردم این دیار هم چون سایر شهرها نفرت خود را از آمریکا اعلام کردند.

راهپیمایی 22 بهمن که قرار بود راس ساعت 9صبح در مرکز استان برگزار شود بدلیل حضور پرشور و زیاد مردم که سبب ازیاد گسترده در میدان شده بود دقایقی زودتر آغاز گردید.
امروز زن، مرد و پیر و جوان آمده بودند تا دلبستگی خود را به نظام نشان دهند و بگویند تا جان داریم پشت ولایت ورهبری هستیم و هرگز دست از این کارمان برنمی داریم.
راهپیمایان در حالی که پرچم‌های 3 رنگ جمهوری اسلامی ایران و همچنین «لبیک یا خامنه‌ای» را در دست داشتند شعارهایی همچون «مرگ بر آمریکا»، «این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده»، «مرگ بر اسرائیل» و ... سر می‌دادند.

از حاشیه های قابل توجه راهپیمایی امروز حضور علی جنتی وزیر ارشاد در بین راهپیمایان زاهدانی بود.

حضور گسترده شیعه و سنی در راهپیمائی 22 بهمن
مردم زابل با حضور باشکوه خود در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن و بر پایی جشن باشکوه سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، یکپارچه و همصدا پاسخی دندان شکن به تهدیدات دشمنان دادند.
راهپیمایی 22 بهمن در شهرستان زابل با حضور علی اصغر جمشید نژاد معاون سیاسی اجتماعی استانداری سیستان، امام جمعه، فرماندار، فرماندهان نظامی و انتظامی و سایر مسئولین برگزار شد.

استاد دانشگاه زابل بیان کرد : نمایش این روز، عزمی جدی و میثاقی ناگسستنی با آرمانهای بلند امام راحل (ره)، مقام معظم رهبری و شهدای انقلاب که با خلق حماسه ای عظیم تمام فتنه های فتنه گران را نقش برآب می کند.
وی گفت: مردم ولایی شهرستان زابل با حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر اقتدار و عزت نظام اسلامی را در عرصه های جهانی به نمایش گذاشته و پیوند دایمی خود با نظام و انقلاب را مستحکم تر خواهند کرد.

فریاد استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی در شهرستان سرباز طنین انداز شد
مردم ولایتمدارشهرستان سرباز با حضور پرشور، انقلابی و گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن ماه حماسه ای به یادماندنی خلق کردند و بار دیگر دین خود را به آرمان های انقلاب ادا کردند.
مراسم باشکوه راهپیمایی 22 بهمن با حضور مردم انقلابی و مرز دار شهرستان سرباز در مسیر خیابان معلم تا اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی راسک برگزار شد.

 

در ادامه این مراسم امام جمعه شهرستان سرباز با تبریک دهه فجر، اظهار داشت: این حضور پرشور شما مردم با گذشت چهار دهه از انقلاب اسلامی ایران نشانی از عظمت این انقلاب و نظام است و مردم ایران همه ساله با آرمان های امام راحل و انقلاب تجدید بیعت می کنند و هرسال دهه مبارک فجر و راهپیمایی 22 بهمن ماه باشکوه تر از سال های قبل برگزار می شود چرا که این حضور مردم مایه نگرانی و نا امیدی دشمانان برای شکست و غلبه بر جمهوری اسلامی ایران است.

حجت الاسلام علی اصغر کمالی پور ادامه داد: سران استکبار جهانی و در راس آن امریکا و اسرائیل هر روز با نقشه ای جدید تروریست های دستپرورده و تحت امر خود را به عنوان نمایندگان اسلام به جهان معرفی می کنند تا با سیاه نمایی و وارونه نشان دادن اسلام ناب محمدی(ص) در افکار و اذهان عمومی جهانیان نسبت به اسلام و پیامبر مهر و رحمتش، وحشت آفرینی کنند و از گسترش انقلاب اسلامی و انتشار معارف و مفاهیم و شناخت نبی مکرم اسلام جلوگیری کنند.

حضور پرشور مرزداران هیرمند در راهپیمایی 22 بهمن 
مرز داران شهرستان هیرمند با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی داشتند. ایران اسلامی در سایه رهنمودهای ارزشمند امام خمینی (ره) و رهبر عظیم شان انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای به آنچنان اقتداری دست یافته است که چشم همه جهانیان به انقلاب اسلامی ایران دوخته شده است و با شکل گیری بیداری اسلامی در کشورهای اسلامی ومسلمان است.

مردم انقلابی شیعه وسنی وهمیشه در صحنه شهرستان مرزی هیرمند  با حضوری چشم گیر در راهپیمایی 22 بهمن، با گامهای استوار  و مشتهای گره  نفرت وانزجار خود را از شیطان بزرگ و ایادی استکبار با شعارهای کوبنده اعلام و  حماسه‌ای غرور آفرین برای به نمایش گذاشتن اقتدار وتجدید بیعت با آرمانهای بنیانگذاری انقلاب اسلامی  را رقم زدند.

مردم با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن انسجام ملی و اسلامی خود را به نمایش بگذارند 
امام جمعه جلگه چاه هاشم دلگان گفت: مردم با حضور در راهپیمایی 22 بهمن اقتدار، انسجام ملی و اسلامی خود را در معرض نمایش جهانیان بگذارند.
 حجت الاسلام والمسلمین نظر بامری امام جمعه جلگه چاه هاشم ضمن گرامی داشت سی و هفتمین سالگرد انقلاب اسلامی اظهار داشت: یوم الله 22 بهمن یادآور ایثار و اعتقاد راستین حقیقت جویانی است که از جان و مال خویش گذشتند و در مقابل جور و ستم طاغوتی و دولت های استکباری غربی ایستادند و با اراده ای محکم خود توانستند رژیم پهلوی را به زانو در آورند و پرچم استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را به رهبری بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) در کشور به اهتزاز درآورند.

وی افزود: انقلاب اسلامی در سال 57 توسط ولی فقیه به ثمر نشست و باید این نظام و ولایت فقیه را که ثمره خون هزاران شهید و به عنوان یک امانت در نزد ما گذاشته شده است قدر آن را بدانیم و از آن پاسداری کنیم.
امام جمعه جلگه چاه هاشم دلگان به اهمیت راهپیمایی یوم الله 22 بهمن تصریح کرد: روز 22 بهمن تبلور راهبرد مهم و تاثیرگذار ملت استوار و همیشه در صحنه ایران سربلند و سرافراز، یعنی همگرایی و وحدت ملی و تبعیت از ولایت فقیه است، پس با حضور خود این تاثیرگزاری را دو چندان کنیم.
حجت الاسلام والمسلمین نظر بامری بیان کرد: وظیفه ملی و دینی ما، پاسداری از خون شهدا و حمایت از انقلاب اسلامی به عنوان میراث گرانقدر امام خمینی(ره) و شهدای گرانقدر است که امیدواریم در روز 22 بهمن امسال بار دیگر مردم بخش جلگه چاه هاشم دلگان با حضور در این راهپیمایی عظیم ، اقتدار و انسجام ملی و اسلامی خود را در معرض نمایش جهانیان بگذارند.

وی به بازداشت تفنگداران آمریکایی توسط پاسداران نیروی دریایی سپاه پاسداران اشاره و خاطر نشان کرد: این از دستاوردها و نعمات بزرگ انقلاب اسلامی است که نیروهای نظامی بزرگترین ارتش دنیا در مقابل چند نیروی جوان انقلابی زانو زده و تسلیم می شوند.

خروش فریاد «مرگ برآمریکا» دریادلان سواحل مکران در بهار انقلاب طنین انداز شد
مردم بندر چابهار هم نوا و هم صدا بار دیگر با فریاد مرگ بر آمریکا به ندای خمینی کبیر(ره) لبیک گفتند وخروش فریاد آنان در 22 بهمن بر سر آمریکای جنایتکار و اسرائیل خون خوارطنین انداز شد.

مردم ساحل نشین چابهار پرشورتر از سال های گذشته در راستای لبیک به ندای رهبر و مولای خود و شهدا در سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی خروشیدند و با تاسی از خمینی کبیر(ره) آن پیر فرزانه هرچه فریاد داشتند بر سر آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب کشیدند تا بار دیگر اعلام حمایت و تجدید پیمان خود را با انقلاب، رهبری، شهدا و همه مسلمانان مظلوم جهان و انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام دارند.

  مردم دیار کوه و آفتاب هیمنه استکبار جهانی را در هم شکستند
 مردم شهرستان مهرستان با حضور پرشور و گسترده خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه جواب دندان شکنی به تهدیدات دشمنان انقلاب دادند و بار دیگر دین خود را به آرمان های انقلاب ادا کردند.
مردم دیار نخل، کوه و آفتاب با حضور باشکوه خود در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن نشان دادند که با عزم راسخ خود آماده دفاع از کیان و دستاورهای انقلاب اسلامی هستند و برای دفاع از اقتدار ملی و دستاوردهای نظام و همه ی ارزش های الهی کوتاه نمی آیند.
راهپیمایان از همه اقشار، پیر و جوان با در دست داشتن پلاکاردهایی و پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی و با پیمودن مسیر راهپیمایی و با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، ای رهبر آزاده آماده ایم ، آماده، ۲۲ بهمن ماه یوم الله است یوم الله است، بار دیگر با آرمان های بلند امام خمینی (ره)، تجدید میثاق و خشم و انزجار خود را از دسیسه های استکبار جهانی ضد انقلاب و نظام اسلامی اعلام کردند.

مردم نیمروزحماسه‌ای ماندگار خلق کردند‌ 
همزمان با 22 بهمن ماه مردم همیشه در صحنه نیمروز با حضور در مسیرهای اعلام شده حضوری پرشور در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن داشته و حماسه‌ای دیگر آفریدند.
مردم ایران در 22 بهمن ماه با حضور پرشور و نشاط و وحدت‌آمیز خود برگ زرین دیگری بر افتخارات خود افزودند و گام‌های بلندی در مسیر اقتدار کشور برداشتند تا بدخواهان ملت بیش از پیش مایوس شوند.
مردم با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر صهیونیست»، نفرت و انزجار خود را از استکبار جهانی و وابستگان داخلی و خارجی آن به نمایش گذاشتند.

نمایش انسجام و اقتدار ملت ایران در حماسه ۲۲ بهمن 
مراسم سی وهفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با حضور مردم شهرستان میرجاوه همزمان با سراسر کشور آغاز شد.
 این راهپیمایی مردمی از ساعت « 9 صبح » امروز  همراه با خروش یکپارچه‌ی مرزداران  فهیم  و انقلابی شهرستان میرجاوه و غریو فریادهای "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل"، "مرگ بر آل سعود " و " هیهات منا الذله" در پاسخ به استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار آغاز شد.
مرزداران انقلابی شهرستان میرجاوه با حضور در راهپیمایی 22 بهمن با آرمان های انقلاب اسلامی، امام خمنی (ره) و شهدای انقلاب تجدید میثاق کردند و با این حضور پرشور، درسی فراموش نشدنی به استکبار جهانی دادند، درسی که در 37 سال گذشته بارها تکرار کرده اند.


 

بیعت دوباره دیار نخل و آفتاب با انقلاب
اهالی شریف مرکز فرهنگی بلوچستان می‌دانند که حضور «یک‌پارچه» آن‌ها در راهپیمایی ۲۲ بهمن، پیش درآمدی برای اعلام مشارکت حداکثری و کسب موفقیّت ملّی در پای صندوق‌های رأی بوده؛ و بیعت مجدّد با راه امام (ره) در آستانه‌ی دو انتخابات مهمّ؛ تضمین‌گر «امنیّت ملّی» خواهد بود.
اهالی شجاع، غیور و وفادار «دیار میزبانان ولایت» که همواره در کنار انقلاب، و حافظ ارزش‌ها و مصالح بوده‌اند؛ «امروز می‌آیند» چون که می‌دانند حضور یکپارچه‌ی آن‌ها به معنای «انسجام و وحدت ملّی» خواهد بود.
اهالی شریف مرکز فرهنگی بلوچستان می‌دانند که حضور «یک‌پارچه»ی آن‌ها در راهپیمایی ۲۲ بهمن، پیش درآمدی برای اعلام مشارکت حداکثری و کسب موفقیّت ملّی در پای صندوق‌های رأی بوده؛ و بیعت مجدّد با راه امام (ره) در آستانه‌ی دو انتخابات مهمّ؛ تضمین‌گر «امنیّت ملّی» خواهد بود.

راهپیمایی باشکوه 22 بهمن، از دقایقی پیش، همزمان با سرتاسر کشور در شهرهای استان اردبیل هم آغاز شد.

 

 

 از بیشتر شهرستان‌های استان اردبیل خبر می رسد با اینکه هنوز دقایقی بیشتر از شروع راهپیمایی نگذشته است، اما حضور چشمگیر و قابل توجه مردم در مسیرهای منتهی به راهپیمایی 22 بهمن ستودنی است.

 

 

10:05-در دیار سترگ قامتان سبلان هم اکنون مردم یک صدا فریاد می زنند "ما ایستاده ایم تا آخرِآخر"، " 22 بهمن ماه یوم الله یوم الله "، "مرگ بر امریکا "، "مرگ بر اسراییل" و دیگر شعارهای انقلابی در کران تا کران استان اردبیل  طنین انداز شده است.

 

 

 10:30- در مرکز استان اردبیل راهپیمایان هم اکنون مسیر میدان شریعتی به خیابان چهارراه را  می پیمایند؛ کوچکترین مدافعان حرم هم در جمع راهپیمایان 22 بهمن حضور دارند؛ کودکانی با پیشانی بندهای "ما مطیع امر رهبریم"، "جانم فدای رهبر"، "مدافعان حرم زینبیم "و با در دست داشتن تفنگهای اسباب بازی، در میان خیل عظیم راهپیمایان حضور دارند.

 

 

11:00 -راهپیمایان اکنون به میدان مصلی رسیدند؛ شعارهای استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی در میدان مصلی و خیابان‌های اطراف آن شنیده می شود، قرار است حجت الاسلام سید محمد علی آل هاشم در بین راهپیمایان اردبیلی سخنرانی کند؛ سید حسن عاملی امام جمعه اردبیل و استاندار اردبیل در بین راهپیمایان حضور دارند.

11:10- پس از قرائت قرآن سرود دانش‌آموزی "دوست دارم ایران من" توسط دانش آموزان شهید امام حسن مجتبی خوانده شد؛ در این لحظات تمام راهپیمایان همنوا با دانش آموزان و در حالی که پرچم  ایران اسلامی را در دست داشتند این سرود را زمزمه کردند.

 

 

11:15-حجت الاسلام سید محمدعلی آل‌هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، امروز در جمع گسترده راهپیمایان 22 بهمن در اردبیل  گفت:  ملت قهرمان ایران امروز با نمایش غیرت دینی امتحان خود را پس داد.

وی با بیان اینکه تهدید دشمنان ملت را مقاوم تر و محکم تر کرده است، تصریح کرد: پس از موفقیت برجام که در سایه مجاهدت مجاهدان عرصه دیپلماسی و در سایه هدایت های رهبری و ایستادگی مردم مقاوم ایران اسلامی به دست آمد، دشمن بیش از گذشته متوجه  صدور فرهنگ  انقلاب اسلامی ایران شده است و به این دلیل بر خصومت هایش بر علیه نظام جمهوری اسلامی ایران افزوده است.

 

 

وی با تاکید بر اینکه عزت و استقلال کشور مهمترین دستاورد انقلاب شکوهمند اسلامی است، تصریح کرد: در چنین مقطع حساسی که دشمنان با آگاهی از آمادگی نظامی نیروهای انقلابی راهبرد نفوذ در ابعاد مختلف انقلاب را در پیش گرفته اند بیش از هر چیز دیگری نیاز به وحدت ، همدلی و انسجام ملی  و تبعیت از رهبری داریم.

وی گفت: امروز ملت ایران با شرکت در عید ملی 22 بهمن و نمایش غیرت دینی امتحان خود را پس داد ؛ در 7 اسفند هم که عید ملی دیگری برای مردم ایران است ملت با حضور خود  این وحدت و انسجام را به نمایش خواهد گذاشت.

 

 

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش افزود: در شرایطی که پس از موفقیت برجام دشمن راهبرد نفوذ در ابعاد مختلف فرهنگی و اقتصادی در پیش گرفته است شرکت در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات 7 اسفند تاثیر تعیین کننده ای در جایگاه بین الملی ایران اسلامی خواهد گذاشت و با این نمایش حضور شاهد اعتلای روز افزون ایران اسلامی در منطقه و دنیا خواهیم بود.

وی خاطر نشان کرد: در مقابل پیچیدگی دشمنی دشمنان باید بصیرت ما افزایش یابد تا در برابر دشمنی دشمنان با عزت و اقتدار بایستیم.

 

 

آل هاشم با یادآوری اینکه عامل دینی و مذهبی، برخورداری انقلاب ایران از رهبری امام راحل (ره) ، مردمی بودن و استقلال در برابر استکبار ویژگی های خاص انقلاب اسلامی ایران است ، تصریح کرد:  مهمترین آرمان انقلاب ما تکامل معنوی و روحی جامعه  است که که بدون شک راهپیمایی باشکوه مردم موید این مطلب است که جوانان به مسائل فرهنگی و معنوی انقلاب علاقمند هستند و در عرصه جهانی هم شاهد احیای اسلام و بیداری اسلامی هستیم که بازگو کننده صدور  انقلاب فرهنگی ما است.

 

مسئولان استان در راهپیمایی 22 بهمن

 

در این راهپیمایی مصطفی افضلی فرد نماینده استان اردبیل در مجلس شورای اسلامی، ضمن تبریک به مناسبت سالگر پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: حضور پرشور مردم در این راهپیمایی نشان از پیوند عمیق مردم با آرمان های رهبر کبیر انقلاب اسلامی و شهدای ایران اسلامی دارد.

 

 

 وی با بیان اینکه حضور گسترده مردم پس از گذشت 37 سال از پیروزی انقلاب اسلامی پیام های مختلفی دارد گفت: در وهله اول پیام حضور، به امام و شهیدان انقلاب است که از ادامه دان راه این بزگواران توسط مردم خبر می دهد.

افضلی فرد افزود: پیام دیگر حضور پرشور مردم، پیام به دشمنان انقلاب است که فکر هرگونه تعرض به ملت و کشور را از سر خود بیرون کنند.

عضو مجمع نمایندگان استان اظهار کرد: پیام دیگر این حضور به مسئولان و مدیران کشوری و استانی است که در جهت ارائه خدمات ارزنده به مردم در ابعاد مختلف اقتصادی، اجتماعی و ...، تلاش جدی داشته باشند.

وی افزود: قطعا این مردم مستحق هرگونه خدمت هستند و باید مسئولان با درک این پیام به صورت عملی اقدامات موثری در جهت حل مشکلات معیشتی و ... انجام دهند.

افضلی فرد در ادامه به انتخابات 7 اسفند ماه نیز اشاره کرد و افزود: قطعا در روز 7 اسفند مردم همانند امروز حضور پرشوری خواهند داشت و در این عرصه به دلالان سیاسی و انتخاباتی فرصت خودنمایی نخواهند داد.

لطف اللهیان شهردار اردبیلبا اشاره به حضور همیشگی مردم در لحظه های حساس انقلاب اظهار کرد: حضور مردم در این راهپیمایی عظمت ایران اسلمی را دوباره به جهانیان  نشان داد.

 

وی تصریح کرد: حضور پرشور مردم در این راهپیمایی، ولایت مداری و پشتیبانی آنها از نظام و انقلاب را به وضوح نشان داد.

عباس کریمی مشاور اقتصادی استاندار و مدیرکل سابق غله با تبریک به مناسبت فرا رسیدن یوم الله 22 بهمن گفت: در این روز مردم همیشه در صحنه ایران، دوباره با آرمان های امام و انقلاب تجدید بیعت کردند.

 

وی با بیان اینکه حضور در راهپیمایی 22 بهمن سیلی محکمی بر دهان استبداد و استکبار است گفت: قطعا در انتخابات اسفندماه نیز شاهد حضور پرشور مردم خواهیم بود.

 ولی نعمتی سخنگوی شورای شهر با بیان اینکهایرانیان همیشه در صحنه های مختلف انقلاب حضور هوشمندانه داشته اند گفت: درط.ل 37 سال گذشته مردم نشان داده اند کهاهل تشخیص و حامی  مقام عظمای ولایت هستند.

 

وی با اشاره به انتخابات آتی مجلس نیز گفت: قطعا در این صحنه نیز مردم حضور پرشوری خواهند داشت تا با انتخابات افراد شایسته بتوانند در مسیر توسعه استان گام های موثری بردارند.

بهزاد ستاری مدیرکل سازمان بهزیستی استان ضمن تبریک به مناسبت ساگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: حضور پرشور مردم از بویژه جوانان نشان از پایبندی آنها به نظام و انقلاب است.

 

وی اظهار کرد: قطعا هر چقدر این حضور گسترده باشد می توانیم در مسیر پیشرفت و تعالی قدم های محکمی برداریم.

راهپیمایی 22 بهمن در اردبیل پس از قرائت قطعنامه و به آتش کشیده شدن پرچم آمریکا و اسرائیل و درحالی که شعار مرگ بر آمریکا در همه جا طنین انداز شده بود ساعت 12 ظهر به پایان رسید.

استان بوشهر

 

استان تهران

 

استان سمنان

راهپیمایی با شکوه یوم الله 22 بهمن و جشن پیروزی انقلاب اسلامی در طلیعه سی و هشتمین بهار آزادی در سراسر استان سمنان برگزار شد.

‌حضور حماسی مردم سمنان در جشن 37 سالگی انقلاب

‌به گزارش خبرنگارمرآت،مردم ولایتمدار سمنان در سی‌ و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به خیابان‎ها آمدند تا عزت و سربلندی ایران را فریاد کنند و همچون خاری بر چشم دشمنان این مرز و بوم باشند.

همزمان با شروع راهپیمایی 22 بهمن در سراسر کشور، مردم همیشه در صحنه سمنان اعم از پیر و جوان، زن و مرد با مشت‌های گره کرده و سردادن شعارهای "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" ، ولایت‌مداری‌شان را به جهانیان ثابت کردند.

‌‌راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در سمنان با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، استاندار، فرماندار، اقشار مختلف مردم، علما، روحانیون، دانشجویان، مسئولان استانی، کارکنان ادارات، زن و مرد و پیر و جوان در مسیر بلوار قدس و بلوار سعدی به سمت میدان امام (ره) برگزار شد.

راهپیمایان در خاستگاه انقلاب اسلامی در طول مسیر راهپیمایی با سر دادن شعارها و حمل پلاکاردها و پارچه نوشته‌ها حمایت خود را از مقام عظام ولایت و آرمان‌های انقلاب اسلامی اعلام کردند.

مردم سمنان در پایان این راهپیمایی با تجمع در میدان امام این شهر برنامه های متنوعی اعم از پخش سرود، اجرای موسیقی و... شاهد بودند و با آتش زدن پرچم های آمریکا و اسراییل خشم خود را نسبت به سیاستهای استکباری آمریکا به نمایش گذاشتند.

حضور و خلق حماسه 22 بهمن در دامغان +تصاویر

به گزارش مرآتبه نقل از تیتریک، مردم ولایی و انقلابی شهرستان دامغان بار دیگر با حضوری پرشور در سی و هفتمین جشن انقلاب و دفاع از آرمانها، لبیک گوی به ندای رهبری در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن با مشت های گره کرده و فریادهای استکبارستیزانه بر دهان یاوه گویان این انقلاب زدند.

در این حضور پرشور؛ کودک و نوجوان، جوان و پیر، مرد و زن شرکت داشته ودر این سی و هشتمین بهار انقلاب با سر دادن شعار «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» باردیگر پایبندی خود را به آرمان های انقلاب اسلامی و امام خمینی(ره) اثبات کردند.

حماسه آفرینی شاهرودی ها در راهپیمایی 22 بهمن

به گزارش مرآتبه نقل از نسل شاهوار، مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه شاهرود از ساعت 9:30 دقیقه امروز صبح با شرکت در راهپیمایی 22 بهمن ضمن ادای دین خود به آرمانهای مقدس نظام جمهوری اسلامی بار دیگر با مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای تجدید میثاق کردند.

مردم شاهرود اعم از زن و مرد، پیر و جوان، کارمند و کاسب و کودک و نوجوان در هوای سرد بیست و دومین روز از بهمن ماه با حضور قاطع خود در راهپیمایی سالگرد پیروزی باشکوه انقلاب اسلامی پاسخ دندان شکنی به یاوه گویان و استکبارگران داده و عشق و علاقه خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان کشیدند.

راهپیمایان با در دست داشتن پرچم سه رنگ ایران و پلاکاردهایی که بر روی آن «مطیع امر رهبریم»، «انقلاب انفجار نور بود»،« 22بهمن ماه یوم الله است»،‌»مرگ بر آمریکا» و «ما عاشق مبارزه با صهیونیست ها هستیم» و سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، ای رهبر آزاده آماده ایم آماده خشم و انزجار خود را از دسیسه های آمریکا و استکبار جهانی اعلام کرده و پیام استکبار ستیزی خود را به گوش جهانیان رساندند.

در حاشیه این مراسم، غرفه‌های زیادی از جمله غرفه‌های مختلفی نظیر عکاسی، نقاشی پرچم سه رنگ ایران بر روی صورت کودکان و ایستگاههای صلواتی برای رفاه حال راهپیمایان در نظر گرفته شده بود.

مترسک های استکباری که با فراخوان بسیج هنرمندان شاهرود از سوی مردم ساخته شده بود، ‌در معرض دید همگان قرار گرفت و به سازندگان بهترین مترس ها جوایزی اهداو در پایان مسیر راهپیمایی به آتش کشیده شد.  

اجرای برنامه‌های ویژه و اجرای سرود توسط گروه سرود انجمن اسلامی دانش آموزان و شعرخوانی شاعر خراسانی از دیگر برنامه های امروز راهپیمایی 22 بهمن در شاهرود بود.

این مراسم باشکوه با قرائت قطعنامه ای که پس از قرائت هر بند آن راهپیمایان با صدای تکبیر آن را مورد تایید قرار می دادند به پایان رسید.

 
فریاد «مرگ بر آمریکا» در میامی طنین انداز شد+تصاویر

به گزارشمرآتبه نقل ازمیامی جوان، همزمان با یوم الله 22 بهمن مردم ولایتمدار میامی با سردادن شعارهایی علیه مستکبران و قدرت های خود کامه و سلطه گر و در راس آنها آمریکا و رژیم صهیونیستی نابودی کفر و طاغوت و سلطه و در راس آن اسراییل غاصب را فریاد زدند.

راهپیمایان با در دست داشتن پلاکاردهایی با شعار ضد آمریکایی و ضد صهیونیستی انزجار خود را از آمریکا و صهیونیست جنایتکار اعلام کردند.

شرکت‌ کنندگان در راهپیمایی با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، ما همه سرباز توییم خامنه‌ای، گوش به فرمان توییم خامنه‌ای، خامنه ای خمینی دیگر است، ولایتش ولایت حیدر است، خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست، این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده، می‌جنگیم، می‌میریم، سازش نمی‌پذیریم، لبیک یا خامنه‌ای و... نفرت خود را از ایادی استکباراعلام کردند.

در این روز اقشار مختلف مردم از گروه‌های اجتماعی متفاوت اعم از فرهنگیان، کشاورزان، کارگران، اصناف، دانشجویان، طلاب و گروه‌های سنی مختلف اعم از سالخوردگان، نوجوانان و جوانان به این راهپیمایی جلوه خاصی بخشیده بود.

در این میان حضور جوانان و نوجوانانی که با شور و اشتیاق ۳ رنگ سبز، سفید و قرمز را روی چهره های خود نقاشی کرده اند و با همه وجود فریاد بر می آورند و شعارهای که پدران و مادرانشان سر می دهند را تکرار می کند، به فضای خیابان ها هیجان غیرقابل وصفی بخشیده است.

 فرماندار و دیگر مسئولان هم در مراسم راهپیمایی 22 بهمن حضور پررنگی داشتند. در ادامه راهپیمایان به سخنرانی حجت الاسلام مجید بخشی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان میامی  گوش فرا دادند و سپس قطعنامه سراسری راهپیمایی 22 بهمن در هشت بند قرائت شد که هر بند با تکبیر حاضران مورد تایید قرارگرفت.

گرمساری ها در روز 22 بهمن، بار دیگر حماسه آفریدند

به گزارش مرآتبه نقل از گرمسار آنلاین، صبح امروز همزمان با سراسر کشور مردم  راهپیمایی 22 بهمن  با حضور  پر شور مردم و مسئولین از میدان انقلاب سالامی گرمسار به سمت میدان امام (ره) این شهر برگزار شد.

در این راهپیمایی  مردم با شعار های مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر  انگلیس خشم و انزجار خود از ظلم و استبداد این کشور های ظالم نشان دادند و همچینین با سر دادن شعار های ما مطیع امر رهبریم و فداییان رهبریم ارادتمندی خود را به رهبر معظم انقلاب نشان دادند و اعلام کردند: با این حماسه  عظیم  7 اسفند ماه حماسه حضور دیگری برای  دفع توطئه های دشمنان خلق خواهیم کرد.

در پایان این راهپیمایی همچنین حاضرین با آتش زدن پرچم های آمریکا و اسرائیل نفرت خود را اعلام کردند.

مردم مهدیشهر زمستان را با خلق حماسه ای دیگر بهاری کردند

به گزارشمرآت به نقل ازنیزوا، خیابان های مهدیشهر امروز شاهد گام های بزرگ اندیشانی بود که آمریکا را زیر قدم های کوبنده خود له کردند و با فریاد مرگ بر آمریکا استکبار ستیزی خود را به جهانیان نشان دادند.

امروز مهدیشهری ها با لبیک به ندای رهبر خود آمده بودند تا بار دیگر با آرمان های نظام جمهوری اسلامی، امام راحل، رهبری انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای و شهدای گرانقدر تجدید پیمان ببندند.

جوانان امروز و دیروز، کودکان، زن و مرد، بزرگ و کوچک همه و همه  آمده بودند تا سی و هشتمین بهار پیروزی انقلاب را جشن بگیرند. راهپیمایان با شعارهای 22 بهمن ماه یوم الله یوم الله، خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

امام جمعه، فرماندار و مسئولین و روحانیون شهرستان همپای سایر اقشار مختلف مردم اعم از بازاریان، دانش آموزان، بسیجیان، خانواده های معظم شهدا، دانشجویان، عشایر، ورشکاران، فرهنگیان و ... با مشت های گره کرده فریاد استکبار ستیزی مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند.

راهپیمایان در مهدیشهر، مسیر میدان شهدا تا میدان امام رضا را در حالی پیمودند که خروش انقلابی در همه به خوبی نمایان بود چه جوانان انقلابی دیروزی که در بهمن 57 و پیروزی انقلاب نقش داشتند و حال نیز آمده بودند تا انقلابی بودن خود را به رخ دشمنان بکشند و چه نسل های سوم و چهارم انقلاب که آمده بودند ثابت کنند که هر چند آن روزهای انقلاب را درک نکردند اما با جان و دل در راستای انقلاب حرکت خواهند کرد و به تاثی از ولی فقیه خود حضرت امام خامنه ای که خود را یک انقلابی می داند، انقلابی بودن خود را نشان دهند.

امیر زارع فرمانده لشکر 58 تکاور ذوالفقار ارتش استان سمنان در پایان راهپیمایی 22 بهمن مهدیشهر سخنرانی کرد. قرائت بیانیه پایان راهپیمایی، اجرای سرود همگانی 137 نفری دانش آموزان، همایش دوچرخه سواری، نمایش رزمی، ایستگاه صلواتی  با برپایی سیاه چادر عشایری از برنا مه های جنبی راهپیمایی مهدیشهر بود.

استان همدان

مردم استان همدان بار دیگر نشان دادند که هیچ چیز نمی تواند مانع حمایت آنها از اسلام، انقلاب و ولایت شود و هوشیاری و بصیرت خود را به نمایش گذاشتند.

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

راهپیمایی باشکوه یوم الله 22 بهمن 94 مردم پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین نیز هچون سالهای گذشته حواشی قابل توجه، داغ، خواندنی و متفاوتی داشت که بخش هایی از آن را به قلم خبرنگار صبح الوند می خوانید:

* مردم همدان با وجود سرمای شدید هوا و بارش پراکنده برف از ساعت 10 صبح با حرکت از مسیرهای شش گانه به سوی میدان امام خمینی (ره) راهپیمایی خود را آغاز کرده‌اند.

* از همان ساعات آغازین راهپیمایی، خیابان های اطراف میدان مرکزی شهر همدان، حتی رینگ دوم و سوم شهر هم مملو از دوستداران و پیروان امام راحل، شهدا و مقام معظم رهبری بود.

* بازار خوش و بش و دیدار دوستان قدیمی در حاشیه راهپیمایی داغ بود.

* حضور پررنگ کاندیداهای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن امسال یکی از حواشی داغ و دیدنی این مراسم بود.

* مردم پس از ملحق شدن به یکدیگر به صورت متحد و منسجم در مسیر اصلی راهپیمایی 22 بهمن قرار گرفته و یکبار دیگر گام‌های بلندی در مسیر اقتدار کشور برداشتند تا بدخواهان ملت بیش از پیش مایوس شوند.

*همزمان با آغاز زمان قانونی تبلیغات کاندیداهای انتخابات مجلس خبرگان رهبری، پوسترهایی از برخی کاندیداهای این انتخابات در طول مسیر راهپیمایی 22 بهمن پخش شد.

* در طول مسیر راهپیمایی تصاویری از سردار سرلشگر پاسدار شهید حاج حسین همدانی و دیگر شهدای همدانی مدافع حرم نصب شده بود.

* راهپیمایان همدانی با حرکت از مسیرهای خیابان شریعتی، پل سردار شهید حسن صوفی، بلوار خواجه رشید، میدان آرامگاه بوعلی، خیابان بوعلی با تجمع در میدان امام (ره) به سخنرانی سردار سرلشگر پاسدار سید یحیی رحیم صفوی، مشاور نظامی فرمانده معظم کل قوا گوش دادند.

* برخی از دانش آمزان همدانی پلاکاردهایی را در دست داشتند که روی آنها نوشته شده «تا 25 سال آینده چیزی به نام رژیم صهیونیستی وجود ندارد».

* حضور مسئولان ارشد استان اعم از آیت الله محمدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان، نیکبخت استاندار همدان، تعالی فرماندار، آیت الله موسوی اصفهانی مدیر حوزه های علمیه همدان، سردار ابوحمزه فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان، سردار مهدیان نسب فرمانده انتظامی استان، سردار فرجی فرمانده تیپ 32 انصارالحسین (ع)، جمعی از مدیران کل دستگاه های اجرایی استان و فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی در بین مردم بسیار پر رنگ بود.

* خانواده‌های شهدا با همراه داشتن تصاویر شهیدان در راهپیمایی امسال جلوه‌ ویژه‌ای را به تصویر کشیدند.

* امسال جانبازان به ویژه جانبازان ویلچری، شیمیایی و قطع نخاعی با وجود مشکلات و وخامت احوال‌شان برای حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب و آرمان‌های شهدا با حضور در راهپیمایی 22 بهمن با ولایت و رهبری بیعتی دوباره بستند و این حضور در نوع خود بسیار زیبا و چشم نواز بود.

* حضور نسل سوم و چهارم انقلاب که نه دوران انقلاب و دفاع مقدس را دیده اند در کنار نسل اول و دوم انقلاب بسیار چشم گیر بود.

* عکاسان و خبرنگاران بسیاری برای پوشش خبری ویژه برنامه 22 بهمن فعالیت داشتند؛ و این افراد همیشه در صحنه رمراسم 22 بهمن را پوشش خبری و تصویری دادند.

* بیش از 20 غرفه فرهنگی، هنری، خبری، امدای و رفاهی در مسیر راهپیمایی در همدان تعبیه شده و در حال خدمات رسانی به مردم بودند.

* جمعی از جوانان شرکت کننده در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن با صورت های رنگ کرده به رنگ پرچم مقدس کشورمان در این مراسم حضور یافته بودند.

* 1357 نفر از دانش آموزان همدانی هم در قالب یک گروه سرود در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کرده و سرود زیبای "سرفراز باشی میهن من" را در بین مردم اجرا کردند.

* اقلام تبلیغاتی از جمله پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی، بادکنک، فرفره و... به کودکان حاضر در مراسم از طرف شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان اهدا می‌شد.

*  جوانان همدانی پلاکاردی با خود حمل می‌ کردنند که داعش را گروه دولت الحادی عصیان و شرارت معرفی می‌کرد.

* مردم دارالمومنین همدان پلاکاردهایی با مضمون «ما تا آخر ایستاده‌ایم» در دست داشتند.

* برخی از راهپیمایان پلاکاردهایی با مضامین «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر سران فتنه»،‌ «آمریکا حق ندارد در انتخابات ایران دخالت کند»، «مرگ بر آل سعود، مرگ بر اسرائیل» را حمل می کردند.

* حاضران در راهپیمایی شعارهایی از قبیل: «22 بهمن ماه یوم الله، یوم الله»، «مرگ بر آل سعود»، «الموت‌لامریکا»، «الموت‌لاسراییل»، «مطیع امر رهبریم»، «ما تا آخر ایستاده‌ایم»، «حسین حسین شعار ماست، شهادت افتخار ماست» و... سر می دادند.

* در دست تعداد زیادی از شرکت‌کنندگان در راهپیمایی پرچم‌های زرد رنگ «لبیک یا خامنه‌ای» به چشم می‌خورد.

*در یوم الله 22 بهمن 94 بار دیگر مردم همیشه در صحنه همدان از مقابله با تحرکات تروریستی تکفیری‌ها و حرکت‌های آزادیخواهی و مقابله با شیطان بزرگ آمریکا و هم‌پیمانان آن در هر نقطه از جهان دفاع و حمایت کردند.

* حضور دستفروشان و فروشندگان تنقلات از دیگر حاشیه های راهپیمایی 22 بهمن امسال بود که البته با اقبال گسترده راهپیمایان نیز مواجه شده بود!

* بسیاری از حاضران در میدان مرکزی شهر همدان نیز در هنگام سخنرانی سردار صفوی در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با تلفن های همراه خود فیلم و عکس می گرفتند.

* راهپیمایی روز 22 بهمن امسال در همدان در شرایطی انجام شد که در ساعاتی از انجام این راهپیمایی برف می‌بارید.

* حضور زوج های جوان هم در راهپمایی امسال بسیار چشمگیر بود.

* با اعلام رسمی پایان مراسم راهپیمایی از تریبون که همزمان با نزدیکی با اذان ظهر بود، تعدادی از حاضران با حضور در مسجد جامع همدان با اقامه نماز ظهر و عصر حضور خود این مراسم پرشکوه را پایان دادند.

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها